Best Kept Secret 2017

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
Zo te zien cancellen ze alleen hun tour van januari tot februari... maargoed, dan zijn ze het weekend van BKS nog steeds bezet
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.890
6.106
Bon Iver cancelt alle optredens.
Van z'n EU-tour ja, de rest niet..? BKS en Eaux Claires vinden in hetzelfde weekend plaats. Ik zie 'm wel nog als laatste headliners worden aangekondigd voor DTRH wat een weekje later plaatsvindt en rond de data van Glastonbury ligt (waar ie waarschijnlijk ook wel zal spelen, toch?)
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Cigarettes After Sex is wel een heerlijk naampje alvast hoor. Hopelijk worden er gauw nog wat artiesten bekend gemaakt, dan kan de voorpret pas echt beginnen! :)
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Niet persé een naam waar ik op zit te wachten, maar the 1975 is in juni in Europa en heeft de gecancelde show in de HMH gerescheduled op 19 juni (met daarvoor een weekend zonder optredens).

Verwacht dus eigenlijk wel dat deze op bks zullen staan (hoop niet te hoog op het affiche, maar goed).
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Van mij mogen ze weg blijven, ik zit er niet op te wachten. Maar het zou natuurlijk zomaar kunnen, al treden ze de dagen na BKS al heel veel op.
Verwacht ze dan wel als subheadliner, mochten ze komen.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ik hoop dat bij het volgende rijtje Mitski en Pinegrove zitten. Beide Friendly Fire, beide nog nooit op dit festival gestaan en beide vorig jaar een zeer goed album uitgebracht! Dan zou ik ze The 1975 ook kunnen vergeven.
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Ik zie ook liever een andere naam, maar gezien ze ook al geboekt staan op Northside, ben ik toch echt bang dat ik gelijk ga krijgen.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
992
119
Is prima, er komen ongeveer 100 leuke namen bij BKS. The 1975 als headliner gaat niet gebeuren. Mag ik toch hopen.
Peter Doherty komt ook vermoed ik....als solo artiest dit keer.

en het is ook heel stil op het Stone Roses front.....waar in het gbegin van dit forum nog heel erg werd gespeculeerd !
 

wil

Campingartiest
20 jan 2015
82
58
The Stones Roses staan bekend om hun valse zang.

Alles wat voor Radiohead komt is voorprogramma :wink:
 

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
Precies! Maar dit kan het meest brute voorprogramma ooit worden. Hopelijk hangen Patrick Watson, Andrew Bird en Fleet Foxes omstreeks juni ook in Europa rond... plekje op BKS zou geweldig zijn :)
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
992
119
Als je alleen voor Radiohead naar BKS gaat mis je het doel van BKS, er is zoveel nieuws en goeds te luisteren...Nick Murphy (pka Chet Faker bijvoorbeeld)....
 

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
Er staat nergens dat mensen alleen voor radiohead gaan... maar met maar 2 namen op het affiche moet je nu bijna wel :p ik kan niet wachten totdat er nieuwe namen worden bekend gemaakt, al hoop ik eigenlijk dat chet faker daar niet bij hoort... heb hem twee jaar terug ook al aan ne voorbij laten gaan op bks
 

wil

Campingartiest
20 jan 2015
82
58
..... ik ga ook voor de taart..... het kersje bewaar ik voor het laatste :p
 

mart

Playlistbediener
28 mrt 2016
26
0
Hoorde net een stuk op 3fm maar amazones lijkt mij ook een prima artiest voor bks
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Hoorde net een stuk op 3fm maar amazones lijkt mij ook een prima artiest voor bks

Mee eens ! Is een goed bandje volgens mij ! Ben benieuwd waar ze staan BKS , DTRH of LL .
Past op alle 3 wel denk ik :)
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
o.a. lorde is net bevestigd voor rock werchter
ik weet niet of het een bks naam is maar ik zou het wel facking vet vinden
 

mart

Playlistbediener
28 mrt 2016
26
0
Ik vind het overigens niet meer dan eerlijk naar ons toe om een paar namen meer bekend te gaan maken.. ik bedoel 2namen bekend en een zelfbevestiging en dat eind januari.. kom op BKS!!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken