Best Kept Secret 2015

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
1. Pissed Jeans
2. OFF!
3. Jonny Greenwood
4. METZ
5. Marmozets
6. Ride
7. Death Cab for Cutie
8. Future Islands
9. Eagulls
10. FIDLAR
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
254
67
1. Ride
2. Strand of Oaks
3. Libertines
4. Noel Gallagher
5. Wolf Alice
6. Weval
7. Alt-J
8. Jesus & Mary Chain
9. Follakzoid
10.Death Cab for Cutie

in totaal 21 acts die ik niet wil missen. Beste Line up tot nu toe.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
1. Royal Blood
2. Death Cab For Cutie
3. Noel Gallagher's High Flying Birds
4. Ride
5. Marmozets
6. Chet Faker
7. Balthazar
8. Tora
9. OFF!/The Tallest Man On Earth (FUCK DEZE CLASH)
10. Johnny Greenwood
11. Eagulls

sorry, 10 was gewoon te weinig..
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
sorry, 10 was gewoon te weinig..

Onze rebelse knul Sam maakte er al 10 van :p. wij hebben het zelfs netjes binnen een top 5 kunnen houden ;)


Enigste band die ik niet ken uit ieder zijn lijstjes, zal ze eens ff aanzetten.

Ride komt toch overal terug, de act van BKS mogen we ze wel noemen.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
1. Föllakzoid
2. Blanck Mass
3. The Libertines
4. Hookworms
5. Ariel Pink
Van deze bands ben ik het meest benieuwd hoe dit live wordt.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Verwacht dat The Libertines dat gaan worden, mits ze niet te dronken/stoned zijn.

Oke, voorbeschouwing bijna iedereen kijkt uit naar Ride, binnenkort kunnen we de balans echt opmaken.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Oke dan, voor mij is een top-5 wel te doen denk ik, ben er alleen op vrijdag:

1. Eagulls
2. Off!
3. Earl Sweatshirt
4. Cashmere Cat
5. Metz / Pissed Jeans

Hmm, 5 is eigenlijk nog niet genoeg. Nouja.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.468
1.616
Verwacht dat The Libertines dat gaan worden, mits ze niet te dronken/stoned zijn.
Dat was vorig jaar in de HMH vooral nog ontzettend rommelig, maar werd gered door de geweldige sfeer met de grote hoeveelheid Britten die op het concert waren afgekomen.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Luud wrote:</div>
sorry, 10 was gewoon te weinig..

Onze rebelse knul Sam maakte er al 10 van :p. wij by TheAdBlock"> hebben het zelfs netjes binnen een top 5 kunnen houden
icon_wink.gif


<div class="d4p-bbt-quote-title">Luud wrote:</div>
8. Tora

Enigste band die ik niet ken uit ieder zijn by TheAdBlock"> lijstjes , zal ze eens ff aanzetten.

Ride komt toch overal terug, de act van BKS mogen we ze wel noemen.

Ja waaghalzen zijn we he! Maar met zo'n line up vind ik het knap dat je maar 5 must see acts kan opnoemen.

Tora luisteren is zeker de moeite! Vooral Overcome vind ik een heerlijk nummertje.
 

wil

Campingartiest
20 jan 2015
84
58
1 Ride
2 Jezus and the Mary chain
3 Larry Guss
4 Kiasmos
5 Weval
6 stage 4
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik ook dan maar:
1. Death Cab For Cutie
2. Ride
3. Föllakzoid
4. Johnny Greenwood
5. Strand of Oaks

zie net dat de eerste drie ook allemaal achter elkaar zijn... de timetable is wel fijn omdat er geen overlap is, maar wel heel snel op elkaar steeds.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Zijn er nog users in voor een meeting? Als er animo voor is kunnen we erna dag, plek en tijd afspreken.

BKS meeting:

- Sam
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ik ben er zeker bij als de meet op vrijdag is. Strand of Oaks lijkt mij persoonlijk geschikt omdat dat toch niet iets is wat je echt van voren moet zien. Maar andere suggesties zijn ook welkom natuurlijk.
 

Libertine

Playlistbediener
6 feb 2015
19
0
Iemand die eerder naar BKS ging en me wat kan uitleggen? Op de site staat dat het campingreglement geldt van de Beekse Bergen, waarin staat dat je max. 4,5 liter drank (non-alcoholisch en alcoholisch) mag meenemen per persoon. Nu was ik van plan om zoals elk jaar op Werchter gewoon mijn trekkarretje mee te nemen en daar 2 kartonnen bier, wat eten en nog wat frisdrank mee te nemen. Controleren ze streng in jullie ervaring of laten ze je gewoon doen?
 

Jonathan

Nieuw lid
12 jun 2015
3
0
Ik ga naar het festival, maar meeten wordt moeilijk omdat ik er nog niet over uit ben welke acts ik wil zien. Moet ook rekening houden met de vriendin...
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik wil Strand of Oaks wil ik op zich best graag zien, misschien dat ik even langskom. Maar zullen we ook een meeting op zaterdag doen anders, daar heb ik eigenlijk alle tijd. Tijdens John Coffey bijvoorbeeld.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Dan zal ik er ook wel bij zijn. Alleen wil ik John Coffey nu weleens een keertje zien.

Tijdens Little May/God Damn of St Paul/Outfit zou voor mij handiger zijn. Maar ik weet niet hoe andere users over de afspreektijd denken en wat hun voorkeuren zijn. Mochten users een meeting op vrijdag/zaterdag leuk vinden, laat je horen! ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken