Best Kept Secret 2023

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
De Roadkill tent is inmiddels al een paar jaar weg toch?

Maar je hebt gelijk dat die dansvloer op die plek gewoon een beetje kut is als je daar verder niks mee hebt.
Volgens mij zelfs maar één keer geweest en die opgejoept omdat vrijwel iedereen zich er groen en geel aan ergerde.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.176
2.090
Ik heb het Graz BKS forum even zitten lezen. Ik weet dat ik wat ongezellig uit de hoek kan komen, maar de terrrrrring wat een zeldzame next level azijnzeikerij treft je daar aan zeg. Daar val ik volledig bij in het niet. Anyway, Bon Iver in 013. Dat was toch min of meer een zekerheidje volgens sommigen hier? Ik zou hem graag nog eens zien.
Moet je voor de grap naar het Graz DTRH forum kijken dat daar een soort van parallel BKS-afzeikforum is geworden....
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.176
2.090
Ik vind het gewoon jammer dat The Floor op de plek staat waar hij nu staat. In het bos had ik er weinig last van. Zet daar toch gewoon een klein podium neer waar kleine lieve indie bandjes uit de voeten kunnen met een mooi uitzicht op het water.

Ik vind het jammer dat ze al een paar jaar de mooie locatie ook niet optimaal benutten. Zo vond ik de Roadkill tent ook tergent vervelend aan het water, wat juist een prachtig plekje is voor "rust". Daar vond ik ze de begin jaren toch stukken sterker in.
Ik begrijp die plek wel (in 2019 stond daar ook al THREE), maar vind het jammer dat the Floor niet meer voor live-acts gebruikt wordt.
Heb me vorig jaar maar 1 keer echt gestoord aan the Floor en dat was tijdens de rustige delen van Nick Cave. Onbegrijpelijk dat the Floor gewoon door bleef blazen tijdens die set.

Dit jaar zal er geen headliner zijn die last heeft van the Floor.....
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
509
456
Ik heb het Graz BKS forum even zitten lezen. Ik weet dat ik wat ongezellig uit de hoek kan komen, maar de terrrrrring wat een zeldzame next level azijnzeikerij treft je daar aan zeg. Daar val ik volledig bij in het niet. Anyway, Bon Iver in 013. Dat was toch min of meer een zekerheidje volgens sommigen hier? Ik zou hem graag nog eens zien.
Haha, ja dat is nog andere koek. Er zijn er daar een paar die volstrekt extreme meningen over festivals en de muziek business proberen te verkopen als common sense. Het ene onbegrijpelijke betoog na het andere. Zeker als ze daar met elkaar in discussie gaan, dan is het smullen geblazen.
 
  • Leuk
Waarderingen: selurxela
12 nov 2016
649
389
Haha, ja dat is nog andere koek. Er zijn er daar een paar die volstrekt extreme meningen over festivals en de muziek business proberen te verkopen als common sense. Het ene onbegrijpelijke betoog na het andere. Zeker als ze daar met elkaar in discussie gaan, dan is het smullen geblazen.
Boeiend, ieder zijn mening. Is heel wat anders dan als mensen elkaar persoonlijk gaan aanvallen, zoals laatst op eFestivals waar die eigenaar helemaal niet goed in zijn hoofd is en de boel helemaal verziekt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Boeiend, ieder zijn mening. Is heel wat anders dan als mensen elkaar persoonlijk gaan aanvallen, zoals laatst op eFestivals waar die eigenaar helemaal niet goed in zijn hoofd is en de boel helemaal verziekt.
Die is flink ziek geweest en heeft daar een klap van gehad. Reageert zo nu en dan iets teveel uit emotie lijkt wel.

Sfeer daar lijkt de laatste weken weer wat beter.
 
12 nov 2016
649
389
Die is flink ziek geweest en heeft daar een klap van gehad. Reageert zo nu en dan iets teveel uit emotie lijkt wel.

Sfeer daar lijkt de laatste weken weer wat beter.
Laatst dat ik wist had die eigenaar een transfobische verkrachtingsgrap gemaakt waardoor een hoop mensen de benen namen. Die zitten nu allemaal op een aparte Discord groep.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Welke inhoud, die van driemaal De Staat en Goldband?
Alex G, Aphex Twin, black Country New Road, alvvays, Caroline Polacheck, The Comet Is Coming, The Voidz, Cola, Crack Cloud, The Cool Greenhouse, Frankie Stew & Harvey Gunn, Gretel Hanlyn, Haai, Hammok, Interpol, Japanese Breakfast, Joey Valence & Brae, Julia Jacklin, Kevin Morby, Lankum, The Mars Volta, Nation Of Language, Peach Pit, Röyksopp, Stone, Sudan Archives, Tinariwen, Young Fathers,

Ben ik nou de gene die positief moet zijn op het forum? Genoeg vermaak naar mijn inziens.
Ook moet ik me nog verdiepen in CumGirl8 maar vrouw en kinderen liggen nog niet op bed.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.176
2.090
Gaat BKS een optreden van Goldband overleven? De wisdom of (very small) crowds op Graz lijkt ervan overtuigd te zijn dat Goldband een klapband voor BKS wordt. Zo, inhoud, Graz, Goldband en een hele matige woordspeling in één zin.
BKS heeft ook Kaleo, Carly Rae Jepsen en Merol overleefd.
Dus Goldband redden we ook nog wel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken