Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Run the Jewels, LCD soundsystem en Christine & The Queens zijn volgens mij nog een stuk minder populair dan Placebo.
Maar passen allen ook veel beter bij BKS. Placebo schreeuwt Pinkpop toch? Leuke band maar ook wel erg passé.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Maar passen allen ook veel beter bij BKS. Placebo schreeuwt Pinkpop toch? Leuke band maar ook wel erg passé.
Kraftwerk anyone? Ik denk dat de meeste BKS gangers meer albums van Placebo op de plank hebben liggen dan van Christine And The Queens denk ik. En liever goed passé dan nieuw cliché.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Maar passen allen ook veel beter bij BKS. Placebo schreeuwt Pinkpop toch? Leuke band maar ook wel erg passé.
Dat ze beter op Pinkpop passen ben ik met je eens aangezien ze daar veel vaker hebben gestaan.

De discussie was meer: zijn ze groot genoeg om headliner te zijn op BKS. Dat zijn ze volgens mij wel.

Als headliners ga ik voor The National, Massive Atack en Beck.
 

mardybum

Playlistbediener
29 feb 2020
22
13
Ik zou het opvallend vinden als twee van de drie headliners er voor de tweede keer staan. Ik denk dat je daarmee geen klantenbinding doet bij je vaste publiek
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
als ik nu moet gokken: Nick cave, the national, massive attack
Dit zou ook mijn gok zijn. Al zie ik graag The National ingewisseld worden voor The Strokes, Arcade Fire of Charli XCX. Die laatste drie en Nick Cave staan voor mij bovenaan de wensenlijst van alle genoemde headliners hier.

Zie overigens Charli eerder op DTRH blijven of naar Lowlands verkassen.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Denk dat de gemiddelde BKS-bezoeker Placebo zeker leuk zou vinden om te zien, maar denk niet dat Placebo als headliner gelijk heel veel enthousiasme in de tent brengt.

XCX als headliner slaat helemaal nergens op. Die verkocht eind 2019 de grote zaal Paradiso niet uit, en dat terwijl het de eerste maal was dat ze een eigen optreden deed in Nederland. Ze had alleen in 2012 en 2013 voorprogramma gedaan en in 2013 en 2017 een eigen show afgezegd, dus voor de fans was het lang verwacht.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.619
Charli XCX - Lorde zou normaal gezien best kunnen. Maar aangezien de laatste al een AFAS show heeft staan is dat uitgesloten. Cave zouden ze stilaan wel aan mogen kondigen, nietwaar?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Charli XCX - Lorde zou normaal gezien best kunnen. Maar aangezien de laatste al een AFAS show heeft staan is dat uitgesloten. Cave zouden ze stilaan wel aan mogen kondigen, nietwaar?
Na het leeggelopen veld bij Christine & the Queens kan ik me niet voorstellen dat ze nu met Charli XCX komen aanzetten.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Nick Cave & The Bad Seeds, The Strokes, Massive Attack, Courtney Barnett, Godspeed You! Black Emperor, Mogwai, BadBadNotGood, Angèle, Low, Yann Tiersen, Cat Power, Big Thief, King Gizzard and The Lizard wizard, King Krule, Cate Le Bon, Slowdive, Aldous Harding, Mac DeMarco, Saint Etienne, Moderat, Khruangbin, Dinosaur Jr., Angel Olsen, DIIV, Weyes Blood, Shellac, Mdou Moctar, Yo La Tengo, Fontaines D.C., The Notwist, Sleaford mods, Altin Gün, Melvins, Arab Strap, Goldie, Tirzah, Ross From Friends, Sons Of Kemet, Autechre, Lightning Bolt, The Bats, Mouse On Mars, Sunn O))), Liars, Clinic, Om, Jane Weaver, Black Country, New Road, Connan Mockasin, Warpaint, Kiwi Jr., black midi, The Weather station, Squid, Dry Cleaning, Millionaire, Vanishing twin, The Reds, Pinks and Purples, Mach-Hommy, Springtime, Lewsberg, Automatic, Amyl & The Sniffers, Porridge Radio, Idle Ray, Part Chimp, SLIFT, The Haunted Youth
Zoiets.. ongeveer..
Waar kan ik tekenen?

Dit zou een fenomenale lineup zijn. Ik zou mezelf moeten klonen om alles te kunnen zien dat ik zou willen zien.

Benieuwd of Mojo Barnett wil delen met BKS. Zou het graag zien, al zou ik zelfs bij een fractie van deze namen al een gat in de lucht springen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Mooi lijstje Dirk, maar veel te veel middelgrote namen vrees ik. Ik ben benieuwd wanneer ze met iets gaan komen, benieuwd op wie of wat ze zitten te wachten. Een eerste headliner zal toch wel al bekend zijn?
 

mellowmaniac

Campingartiest
3 feb 2016
64
9
... en deze ook nog... Parquet Courts, Modern Nature, OSees (of een zijproject van John Dwyer), Kelly Lee Owens, Sun Ra Arkestra, Floating Points, Sarathy Korwar, Kikagaku Moyo, Crack Cloud, Chronophage, The Bug, Helena Hauff, Howrah, Nap Eyes, Naive Set, Rolling Blackouts Coastal Fever, Protomartyr en June Of 44
tickets vrijdag te koop :)
Is dat een gerucht of een goede gok? ;) Het zou te mooi zijn om waar te zijn. Ik weet niet hoe ik mezelf moet klonen om alles te zien wat ik zou willen zien daar ....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken