Best Kept Secret 2015

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Als de meeting op de vrijdag gaat plaatsvinden kan ik er ook bij zijn! Weet niet of daar al iets over besproken was hier.

Vrijdag is wel de meest drukke dag voor mij, maar lijkt me wel leuk om het meteen al de eerste dag te doen. Wat mij betreft zou het tijdens Tallest men on earth/Off! kunnen. Daarvoor zijn het eigenlijk allemaal must-sees. Nouja, weet eigenlijk niet eens of anderen er ook voor een meeting in zijn?
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Vrijdag wordt voor mij ook erg lastig. Ik ben wel in voor een meeting, maar ik ben maar met één iemand anders daar. Wordt dus even kijken wat ik doe. Ik ben ook de hele dag op pad eigenlijk om dingen te bekijken, maar er moet wel iets te regelen zijn.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Als de meeting op de vrijdag gaat plaatsvinden kan ik er ook bij zijn! Weet niet of daar al iets over besproken was hier.

Vrijdag is wel de meest drukke dag voor mij, maar lijkt me wel leuk om het meteen al de eerste dag te doen. Wat mij betreft zou het tijdens Tallest men on earth/Off! kunnen. Daarvoor zijn het eigenlijk allemaal must-sees. Nouja, weet eigenlijk niet eens of anderen er ook voor een meeting in zijn?

Off! is wel een must see voor mij, maar daar kunnen we wel ff in de moshpit meeten. De rest met wie ik ben blijft dan toch wel wat verder naar achter staan :p.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">MRMantel wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Black Lies wrote:</div>
Als de meeting op de vrijdag gaat plaatsvinden kan ik er ook bij zijn! Weet niet of daar al iets over besproken was hier.


Vrijdag is wel de meest drukke dag voor mij, maar lijkt me wel leuk om het meteen al de eerste dag te doen. Wat mij betreft zou het tijdens Tallest men on earth/Off! kunnen. Daarvoor zijn het eigenlijk allemaal must-sees. Nouja, weet eigenlijk niet eens of anderen er ook voor een meeting in zijn?


Off! is wel een must see voor mij, maar daar kunnen we wel ff in de moshpit meeten.

Haha, ik zal je daar wel tegenkomen dan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Twijfel nog steeds tussen dit en Down the Rabbit Hole, vooral vanwege Andrew Bird.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Twijfel nog steeds tussen dit en Down the Rabbit Hole, vooral vanwege Andrew Bird.

Best Kept Secret, mogen de programma's gelijkwaardig voor je zijn, kies dan voor lekker eten in plaats van hipjehopjesvla.

Ook al is het BKS programma toch beter
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Ik ben eigenlijk absoluut geen fan van het 'fancy' eten op Best Kept Secret.
Het kost heel veel en voor mij, als student, moet festival eten niet kwaliteitsvol maar vooral goedkoop zijn.

Iets relatief goedkoop eten op het festival is praktisch onmogelijk. Dit jaar neem ik al mijn eten zelf mee en koop niks op het terrein zelf. (jammer dat die camping een heel stuk stappen is, honger lijden en meer bier drinken dan zeker)
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Ik ben eigenlijk absoluut geen fan van het ‘fancy’ eten op Best Kept Secret.
Het kost heel veel en voor mij, als student, moet festival eten niet kwaliteitsvol maar vooral goedkoop zijn.

Iets relatief goedkoop eten op het festival is praktisch onmogelijk. Dit jaar neem ik al mijn eten zelf mee en koop niks op het terrein zelf. (jammer dat die camping een heel stuk stappen is, honger lijden en meer bier drinken dan zeker)

Pauper :p
 

Lateralus

Campingartiest
6 nov 2014
61
0
Ik ben eigenlijk absoluut geen fan van het ‘fancy’ eten op Best Kept Secret.
Het kost heel veel en voor mij, als student, moet festival eten niet kwaliteitsvol maar vooral goedkoop zijn.
Iets relatief goedkoop eten op het festival is praktisch onmogelijk.

Valt toch heel erg mee? Op Werchter betaal je voor nasty nasi 3 bonnen (4 met loempia) en voor een hamburger 2/3 bonnen? En als je bv kibbeling wilt ben je 4(!!) bonnen kwijt voor het kleinste bakje kibbeling. Op BKS is het even schrikken omdat je ineens 7,50 neer moet leggen ipv 2/3 bonnen (voor gyros met salade en alles er op en er aan). Maar ik ben op een BKS-dag niet per se meer geld kwijt dan op Werchter aan eten, terwijl ik op BKS wèl daadwerkelijk geniet van mijn maaltijd. (Koffie van the village is op bks dan weer wel duur, maar motdomme wat is dat 't waard).
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Werchter is in mijn ogen ook een puur commerciële organisatie.
Terwijl ik dit bij Best Kept Secret niet zo aanvoel.
En ik begrijp ook wel dat ze voor kwaliteitseten kiezen, dat past ook wel bij het hele Best Kept Secret concept, maar voor mij is het gewoon niet weggelegd.

Je mag er dan ook bij zeggen dat je met een €7.50 burger, die ik vorig jaar kocht, niet altijd je volledige honger hebt gestild (ik toch niet vorig jaar). Dus dat zou al €15 zijn voor 1 maaltijd = €30 per dag bijna!


Ik persoonlijk eet dan liever wat goedkoop 'campingeten' en geef het geld dat ik bespaar dan liever uit aan merch, andere festivals/optredens of wat extra biertjes.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Yung Lean heeft eveneens afgezegd. Door afzegging van hen en Bass Drum of Death is de timetable ook aangepast wegens geen andere artiesten in de plaats.

 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Werchter is in mijn ogen ook een puur commerciële organisatie.
Terwijl ik dit bij Best Kept Secret niet zo aanvoel.
Mwa, 'commercieel' heeft er weinig mee te maken, maar vooral:
- kleinschaligheid (Rock Werchter is groter, dus 'lokaal vlees' zoals bij festivals als BKS is dan ook gewoon praktisch onmogelijk)
- prioriteiten van de organisatie (Werchter steekt gewoon al zijn geld in de grote bands)
- onderscheiden (BKS wil zich ook onderscheiden van RW door op voedsel in te zetten)

Voor de bezoekers maakt het weinig uit. Een nasi op BKS/DTRH is vaak even duur als een nasi op Werchter/Pinkpop, ook al is het eten op die eerste van hogere kwaliteit.
Ik ben eigenlijk op elk festival als consument hetzelfde kwijt aan avondeten; maar soms is het goor en soms is het geweldig. En we weten natuurlijk in welke categorie BKS valt... :)
(En natuurlijk kun je op een festival als Werchter wel voor relatief goedkoop een patatje halen, maar laten we wel wezen: dat noem ik geen maaltijd)

Ik kan iedereen die op BKS gaat eten Vlees noch Visch aanraden, dat spul is echt geniaal.

(Er is ook niks mis met de food line-up van DTRH, trouwens)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Ik ben eigenlijk absoluut geen fan van het ‘fancy’ eten op Best Kept Secret.
Het kost heel veel en voor mij, als student, moet festival eten niet kwaliteitsvol maar vooral goedkoop zijn.

Iets relatief goedkoop eten op het festival is praktisch onmogelijk. Dit jaar neem ik al mijn eten zelf mee en koop niks op het terrein zelf. (jammer dat die camping een heel stuk stappen is, honger lijden en meer bier drinken dan zeker)

Geef mij ook maar een hamburger of frikandel haha.

Dat ze die gezonde goa crap maar voor zichzelf houden.

"Ja maar deze quinnoa kan ook heel lekker zijn!"
fuck off...

 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Geef mij ook maar een hamburger of frikandel haha. Dat ze die gezonde goa crap maar voor zichzelf houden.
“Ja maar deze quinnoa kan ook heel lekker zijn!”
fuck off…
Op BKS kan je gerust nog hamburgers halen hoor. De lekkerste hamburgers die je waarschijnlijk ooit op een festival zult eten.

Wel raar dat ze geen vervangende bands gevonden hebben, al was het maar een Nederlandse band ofzo.
Veranderingen als ik de timetables vergelijk:
- Vessels naar stage Five op vrijdag.
- Weval nu tegelijk met A$ap op zaterdag. (Dus op de plek van Yung Lean)
- Rats on Rafts tegelijk met Future Islands op zondag. (Dus op de plaats van BDOD)
- Binkbeats verplaats van vrijdag naar zondag als opener stage Five.
- En verder wat kleine tijdswijzigingen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Wat ik eigenlijk gewoon wou zeggen is dat als er een hamburger kraam of iets anders stond met eten voor €3-4 dat ik daarvoor zou kiezen (op een festival zijnde).

Wat betreft de verschuiving van de Time Table: ik vind het heel zielig en jammer dat ze geen vervanger hebben. Zelfs een lokaal bandje dat je voor €300 hebt was goed genoeg geweest. Dit vind ik echt jammer.


Los van al het negatieve: Ik heb er weldegelijk ongelooflijk veel zin in volgende week! Super line up, hopelijk super weer! Het word sowieso een top-weekend!

'Most looking forward to' top 5:
1. FIDLAR
2. Libertines
3. Hinds
4. The Vaccines
5. Sunset Sons / Death Cab For Cutie
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Goeie, dat ga ik ook even doen:

1. BADBADNOTGOOD
2. Pissed Jeans
3. The Jesus & Mary Chain
4. Jonny Greenwood & London Contemporary Orchestra
5. Kiasmos
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.480
1.638
Ben wel blij dat ik nu Weval kan gaan zien, maar BKS maakt het zich er zo wel heel gemakkelijk van af door geen vervangers te regelen. Hadden mijns inziens zonder problemen met een Alamo Race Track kunnen komen, die met de sterke nieuwe plaat ook absoluut verdienen.

Ik kijk vooral uit naar de volgende vijf bands:
1. The Jesus and Mary Chain
2. Ride
3. Johnny Greenwood & the London Contemporary Orchestra
4. Death Cab for Cutie
5. Ariel Pink
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ben alleen de Zaterdag present.

1. A$ap Rocky
2. Ride
3. Hinds
4. Deat Cab For Cutie
5. Kiasmos
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken