Best Kept Secret 2023

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
253
169
Tenzij the Strokes hun vraagprijs flink verlagen verwacht ik voorlopig niet dat zij nog door een Nederlands festival geboekt worden eigenlijk. Zij waren voor DTRH al te duur; BKS heeft echt de nek uitgestoken met die boeking.
Is dat ergens uitgelekt dat The Strokes veel vragen?
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.436
1.537
Is dat ergens uitgelekt dat The Strokes veel vragen?
Worst kept secret in de business.

Ik begin zo langzaam een beetje zenuwachtig te worden op de wijze van bekendmaking van de Blur tour. Zie nog steeds BKS als grootste kanshebber in Nederland, maar denk dat ik voor de zekerheid Way Out West ga boeken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ide Koffeman heeft eerder in een interview verteld dat DTRH hen niet boekte vanwege de kosten (zou gaan om meer dan een miljoen euro).
Dan maar Paolo Nutini als headliner. Want waarom veel geld betalen als het met goedkope naampjes ook kan he.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Dan maar Paolo Nutini als headliner. Want waarom veel geld betalen als het met goedkope naampjes ook kan he.
Het is iig een hoop geld voor The Strokes, waarvan je ook maar moet hopen dat ze een goed optreden wegzetten. Dat was dit jaar volgens mij niet overal het geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Dan maar Paolo Nutini als headliner. Want waarom veel geld betalen als het met goedkope naampjes ook kan he.
Het is nog maar de vraag of Paolo Nutini daar headliner is en verder is DTRH ook veel minder een festival wat draait om de headliners.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Het is nog maar de vraag of Paolo Nutini daar headliner is en verder is DTRH ook veel minder een festival wat draait om de headliners.
Klopt, maar de laatste edities stonden daar wel nog Gorillaz, Nick Cave and The Bad Seeds, Tyler The Creator, Queens of The Stone Age. Dat zijn geen kleine namen. En vind die fameuze undercard daar ook nog maar flets tot nu toe. Maar goed, er moet nog een grote worp bij natuurlijk.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Klopt, maar de laatste edities stonden daar wel nog Gorillaz, Nick Cave and The Bad Seeds, Tyler The Creator, Queens of The Stone Age. Dat zijn geen kleine namen. En vind die fameuze undercard daar ook nog maar flets tot nu toe. Maar goed, er moet nog een grote worp bij natuurlijk.
Ook mee eens. Bij bks lijkt het me vooral moeilijk om niet teleur te stellen na de namen van vorig jaar of ze zouden inderdaad Blur moeten hebben
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Björk kunnen we trouwens nu ze niet op primavera staat wel uitsluiten toch?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.283
Zonder ook maar één naam bekend te maken, kan alleen Blur dit festival nog redden.

Heerlijk he, die voorpret en een festivalforum.
 
  • Winning
Waarderingen: zworp3

Gebruikers die dit onderwerp bekijken