Best Kept Secret 2017

Obstacle 1

Campingartiest
21 mei 2017
56
0
Praktisch vraagje: is er een merch stand op Best Kept Secret? En zo ja, is daar merch van elke band te koop? Wil graag wat shirts scoren
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Er is een CD-winkeltje waar ze erg veel CD's verkopen. Ze verkopen daar ook wel wat merch, maar niet zo veel.
 

BG

Playlistbediener
17 mrt 2015
49
0
Ik heb een weekendkaart met camping echter verblijf ik in een Airbnb in Tilburg. Is het beter om te parkeren bij de dagbezoekers parkeerplaatsen of bij de camping parkeerplaatsen? Wat is dichterbij het festivalterrein?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Wie zijn er dit weekend eigenlijk allemaal aanwezig van het forum?

Mensen met avatars dat is, zonder avatar onthoud ik een naam ook niet.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Ik ben er dit jaar voor het eerst bij, en ik heb een vraag. Hoe werkt t op BKS met de camping? Is er maar 1 camping? En is dit dichtbij het festivalterrein? Op bijvoorbeeld Pinkpop is het echt een tyfusend van de campings naar het terrein, behalve van camping A dan.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Cool. Kan op zondag als @visdave34 ook wil komen, of anders zaterdag aangezien er tot 17u dan niks boeiends speelt.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zondag tijdens Aurora ergens? Daarna van een afstandje stukje Kaleo bij de mainstage?

is dat wat @visdave34?
 
12 jun 2017
2
0
Zijn er nog mensen op zoek naar tickets? Ik ben helaas verhinderd en verkoop er twee! (weekend, inclusief camping) De namen op de tickets moeten worden gewijzigd, daar help ik graag mee (moet wel voor dinsdag 13 juni 23:59 gebeuren) Geïnteresseerden kunnen me een direct message sturen.
 

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
Ik zoek nog een kaartje voor mijn zwager die graag op zondag zou willen gaan. Mocht iemand nog een dagticket overhebben, dan hoor ik het graag.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Dirk wrote:
We horen het direct na de aankomende editie, wanneer de volgende editie is. Ik vind het nogal een brutale zet van Pinkpop in ieder geval, tenzij ze dit wel hebben besproken met Friendly Fire.
Maar grote kans dat er een alignment wordt gezoocht met die festivals inderdaad. Ook dat festival in Brighton (the great escape, met 400 opkomende artiesten uit de hele wereld) zou potentieel heel veel acts kunnen delen met BKS, dat is eind mei.


Hoezo brutaal? Pinkpop mag toch zelf bepalen wanneer ze het evenement houden of niet? Die hebben toch totaal niets te maken met BKS? Als ze zo idd op die datum betere namen kunnen krijgen hebben ze groot gelijk dat ze het zo doen.
En misschien BKS ook een weekend later (is eerdere edities toch ook al geweest?) .. dat hoop ik, dan kan ik mogelijk nog naar beide als het interessant genoeg is.

BKS is altijd op het derde weekend van Juni geweest. Ik denk dat ze oorspronkelijk aan Glastonbury wilden linken.

Waarom Brutaal: Ik ben nog altijd van mening dat je als festival-org altijd moet kijken naar wat de impact heeft van zo'n beslissing op andere festivals en op je zelf. Als er straks 2 grote nederlandse festivals zijn in een weekend, gaat 1 festival dat zeker voelen, misschien wel allebei. En die belgen daar bij Leuven maar lachen.....
Niet slim dus, tenzij overlegd. DAAROM !.

Ik ben benieuwd wat BKS gaat doen nu, en of ze het van te voren overlegd hebben met mojo....ik hoop dat de BKS 2018 editie niet een weekend eerder is iig. liever later, hoe later hoe beter.
Maar goed, genoeg gezeverd over dat "andere festival" Pinkpop.


Nog 3 dagen en goei weer voorspeld op BKS 2017 ! Ik heb er mega veel zin in ! lekker chillen hget hele weekend.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Wat kan ik verwachten van die DJ set van Spinvis op stage 4? Kan iemand dat mij vertellen?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Waarom Brutaal: Ik ben nog altijd van mening dat je als festival-org altijd moet kijken naar wat de impact heeft van zo’n beslissing op andere festivals en op je zelf. Als er straks 2 grote nederlandse festivals zijn in een weekend, gaat 1 festival dat zeker voelen, misschien wel allebei. En die belgen daar bij Leuven maar lachen…..
Niet slim dus, tenzij overlegd. DAAROM !.

Dat heeft met de beschikbaarheid van de headliners te maken. FF heeft ervaring genoeg om te BKS juist te plannen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken