Best Kept Secret 2015

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Toevallig kunnen er elk moment stickers worden afgeleverd op Festileaks HQ. Als ze er op tijd zijn, zijn jullie de eerste die ze opgestuurd krijgen ;).
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Valt me ook een beetje van je tegen Wessel. Ik dacht dat juist jij dat hele tattoo idee wel zou zien zitten.

Nope, ik zie hem niet zitten als we 'm op onze voorhoofden laten zetten. :p

Wist niet dat tattoo's in het gezichtsveld hier zo goed in de smaak vielen. Vooruit, ik doe wel weer mee. Dacht we bouwen het een beetje op met eerst wat stickers, maar is goed hoor.
 

Kalopsia

Nieuw lid
24 mrt 2015
4
0
Hallo allemaal.

Na het volgen van de forums toch besloten om ook berichten te posten. Ik vroeg me af welke acts de moeite waard zijn om te zien. Ik hou van Drenge, Wolf Alice, Royal Blood etc.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hallo allemaal.
Na het volgen van de forums toch besloten om ook berichten te posten. Ik vroeg me af welke acts de moeite waard zijn om te zien. Ik hou van Drenge, Wolf Alice, Royal Blood etc.

Fidlar, Libertines, Eagulls, Ride, en Marmozets
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Toevallig kunnen er elk moment stickers worden afgeleverd op Festileaks HQ. Als ze er op tijd zijn, zijn jullie de eerste die ze opgestuurd krijgen ;).
Stickers zijn binnen! Stuur me een persoonlijk berichtje met je naam en adresgegevens, dan zorg ik dat ze zsm op je mat liggen.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Haha mooi die stickers! Ik heb trouwens heel slecht nieuws binnen gekregen vandaag, mijn assessment is verzet waardoor ik geen heel weekend meer kan. Dus het is voor mij even afwachten welke dag ik ga. Gelukkig was ik al van plan op het laatste moment een kaart te kopen. Maar toch een hele grote domper dat ik moet kiezen en dus een aantal prachtige namen moet gaan missen, om nog maar te zwijgen over het eventueel mislopen van deze leipe sticker, sokken, hanenkammen meeting. :cry:
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
252
62
Nieuwe CD Wolf Alice staat nu op de luisterpaal. Veel bekende nummers paar nieuwe. Live spelen ze gelukkig ruiger. Nummers op cd te gepolijst.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Stickers zijn binnen! Stuur me een persoonlijk berichtje met je naam en adresgegevens, dan zorg ik dat ze zsm op je mat liggen.

Haha vet, zal zo een berichtje sturen. Plak ik die op me shirtje de BKS en tijdens de werchter vrijdag meeting. Al verwacht ik niet dat ze voor dit weekend binnen zullen komen :p

Maar we moeten trouwens wel even de knoop doorhakken werd het nu de vrijdag een meeting of toch vroeg op de zaterdag, dat vond men niet zo'n druk dagje als de vrijdag?
Ik ben er nog nooit geweest dus we moeten ook even een duidelijk locatie afspreken.
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
252
62
<div class="d4p-bbt-quote-title">Jos wrote:</div>
Stickers zijn binnen! Stuur me een persoonlijk berichtje met je naam en adresgegevens, dan zorg ik dat ze zsm op je mat liggen.

Haha vet, zal zo een berichtje sturen. Plak ik die op me shirtje de BKS en tijdens de werchter vrijdag meeting. Al verwacht ik niet dat ze voor dit weekend binnen zullen komen :p

Maar we moeten trouwens wel even de knoop doorhakken werd het nu de vrijdag een meeting of toch vroeg op de zaterdag, dat vond men niet zo’n druk dagje als de vrijdag?
Ik ben er nog nooit geweest dus we moeten ook even een duidelijk locatie afspreken.

Als je er nog nooit geweest bent zal het een groot contrast zijn met Pinkpop. Hier kan je overal makkelijk vooraan komen als je wilt. Is een heel relaxt festival, met veel ruimte.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik stel voor: vrijdag is het gewoon leuk als we elkaar tegenkomen (gewoon een beetje kijken naar shirts/hanekammen/sokken).
Zaterdag tijdens temples o.i.d (qua tijd moeten jullie het maar zeggen) afspreken bij de bar op het water. Dat is een leuke plek om af te spreken en je kan nog rustig op de achtergrond de mainstage checken.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zaterdag tijdens temples o.i.d (qua tijd moeten jullie het maar zeggen) afspreken bij de bar op het water. Dat is een leuke plek om af te spreken en je kan nog rustig op de achtergrond de mainstage checken.

Temples staat tegelijk met Hinds, zou ik jammer vinden die te missen. Dan liever Tijdens Sue The Night, of daarvoor tijdens Matthew E White, of Little May. Misschien is dit is te vroeg voor de weekendgangers.

Ik zou het in ieder geval jammer vinden Hinds te missen. Weet niet of mensen eerder te vroeg vinden of dan al iets willen zien.

Clashfinder vroeg op de Zaterdag
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">MRMantel wrote:</div>
Zaterdag tijdens temples o.i.d (qua tijd moeten jullie het maar zeggen) afspreken bij de bar op het water. Dat is een leuke plek om af te spreken en je kan nog rustig op de achtergrond de mainstage checken.

Temples staat tegelijk met Hinds, zou ik jammer vinden die te missen. Dan liever Tijdens Sue The Night, of daarvoor tijdens Matthew E White, of Little May. Misschien is dit is te vroeg voor de weekendgangers.

Ik zou het in ieder geval jammer vinden Hinds te missen. Weet niet of mensen eerder te vroeg vinden of dan al iets willen zien.

Clashfinder vroeg op de Zaterdag

Tijdens Matthew E. White kan wel, Mourn wil ik wel heen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken