Best Kept Secret 2023

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Dat klopt allemaal, maar we maken ons zelf en elkaar wijs dat bepaalde namen op bepaalde momenten komen. Maar uiteindelijk is dat gewoon aan het festival zelf.

Maar ik had er bijna al mijn geld opgezet dat er deze weken namen zouden komen, en dan voelt het toch als een lichte teleurstelling.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Dat klopt allemaal, maar we maken ons zelf en elkaar wijs dat bepaalde namen op bepaalde momenten komen. Maar uiteindelijk is dat gewoon aan het festival zelf.

Maar ik had er bijna al mijn geld opgezet dat er deze weken namen zouden komen, en dan voelt het toch als een lichte teleurstelling.
Teleurstelling komt vooral door de communicatie. Eerst een stroom van berichten dat het bijna tijd is voor de bekendmaking van het programma en dan vervolgens niets meer. Geef dan ook even aan dat het wat vertraagd is en een nieuwe tijdsindicatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Dat klopt allemaal, maar we maken ons zelf en elkaar wijs dat bepaalde namen op bepaalde momenten komen. Maar uiteindelijk is dat gewoon aan het festival zelf.

Maar ik had er bijna al mijn geld opgezet dat er deze weken namen zouden komen, en dan voelt het toch als een lichte teleurstelling.
Uiteraard is het aan het festival zelf. Maar ik denk wel dat ze zichzelf hiermee geen dienst bewijzen. Mensen raken toch ietwat gefrusteerd en geïrriteerd door het lange uitblijven; stel dat de namen straks ook nog eens wat tegenvallen? De goede vibe die normaal rond een festival hangt wordt dan toch een beetje teniet gedaan.

En ook qua kaartverkoop doen ze zichzelf hiermee geen plezier. Maar goed dat is al uitgebreid aan de orde geweest.

Overigens vind ik 31 januari niet echt uit te leggen als "in de loop van januari". "Eind januari", of "voor 1 februari" zou dan toch duidelijker zijn geweest. En als er een reden is dat ze nog langer moeten wachten met bekendmaken dan ze in eerste instantie dachten, dan kun je dat toch ook meedelen? Iets in de trant van "we weten dat jullie allemaal ongeduldig zijn, we hebben nog een paar dagen extra nodig". Weet ik veel, zoiets?
 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
135
115
Ik stel voor dat ze dit weekend in alle rust aan hun nieuwe website werken (dat ze die ineens ook maar wat gebruiksvriendelijker maken) en ons dan maandagochtend om 8u00 verrassen met een knalprogramma waar iedereen van omvergeblazen wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

holmes

Playlistbediener
14 jun 2018
27
27
Laatste die ik nog vergeten ben... Death Grips. Zou zelfs een afsluiter van de TWO kunnen zijn wat mij betreft. Spelen ook op Primavera rond die periode en hebben verder nog geen data staan. Album(aankondiging) komt nog zeer binnenkort en behoorlijk populair in NL (steevast uitverkocht).
Ajb niet. Kon daar helemaal niks mee op BKS en dan ben ik nog hiphopliefhebber ook. Doe ipv daarvan maar Young Fathers of nog beter..Clipping.

Ben te lui om alle tourschema’s naast elkaar te leggen, maar van mij mag James Holden ook komen. Nieuw album bijna uit en ruimte in agenda. Boek gelijk een vluchtje voor Bon Iver uit Scandinavië, zet daar Tame Impala tegenover, vul het aan met een spannende mid en undercard en dan maakte me de derde headliner verder weinig meer uit.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Ja, als ze met een knalprogramma komen waar iedereen van omvergeblazen wordt, dan is de 'schade' die ze opgelopen hebben met deze communicatie direct weer goedgemaakt. (Maar als ze nu met een matige worp komen...)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Uiteraard is het aan het festival zelf. Maar ik denk wel dat ze zichzelf hiermee geen dienst bewijzen. Mensen raken toch ietwat gefrusteerd en geïrriteerd door het lange uitblijven; stel dat de namen straks ook nog eens wat tegenvallen? De goede vibe die normaal rond een festival hangt wordt dan toch een beetje teniet gedaan.

En ook qua kaartverkoop doen ze zichzelf hiermee geen plezier. Maar goed dat is al uitgebreid aan de orde geweest.

Overigens vind ik 31 januari niet echt uit te leggen als "in de loop van januari". "Eind januari", of "voor 1 februari" zou dan toch duidelijker zijn geweest. En als er een reden is dat ze nog langer moeten wachten met bekendmaken dan ze in eerste instantie dachten, dan kun je dat toch ook meedelen? Iets in de trant van "we weten dat jullie allemaal ongeduldig zijn, we hebben nog een paar dagen extra nodig". Weet ik veel, zoiets?
Ja ik snap het ook wel hoor, ik doe net zo hard mee. Maar als ik eerlijk ben is het ook wel een beetje mierenneuken of in de loop van januari nu wel of niet gelijk staat aan de laatste of een-na-laatste dag van de maand. Sure

Over dat laatste ben ik het nog steeds met je eens, start VVK had veel eerder gemoeten.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Stormzy op NSJ?! Okay.... Vond zijn headline show op Glastonbury een paar jaar terug wel erg goed.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Geen gedeelde onbekende headliner met Werchter dus.
Kan nog met andere festivals natuurlijk, maar de kans wordt alweer iets kleiner.
 

drinkoboek2

Nieuw lid
27 jan 2023
1
0
Ik stel voor dat ze dit weekend in alle rust aan hun nieuwe website werken (dat ze die ineens ook maar wat gebruiksvriendelijker maken) en ons dan maandagochtend om 8u00 verrassen met een knalprogramma waar iedereen van omvergeblazen wordt.

Exact! Vergeet niet. Geduld is een schone zaak ;)
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
147
99
Scheelt wel dat ik de afweging Lowlands-BKS kan maken op line up (en andere verschillen). Had ik vooraf niet verwacht. Om het maar positief te blijven bekijken..
 

Strandtent

Randprogramma
15 mrt 2016
115
131
Straks verkoopt Lowlands al hun kaarten voordat BKS hun namen aankondigd. En dan krijgen we een Iggy Pop, the 1975, Liam Gallagher.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken