Best Kept Secret 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.534
6.444
Rock en seine maakt 24 januari line up bekend. Dus dat kan ook nog de dag worden dat bks komt met een gedeelde headliner
Zou wel grappig zijn als er straks opeens iets van 10 festivals tegelijk hun line up droppen met 1 grote gedeelde artiest erop. Weten we gelijk wie er genoeg invloed heeft om half europa te laten wachten šŸ˜…
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.414
2.540
Rock en seine maakt 24 januari line up bekend. Dus dat kan ook nog de dag worden dat bks komt met een gedeelde headliner
Rock en Seine is pas eind augustus. Het zou uiteindelijk best kunnen dat er een grote naam is die aan het begin en en inderdaad van het seizoen meerdere festivals doet. Maar ik denk dat we voor BKS eerder moeten kijken wat de festivals doen die in de tijd in de buurt zitten, en in Frankrijk ligt We Love Green dan meer voor de hand.

Voor Lowlands zal die Rock en Seine juist wel heel interessant zijn!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.414
2.540
Voorstel:
The National brengt morgen dat nieuwe nummer uit, en kondigt meteen aan een handjevol festivals te doen. Vooruitlopend op de zalentour die in het najaar volgt en die later een keer aangekondigd wordt.
BKS kondigt tegelijkertijd aan dat The National komt, dat de rest van het programma donderdag/vrijdag volgt, en dat wie nu nog niet ge-pre-registerd is pech gehad heeft. En tegelijk met het programma volgt uiteraard ook de verkoopinfo.
Tegelijk kondigt BKS aan dat St. Paul, net als vorig jaar, een preview zal doen. En dat er per direct overgestapt wordt op een ander bureau voor de reclame en sociale media.

Deal?!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
In vergelijking met andere festivals snap ik het argument, maar toch blijft het in verhouding altijd een goede deal om naar festivals te gaan. Als we bijvoorbeeld de Alt-J dag van afgelopen editie erbij pakken, ga je met losse tickets voor de bovenste paar namen op het affiche al makkelijk over die dagticket prijs heen natuurlijk. Nogmaals, verhoudingsgewijs krijg je dan nog steeds meer waar voor je geld bij pakweg een Werchter dagticket, in losse ticketprijzen gerekend. Maar op zichzelf blijft het een prima deal, waardoor ze er toch nog wel even mee weg blijven komen denk ik.
Maar dat is toch net het voordeel van naar festivals gaan; het is goedkoper? Waarom gaan we anders? :p
 
  • Thinking
Waarderingen: Dr. Hannibal

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406

Gov Ball dat hetzelfde weekend in NYC plaats vind heeft de line-up (nu officieel) aangekondigd. Deze namen komen in ieder geval niet. (Maar daar mis je weinig aan.)
Geen enkele naam die ik op m'n lijstje enkele pagina's terug had staan, goede voorspelling voorlopig. :cool:
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.447
1.931
Ik vind het toch wel opzienbarend dat er nog geen enkele naam bekend is. Over 5 maanden vindt BKS al plaats. Wat zou er aan de hand zijn? Ze zullen toch niet op Ć©Ć©n naam zitten te wachten?

Of ontbreken dit jaar de grotere headliners en willen ze dat compenseren door het hele programma (dat dan hopelijk erg sterk is in de breedte) in Ć©Ć©n keer te droppen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.343
9.075
Of ontbreken dit jaar de grotere headliners en willen ze dat compenseren door het hele programma (dat dan hopelijk erg sterk is in de breedte) in Ć©Ć©n keer te droppen?
Ja maar net wanneer je geen grote namen hebt, is tijd om te verkopen een belangrijke in dit verhaal. En ze zijn nu rijkelijk te laat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.447
1.931
Ja maar net wanneer je geen grote namen hebt, is tijd om te verkopen een belangrijke in dit verhaal. En ze zijn nu rijkelijk te laat.
Het zal niet vanuit een luxepositie zijn ingegeven, krijg ik de indruk.

Want als ze nog heel lang wachten, komen ze qua aankondigingen ook weer in het vaarwater van met name Lowlands en in mindere mate Pinkpop. DTRH is al uitverkocht, dat scheelt wellicht wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken