Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Er zijn verschillende jaren dat er nog geen namen of max 1 of 2 headliner waren voor de feestdagen… Dus met 6 namen mogen we echt nog niet klagen. Het jaar van radiohead en Arcade Fire hadden we pas meer namen ergens half februari als ik mij niet vergis?

En aan zij die het nog neit boeiend genoeg vinden:
Aldous Harding, Shame en Stephen Malkmus schrijf je maar met stift op.
Voor de rest Snail Mail, Courtney Barnett, Built To Spill, Julien Baker, Idles, Tame Impala(?), Spiritualized, Christine & The Queens,…

Voila, hier heb je je extra voorpret!

Tenzij jij een glazen bol hebt of iemand kent die dicht bij het vuur zit zou dit natuurlijk heel goed voorpret met een dooie mus kunnen zijn.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Bij de aankondiging van Interpol enz. gaven ze aan de komende weken nog veel meer namen bekend te maken dus dan mag je verwachten dat er nog wat komt.

Ja, precies. Tenminste, zes namen is voor mij niet 'veel'.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.252
2.192
Bij de aankondiging van Interpol enz. gaven ze aan de komende weken nog veel meer namen bekend te maken dus dan mag je verwachten dat er nog wat komt.

Vandaag was het voor Friendly Fire dus de dag om de Tuckerville-namen bekend te maken. Wie weet komende dagen, maar dan zullen ze de aandacht moeten 'delen' met Bospop of Zwarte cross. Vinden ze misschien niet erg. En anders moeten we nog even geduld hebben!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
neracroft wrote:
Er zijn verschillende jaren dat er nog geen namen of max 1 of 2 headliner waren voor de feestdagen… Dus met 6 namen mogen we echt nog niet klagen. Het jaar van radiohead en Arcade Fire hadden we pas meer namen ergens half februari als ik mij niet vergis?

En aan zij die het nog neit boeiend genoeg vinden:
Aldous Harding, Shame en Stephen Malkmus schrijf je maar met stift op.
Voor de rest Snail Mail, Courtney Barnett, Built To Spill, Julien Baker, Idles, Tame Impala(?), Spiritualized, Christine & The Queens,…

Voila, hier heb je je extra voorpret!

Tenzij jij een glazen bol hebt of iemand kent die dicht bij het vuur zit zou dit natuurlijk heel goed voorpret met een dooie mus kunnen zijn.

Nou dit zijn wel namen die zeer waarschijnlijk zijn.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
noid wrote:
Bij de aankondiging van Interpol enz. gaven ze aan de komende weken nog veel meer namen bekend te maken dus dan mag je verwachten dat er nog wat komt.

Vandaag was het voor Friendly Fire dus de dag om de Tuckerville-namen bekend te maken. Wie weet komende dagen, maar dan zullen ze de aandacht moeten ‘delen’ met Bospop of Zwarte cross. Vinden ze misschien niet erg. En anders moeten we nog even geduld hebben!

IK HEB GEEN GEDULD
 

Kobekes

Playlistbediener
8 jan 2015
47
3
The Raconteurs mogen de TWO wel eens afsluiten van mij.

En verder deze 19 graag: ?

https://twitter.com/bbc6music/status/1075070761050755072?s=21
 

pendergast

Playlistbediener
8 dec 2017
8
0
Ik hoop op New Order. Zijn op 19 juni in Noorwegen op pipfest. Ik zou ze graag zien op BKS!

Verder graag wat elektronische acts als Jon Hopkins, Apparat, Nils Frahm.
 

perfecttool

Playlistbediener
17 dec 2018
13
0
Mee eens - zou mooie stap zijn voor het festival. Hier hebbik meer behoefte aan dan semi-grote indy headliners. Ook leuk maar ik hou meer vam stevig alternatief. Pissed Jeans mag ook weer terugkomem :)
 

vladtheimpaler

Playlistbediener
15 dec 2018
44
41
Mogelijke kanshebbers? (Aantal ook al genoemd hier) :)
Beach House-James Blake-Grimes--Bonobo-Balthazar-Courtney Barnett-Mount Kimbie-Little Simz-Tamino-Shame-Idles-Whispering Sons-Scram C Baby-Apparat-Tourist LeMC-Sofie Winterson-TAPE TOY
 

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
133
103
Mogelijke kanshebbers? (Aantal ook al genoemd hier)
1f642.svg

Beach House-James Blake-Grimes–Bonobo-Balthazar-Courtney Barnett-Mount Kimbie-Little Simz-Tamino-Shame-Idles-Whispering Sons-Scram C Baby-Apparat-Tourist LeMC-Sofie Winterson-TAPE TOY

Scram C Baby!!!! heb ze laatst live gezien. wat was dat vet!
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Niet dat ik op één van de acts zit te hopen, maar kan je alle namen bij Bospop dan uitsluiten voor BKS? (Richard Ashcroft zou hier misschien onder kunnen vallen.)
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Niet dat ik op één van de acts zit te hopen, maar kan je alle namen bij Bospop dan uitsluiten voor BKS? (Richard Ashcroft zou hier misschien onder kunnen vallen.)

Over het algemeen wel. Vooral voor de (grotere )buitenlandse namen. Die worden exclusief geboekt.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Wordt volgend jaar denk ik. Jammer, beetje inluisteren onder de kerstboom was wel een mooi tijdverdrijf geweest.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Ach we kunnen al inluisteren met de 6 namen plus Aldous Harding en Shame en ook nog het lijstje van Neracroft. Laat die kerst maar komen.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Elke dag die voorbij gaat zonder appje van Best Kept Secret na 8 uur voelt toch een beetje als die ene meid die hard to get is en je negeert. :(
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Elke dag die voorbij gaat zonder appje van Best Kept Secret na 8 uur voelt toch een beetje als die ene meid die hard to get is en je negeert.
1f641.svg
[/quote
Echt hé... gewoon zwaar teleurgesteld omdat ik op dat moment geen appje zie van BKS :(
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken