Best Kept Secret 2016

Bram1617899554

Playlistbediener
4 dec 2015
7
0
Misschien een stomme vraag hé, maar waarom precies ziet iedereen Editors al als een act die vaststaat? Ik dacht serieus dat ik ergens wat gemist had, omdat dat hier zo vaak geroepen werd.. Kan iemand me dat vertellen? Oh en - voor de doorgewinterde fans - hoe laat werden vorig jaar de eerste acts eigenlijk bekendgemaakt? Ik ben er dit jaar als vrijwilliger bijgeweest en zou graag weer gaan, daarom ben ik eigenlijk wel benieuwd naar wanneer BKS met de eerste namen gaat komen. .
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Schijnt iemand op een ander forum meer informatie te hebben, en in principe is het best realistisch dus daarom werd er zo serieus op ingegaan.
Vorig jaar was dat eind januari ineens heel veel namen, jaren daarvoor begin december.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.466
1.612
Van de worp Werchter namen lijken mij Beirut, Mø en Jamie xx kanshebbers voor BKS en DTHRH. Eerste twee verwacht ik op BKS, Jamie xx toch eerder een naam die DTRH graag zal willen hebben.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ergens staat me bij dat Mo al een keer op BKS heeft gestaan of gecanceld heeft oid. Dus die zal er nu dan wel staan, ben alleen bang dat dat een veel te hoge spot gaat innemen.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.466
1.612
Volgens mij heeft ze bij de tweede editie moeten afzeggen, al toerde ze vorig jaar ook al tijdens BKS. Een spot als the 1975 op die editie lijkt me realistisch (derde op de One), ook weer niet zo populair dat ze daar nog boven kan gaan zitten.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Schijnt iemand op een ander forum meer informatie te hebben, en in principe is het best realistisch dus daarom werd er zo serieus op ingegaan.
Vorig jaar was dat eind januari ineens heel veel namen, jaren daarvoor begin december.

Klopt, wist ook al eerder dat Underworld op Paaspop zou komen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Beter komt Mo niet. Wat een saaie bedoeling was dat dit jaar op Dour. Gelukkig heeft BKS vijf stages dus dan is er eigenlijk altijd wel iets boeiends aan de hand ergens, maar mo mogen ze skippen van mij. Al vind ik het prima dat ze een paar grote namen boeken om mensen te trekken, dus ja wat dat betreft kan ik er wel weer mee leven als Mo en Editors er dit jaar staan.
 

Ivo

Randprogramma
1 sep 2015
149
0
Zou best kunnen dat BKS d'r opnieuw probeert te boeken omdat ze BKS in 2014 heeft gecanceld. Maar goed, als ze haar nu boeken zullen ze haar inderdaad redelijk hoog op het affiche moeten zetten, en gezien het feit dat ze op letterlijk elk festival staat weet ik niet of ze nu zo'n geschikte naam is voor BKS. Een stuk minder dan twee jaar geleden in ieder geval.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Zou kunnen, hoop alleen dat ze niet te veel talentless hacks gaan wegzetten dit jaar (mo, editors, florence). Wil toch ook wel wat toffe dingen zien eigenlijk.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zou kunnen, hoop alleen dat ze niet te veel talentless hacks gaan wegzetten dit jaar (mo, editors, florence). Wil toch ook wel wat toffe dingen zien eigenlijk.

Ik snap zeker wel wat je bedoeld hoor.
Zelf heb ik ook liever de grote namen uit een andere categorie, maar om nu weer alles weg te zetten als talentloos.

Vindt het trouwens wel knap dat je in het afgelopen half uur het voor elkaar hebt gekregen om in meerdere topics alleen maar weer negatieve berichten te dumpen. Als iemand hofleverancier is van negatieve berichten op dit forum, krijg jij dit jaar de prijs Jeroen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.664
1.188
Afgaande van vorig jaar zullen we al heel blij zijn mochten we nog namen krijgen voor Nieuwjaar maar ik denk dat het wel wat later zal zijn.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ondertussen blijft Northside ook maar strooien met namen, die komen morgen weer met een pakketje.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Florence staat in ieder geval in de VS tijdens BKS. En op DTRH verwacht ik haar ook niet gezien de beschikbare headliners en de meer alternatieve koers van vorig jaar.

Volgens mij wachten ze met namen droppen tot ze ineens een goed pakketje kunnen geven of op zijn minst de meeste grote namen. Kan me inbeelden dat Editors wat vragen doet rijzen bij de meerwaardezoekers onder de vaste klanten, dus dan wil je wel dat er een goede verdeling in die eerste lading zit.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Dit topic is opgeschoond richting het zojuist geboren Slowchat topic, in het Off-Topic forum. Klikje!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken