Die lange tours met achtereenvolgende dagen zijn niet zozeer voor de band zelf zo zwaar, maar vooral voor de crew. Die moeten dan om middernacht in Parijs het podium van Tame Impala afbreken en alles in vrachtwagens stoppen, om dan om 10 uur ’s ochtends in Hilvarenbeek alles er weer uit te halen en op te bouwen. Dat is bij kleine bandjes veel minder het geval, en dus kunnen die ook veel makkelijker meerdere achtereenvolgende dagen optreden.
Heb je ook een punt maar anderzijds is dat ook gewoon even je bio ritme gewoon aanpassen want ze zijn daartussen wel meer dan 10 uur vrij denk ik dan. En overigens denk ik dat Tame Impala en andere gemiddelde BKS headliners hun setting niet zo onwijs veel werk is. Als je nu met een AC/DC of een Rolling Stones apart podium zit oké. + je hebt een hele BKS crew die op dat vlak ook meehelpt.
Ik onderschat het niet hoor al het werk, vind het altijd gewoon raar als een gerucht op voorhand afgestreept word omdat die anders 3 shows achter elkaar zou moeten spelen. Lijkt me niet iets dat niet met wat extra cash kan opgelost worden en als je dan een festival als BKS hebt die echt wel een Tame Impala wil strikken lijkt me, zie ik zeker het probleem niet.