Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
10,11,12 juni dus, samen met zijn opmerking over de nieuwe festival-travel-werkelijkheid...."van Primavera, via We Love Green naar BKS, door naar Scandinavie".....doet ie daar niet n boekje open over wat we kunnen verwachten....-uche- Nick Cave -uche-
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: noid

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
10,11,12 juni dus, samen met zijn opmerking over de nieuwe festival-travel-werkelijkheid...."van Primavera, via We Love Green naar BKS, door naar Scandinavie".....doet ie daar niet n boekje open over wat we kunnen verwachten....-uche- Nick Cave -uche-
Primavera en We Love Green hebben allebei nog Lana del Rey tegoed van vorig jaar...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en noid

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Voor mijn idee heeft BKS jaarlijks maar een handvol acts buiten de headliners die je langer dan een uur zou willen laten spelen. Bij acts als Beach House is dat leuk, maar veel (opkomende) bands hebben daar het materiaal niet voor. Je zou je dag maar gaan vullen met lange sets van de Kaleo's van deze wereld...
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Voor mijn idee heeft BKS jaarlijks maar een handvol acts buiten de headliners die je langer dan een uur zou willen laten spelen. Bij acts als Beach House is dat leuk, maar veel (opkomende) bands hebben daar het materiaal niet voor. Je zou je dag maar gaan vullen met lange sets van de Kaleo's van deze wereld...
De slotacts op TWO mogen inderdaad wel wat meer ruimte in het programma krijgen. Een Beach House kan natuurlijk gemakkelijke een volwaardige headline-set spelen op TWO. Voor de afsluiters en subs op TWO en de subs op ONE is een langere speeltijd zeker een goed idee.

Dan heb ik het uiteraard niet over een Kaleo of over CR Jepsen
 
Laatst bewerkt:
12 nov 2016
650
389
Voor mijn idee heeft BKS jaarlijks maar een handvol acts buiten de headliners die je langer dan een uur zou willen laten spelen. Bij acts als Beach House is dat leuk, maar veel (opkomende) bands hebben daar het materiaal niet voor. Je zou je dag maar gaan vullen met lange sets van de Kaleo's van deze wereld...
Settijden die volwaardig zijn aan de respectievelijke zaalshows bieden dikke uitkomst aan alle echte fans. BKS moet gewoon alle kutbands zoals Kaleo niet meer boeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid
12 nov 2016
650
389
Maar de artiesten moeten natuurlijk ook wel zin hebben: ik herinner mij bijvoorbeeld dat The National twee uur kreeg in 2018 (equivalent aan hun losse shows), terwijl ze uiteindelijk maar 100 minuten deden.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Het heeft inderdaad alleen zin als een artiest er de catalogus voor heeft en het ziet zitten. Als dat het geval is kan het heel goed werken. Mooi voorbeeld hiervan was het optreden van Wilco.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Toch lichte opluchting dat het 10-12 juni is geworden. Kan ik mijn kaartje voor Rammstein in Düsseldorf gewoon zelf gebruiken.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Mevrouw Selurxela en ik waren eigenlijk wel blij met Kaleo. Konden we na die knetterhete/goede show van Marlon Williams lekker 1,5 uur in het meer gaan liggen zonder echt iets te missen.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Morgenavond een Q&A met Maurits over BKS, eerste nieuws over het programma van volgend jaar?
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
121
58
Niet normaal wat er nu op Primavera Staat qua shoegaze en dreampop: Ride, Slowdive, Jesus and Mary Chain, DIIV Beach House, Cigarettes after Sex. Eigenlijk ontbreekt alleen My Bloody Valentine nog;)
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Gebruikers die dit onderwerp bekijken