Best Kept Secret 2023

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Inmiddels heb ik behoefte aan een documentaire over de aanloop naar de aankondiging. Waar ging het mis? Wie besloot er zo lang te wachten? Welke gezellige sfeerbevorderende spellen speelde Maurits ondertussen?
Er komt vast een Andere Tijden Festival uitzending over.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Maar je gaat toch serieus niet zo lang wachten voor 1 act die al in de ZiggDome staat en waarvan de kans aanwezig is dat die niet eens vol gaat zitten. Ik vind The National enorm tof hoor, maar hier ga je toch niet op wachten. Zou ik oprecht heel vreemd vinden.
Ja dit. Met alle respect maar The National is toch echt geen naam waarvoor je je eerste aankondiging tot zo laat uitstelt. Dat zou dan logischerwijs ook betekenen dat de andere twee headliners nog kleiner zijn?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en noid

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.389
Ja dit. Met alle respect maar The National is toch echt geen naam waarvoor je je eerste aankondiging tot zo laat uitstelt. Dat zou dan logischerwijs ook betekenen dat de andere twee headliners nog kleiner zijn?
Ik vond die aankondiging van die zaaltour al stevig georchestreerd. Niet gewoon van hen.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Massive Attack dan? Zouden in 2020 en 2021 nog naar BKS komen maar dat ging niet door, en vorig jaar wel op Primavera.
Nog geen tour aangekondigd, maar dat kan dus nog komen met die andere festivals wellicht.

EDIT: never mind was even vergeten dat ze vorig jaar vanwege ziekte die hele tour gecanceld hadden.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
509
456
Schrap The National nou maar. Iemand hier had een bandlid gesproken en die had gezegd dat ze in het najaar alleen zaalshows gingen doen. Dat bleek naadloos te kloppen. Die komen dus niet. Geen idee wie dan wel maar de categorie Ocean, Björk etc zie ik niet gebeuren voor enkele medium sized B festivals. Of ze liften mee op Roskilde, dat zou nog een kansje inhouden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en noid

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Massive Attack dan? Zouden in 2020 en 2021 nog naar BKS komen maar dat ging niet door, en vorig jaar wel op Primavera.
Nog geen tour aangekondigd, maar dat kan dus nog komen met die andere festivals wellicht.
Dat is ook geen naam waar je op gaat wachten toch?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Schrap The National nou maar. Iemand hier had een bandlid gesproken en die had gezegd dat ze in het najaar alleen zaalshows gingen doen. Dat bleek naadloos te kloppen. Die komen dus niet. Geen idee wie dan wel maar de categorie Ocean, Björk etc zie ik niet gebeuren voor enkele medium sized B festivals. Of ze liften mee op Roskilde, dat zou nog een kansje inhouden.
Als je geen grote headliner hebt waar je op wilt en kunt wachten is er ook geen rede om te wachten. Sterker nog dan ben je er juist bij gebaat om snel met namen te komen en een lange periode om kaartjes te verkopen.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Veel discussie hiero, even logisch nadenken en je komt tot de conclusie dan maandag Radiohead zijn 20 jarige Hail To The Thief tour gaat aankondigen…☺️
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Ik heb tevens een bandlid gesproken! Elke setlist in de tour gaat Creep en Fitter Happier bevatten!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Veel discussie hiero, even logisch nadenken en je komt tot de conclusie dan maandag Radiohead zijn 20 jarige Hail To The Thief tour gaat aankondigen…☺️
Als Radiohead dat zou gaan doen zijn ze geen Radiohead meer dus laat maar.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Zeker maar daar zitten ook grenzen aan. Je kunt ook een jaar pech hebben.
Maar dan nog heb je een subheadliner die je bekend kan maken. Maak een 5-tal kleinere namen bekend maar doe gewoon iets. De vvk gaat bijna gelijk zijn met Lowlands, dat vind ik gewoon onbegrijpelijk.

De marketing afdeling heeft dit hoe dan ook slecht gedaan, pech of niet.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Maar dan nog heb je een subheadliner die je bekend kan maken. Maak een 5-tal kleinere namen bekend maar doe gewoon iets. De vvk gaat bijna gelijk zijn met Lowlands, dat vind ik gewoon onbegrijpelijk.

De marketing afdeling heeft dit hoe dan ook slecht gedaan, pech of niet.
Als de verkoop inderdaad donderdag begint, dan heb je straks ook nog eens dat de Lowlands namen de dag daarvoor worden aangekondigd (dat is meestal op de woensdag). Ook niet het meest gunstige scenario denk ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken