Mja, bij mij is de combo Blur en Depeche Mode en Kendrick Lamar gewoon onklopbaar. Letterlijk de 3 meest uitspringende echt grote namen die tot nu touren in 2023, en Primavera heeft ze alledrie. Daarnaast ook een grote Rosalia fan (vind haar album zowat het beste van het jaar en kijk erg uit naar haar show volgende maand).
Ik snap wel dat iets als Maneskin en Calvin Harris het wat verpest (van Skrillex snap ik het nog wel een beetje, die is door samenwerkingen met Fred Again en Four Tet, mixes voor Kenrick etc nog wel wat credible de laatste jaren), maar no way dat hier een festival over kan gaan voor mij deze zomer. Ik ga eerlijk zijn: nog liever een Halsey die ik niet echt heel goed ken dan weer zon saaie Muse of AM die je weer op al die andere festivals ziet staan. En sommige curveballs, zoals Ghost, Pet Shop Boys of dat andere project van Anderson Paak vind ik echt heerlijk. Plus nog eens de old school Primavera dingen zoals Built To Spill, My Morning Jacket, Swans, Laurie Anderson, Boris, BCNR, Unwound, Beak, The Voidz of John Cale.
Het is dat ik echt, echt nog eens naar BKS wil en die afwacht, maar no way dat er dit jaar weer een festival hierover zal gaan qua lineup.