Best Kept Secret 2023

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Maar dan nog heb je een subheadliner die je bekend kan maken. Maak een 5-tal kleinere namen bekend maar doe gewoon iets. De vvk gaat bijna gelijk zijn met Lowlands, dat vind ik gewoon onbegrijpelijk.
De marketing afdeling heeft dit hoe dan ook slecht gedaan, pech of niet.
Dat vind ik ook.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.093
310
Kwam Maurits vanavond tegen bij Mich in Tivoli. Waarschijnlijk dan een van de Nederlandse bandjes op het programma, al leek de band zelf eigenlijk te hinten naar Lowlands.
 
  • Wow
Waarderingen: Bato_V

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Kwam Maurits vanavond tegen bij Mich in Tivoli. Waarschijnlijk dan een van de Nederlandse bandjes op het programma, al leek de band zelf eigenlijk te hinten naar Lowlands.
En wanneer komt het programma?
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Kwam Maurits vanavond tegen bij Mich in Tivoli. Waarschijnlijk dan een van de Nederlandse bandjes op het programma, al leek de band zelf eigenlijk te hinten naar Lowlands.
Heb je hem nog gevraagd of je je dit jaar ook voor een pre-sale in kan schrijven?
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
252
62
Was ook bij Mich en heb Maurits gesproken. Volgende week namen. En de eerste naam mogen jullie zelf invullen. Verder nog wat andere dingen gehoord, maar daar zwijg ik over.
 
  • Leuk
Waarderingen: noutd

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.150
5.448
Schrap The National nou maar. Iemand hier had een bandlid gesproken en die had gezegd dat ze in het najaar alleen zaalshows gingen doen. Dat bleek naadloos te kloppen. Die komen dus niet. Geen idee wie dan wel maar de categorie Ocean, Björk etc zie ik niet gebeuren voor enkele medium sized B festivals. Of ze liften mee op Roskilde, dat zou nog een kansje inhouden.
Nu moet wel gezegd. The National is wel een band waarvan ik weet dat die al vaak plannen hebben gewijzigd.
In 2013 bvb, gingen absoluut geen shows doen begin juli. Koninklijk Circus werd geboekt eind juni. En na een push van RW en Roskilde stonden ze daar toch ineens.
En dat is maar 1 voorbeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: gretz en zero

zworp3

Support act
17 mei 2018
828
535
Heeft iemand het eigenlijk gewoon al eens gevraagd aan Maurits?
Niels Aalberts zei vandaag in de Machine-podcast dat hij het op ESNS aan Maurits had gevraagd, maar dat die niks wilde zeggen. Bij 3voor12 vinden ze het duidelijk ook wat lang duren.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.207
2.132
Hun doodskist is overdreven, hoop ik. Maar Madrid zorgt er wel voor dat vele mooie namen niet beschikbaar zijn voor BKS.
Ik vraag me wel af welke namen er dan dankzij PS Madrid aan BKS voorbij zouden gaan eigenlijk...

Bij Blur heeft BKS last van Primavera Porto.
Depeche Mode doet alleen de Primavera's; Kendrick gaat naar Woo Hah, Calvin Harris, Pet Shop Boys en Halsey lijken mij echt geen BKS-namen.
Blijft Rosalia over... Of in de rij daaronder een FKA Twigs.

Juist in de undercard zitten een hoop mooie namen die prima BKS mee kunnen pakken.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.207
2.132
Niels Aalberts zei vandaag in de Machine-podcast dat hij het op ESNS aan Maurits had gevraagd, maar dat die niks wilde zeggen. Bij 3voor12 vinden ze het duidelijk ook wat lang duren.
Als zelfs de oud-woordvoerder en mede-oprichter van BKS niet weet wat er aan de hand is dan geeft dat wel te denken wat er aan de hand is. Is er echt paniek? Of wordt er nog onderhandeld met een naam die echt niet naar buiten mag komen? Dadelijk heeft Matthijs gewoon gelijkt met SAULT....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken