Best Kept Secret 2015

Horst Tappert

Campingartiest
13 jan 2015
88
0
Ben ook content met het schema. De mooie dagen grijnzen je nu al tegemoet.
De pittigste clash vooralsnog Balthazar vs Föllakzoid. En dat had inderdaad mooi opgevangen kunnen worden door Föllakzoid in de nacht te programmeren. Helemaal mee eens MRMantel. Dat was een zeer fraaie manier van onderscheiden geweest.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Oh en waarom staat er niks tegenover BBNG? Dat wordt teringdruk zo :(.

Misschien komt er nog iets bij? :p. Hopelijk iets wat ik skipable vind, want ik wil graag BBNG zien. Zul je zien dat het weer een luxeprobleem gaat worden ;(.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Grootste clash voor mij is Jesus and The Mary Chain met Liima. Ook opvallend, het hele weekend ben ik maar twee keer bij de mainstage. Ergens best jammer want het is wel een supertoffe locatie. Ik mis toch nog een aantrekkelijke grote (spannende) indie naam. (maar ligt aan mij, ik kan niets met de headliners, TMOE, Of monsters and men e.d.)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Wel korte sets allemaal zeg. Raar dat bandjes zoals Jesus Mary Chain en Death Cab het met een uurtje moeten doen terwijl Best Kept Secret er best het festival voor zou kunnen zijn om zulke acts meer tijd te geven.

Het nachtprogramma hadden ze ook veel meer mee kunnen doen dan ze nu doen, jammer.
 

Lateralus

Campingartiest
6 nov 2014
61
0
Van Jonny was al lang bekend, alleen een beetje dat Weval de avond ervoor nog zo laat is
Die DJ-sets… dat kan iedereen toch gewoon? Ze draaien gewoon plaatjes die ze leuk vinden.

Oh shit, dat heb ik gemist. En de DJ-sets kan iedereen, yes. Maar jungle by night is een negenkoppige band waarin blaasinstrumenten een hoofdrol spelen, dus vind het wel opvallend.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Wel korte sets allemaal zeg. Raar dat bandjes zoals Jesus Mary Chain en Death Cab het met een uurtje moeten doen terwijl Best Kept Secret er best het festival voor zou kunnen zijn om zulke acts meer tijd te geven.
Inderdaad, had ook voor Jonny nog wel een kwartiertje extra verwacht eigenlijk.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Mijn schema:

Vrijdag 19 juni
Metz -> Drenge -> FIDLAR -> Strand of Oaks -> Eagulls -> Chet Faker -> OFF!/The Tallest Man on Earth -> The Jesus & Mary Chain -> The Libertines -> Pissed Jeans -> Vessels.

Zaterdag 20 juni
Matthew E. White -> Mourn -> John Coffey -> Temples -> Outfit -> Cheatahs -> Death Cab for Cutie -> Follakzoid -> Ride -> Hookworms -> A$AP Rocky -> Noel Gallagher -> Larry Gus -> Weval.

Zondag 21 juni
Jonny Greenwood -> Pretty Vicous -> Marmozets -> Wolf Alice -> Gengahr -> Mew/Waxahatchee -> Alvvays -> Future Islands/Bass Drum of Death -> BADBADNOTGOOD -> Royal Blood -> SOHN -> Alt-J -> STUFF./Evian Christ.

 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Genoeg clashes, maar daar kan ik redelijk snel een keuze in maken. Er zijn nog twee clashes waar ik over twijfel.
Future Islands - Bass Drum Of Death
Blanck Mass - Pissed Jeans

Nouja, eerst nog maar iemand zoeken om heen te gaan voordat ik me daar druk om ga maken :')
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Raar dat bandjes zoals Jesus Mary Chain en Death Cab het met een uurtje moeten doen

Psychocandy is niet langer dan 40 minuten ;). Maar ik snap wat je bedoelt. Voor The Tallest Man On Earth ligt ook een gat, ik vraag me af of daar nog iets voor gaat komen, anders hadden ze Drenge en Stand Of Oaks toch wel een plekkie opgeschoven?

Mijn dagen zien er nu zo uit:
Vrijdag:
Metz - Drenge - Fidlar - Earl Sweatshirt - Eagulls - Chet Faker - OFF! - The Jesus & Mary Chain - The Libertines - Pissed Jeans - Cashmere Cat - etc.

Zaterdag:
Matthew E. White - Mourn - Temples - Death Cab For Cutie - Föllakzoid - Ride - Hookworms - A$ap Rocky - Ghost Culture - Kiasmos - etc.

Zondag:
Jonny Greenwood - Wolf Alice - Mew - Alvvays - Bass Drum Of Death - Badbadnotgood - Ariel Pink - Sohn - Dan Deacon - Evian Christ.

Zo ziet het er nu uit, maar in de praktijk ga ik weer de helft van de bands missen.

 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Metz -> Drenge -> Fidlar -> Strand of Oaks -> Earl Sweatshirt -> Eagulls -> Chet Faker -> Jesus and the Mary Chain/Liima -> Blanck Mass -> Vessels

Mourn - John Coffey -> Death Cab For Cutie -> Föllakzoid -> Ride -> Hookworms -> A$ap Rocky -> Kindness -> Ghost Culture -> Kiasmos - Weval (dit is best wel een fijne nacht eigenlijk, ook zonder föllakzoid)

Johnny Greenwood -> Steve Gunn -> Rats on Rafts -> Wolf Alica -> Genghar -> Mew -> Alvvays -> Bass Drum Of Death -> BBNG -> Ariel Pink -> Dan Deacon -> Stuff./Evian Christ

Tja. Dat gaat dus nooit lukken
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Vrijdag:
Metz - Drenge - Fidlar - Yak - Eagulls - OFF! - The Jesus & Mary Chain - The Libertines - Blanck Mass/Pissed Jeans - Vessels

Zaterdag:
Matthew E. White - Mourn - Temples - Cheatahs - Death Cab For Cutie - Föllakzoid - Ride - Hookworms - Noel Gallagher's HFB - Ghost Culture - Kiasmos - Weval

Zondag:
Jonny Greenwood - Steve Gunn - Rats On Rafts - Wolf Alice - Mew - Alvvays - Black Mountain - Future Island/Bass Drum Of Death - Ariel Pink - Alt-J - STUFF.

Wel een lekker ruig begin met die eerste 6 bands op vrijdag.
 

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
Ik zie nog nergens The Pop Group in jullie schema's jongens!
Ga dit luisteren:
The Pop Group - Y
pop_groupf.jpg
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hmmm ik ga alleen de zaterdag maar als ik zo het blokkenschema zie zou ik ook zeggen dat het een prima blokkenschema is met natuurlijk wat clashes maar niet verschrikkelijke ofzo.

de zaterdag word voor mij.
Little May > Mourn > John Coffey > Hinds > Of Monsters and Men > Death Cab For Cutie > ?? > Ride > The Vaccines > A$ap Rocky > Noel Gallagher > Ghost Culture > Kiasmos > Weval

Voor dat ?? twijfel ik nog even voor chillen bij Balthazar, maar ik zie toch veel Föllakzoid staan bij iedereen dus dat ga ik toch eens even proberen dadelijk.
 

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
Ik kan helaas niet vanwege tentamens, maar om mezelf verder pijn te doen heb ik toch gekeken waar ik heen zou gaan:
http://clashfinder.com/s/bks15/?user=01gs71.jk&
Ik zou eigenlijk geen enkele lastige keuze moeten maken.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Op mijn vraag hoe het zit met de gaten in de programmering:

''We hebben nog 2 open plekken in het programma, Kos. Die vullen we nog in. Dank voor complimenten, tot in juni!''

Benieuwd dus wat daar nog komt, met twee mainstageplekken valt best nog wat moois te doen.

Edit: excuus, een plek op de ONE en een op de TWO.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Op mijn vraag hoe het zit met de gaten in de programmering:

”We hebben nog 2 open plekken in het programma, Kos. Die vullen we nog in. Dank voor complimenten, tot in juni!”

Benieuwd dus wat daar nog komt, met twee mainstageplekken valt best nog wat moois te doen.

Edit: excuus, een plek op de ONE en een op de TWO.

Ah dat is nice! (Los van dat het wel ten koste gaat van Eagulls en BBNG) maarja dat kan inderdaad nog wel wat moois worden.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Ik kreeg vorig jaar 2 dagen voor het festival een mailtje dat ik tickets gewonnen had, dus had geen tijd om bands te checken... = ik heb een paar bands gemist waarvan ik nadien heel groot fan ben geworden (Together Pangea, Nils Frahm, Tijuana Panthers,...). Dit wil ik dit jaar niet weer voor hebben, dus hier is mijn schema wat ik wil zien, als iemand me op basis van mijn smaak iets kan aanraden, ga gerust je gang! (vooral zondag hoop ik dan)

VRIJDAG:
Kevin Morby!!
FIDLAR!!
Strand Of Oaks
Daniel Norgren (vind ik eigenlijk maar 1 nummer van goed, de rest valt enorm tegen)
Eagulls!!
Tallest Man On Earth / OFF (moeilijke keuze)
The Jesus And Mary Chain
Libertines!!

ZATERDAG:
Little May!!
John Coffey!!
Hinds!!
Of Monsters And Men!!
Death Cab For Cutie
Ride
Vaccines!!

ZONDAG:
Sunset Sons!!
Waxahatchee
Bass Drum Of Death!!
Royal Blood
Reigning Sound
ALt-J
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken