Best Kept Secret 2015

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Maar McCartney is veeeeeel te groot & duur voor BKS ><.

Ja dat snap ik ook wel. Maar je hebt wel door dat FireFly een festival is in Amerika? Dus de namen die daar worden aangekondigd staan vrijwel zeker niet op BKS, daarom zijn die namen interessant.

En het is wel interessant dat naast Hurricane/Southside/BKS meer festivals worden teruggefloten en nog even op wat namen moeten wachten.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Dat BKS en meerdere festivals teruggehouden zouden worden door één naam zou in een normale situatie niet veel betekenen. Bks zou tegen deze tijd allang een tweede headliner hebben vastgelegd om een eerste aankondiging mee te formeren. Wat hier al eerder gezegd is ook door anderen: het lijkt er toch echt op dat er een schaarste aan headliners van het gewenste formaat is. Zonder twijfel zullen er drie bij elkaar geraapt kunnen worden, maar het zal misschien voor de desbetreffende bands(the National, the xx, eventueel Qotsa etc.) misschien toch 'kielekiele' zijn of ze hun album voor de festivalzomer rond en in de schappen krijgen, en dus de vraag of ze er zodoende een tour achter plakken.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Waarom zet Festiwalla niet ook Rewire erbij in de tweet? Ook een Nederlands festival waar nu dus naast Grouper en Godspeed ook Evian Christ staat. Ken de naam eerlijk gezegd niet, mensen hier ervaring met zijn muziek?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Waarom zet Festiwalla niet ook Rewire erbij in de tweet? Ook een Nederlands festival waar nu dus naast Grouper en Godspeed ook Evian Christ staat. Ken de naam eerlijk gezegd niet, mensen hier ervaring met zijn muziek?

Z'n EP Waterfall is te beluisteren op Spotify. Best gaaf moet ik zeggen. Doet me een beetje denken aan namen als Rustie en Shlohmo.
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Waarom zet Festiwalla niet ook Rewire erbij in de tweet? Ook een Nederlands festival waar nu dus naast Grouper en Godspeed ook Evian Christ staat. Ken de naam eerlijk gezegd niet, mensen hier ervaring met zijn muziek?

Ik zou zeggen luister even wat, het is in ieder geval elekronica, ik zou het in de categorie trap plaatsen wanneer je het in een hokje zou moeten plaatsen.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Waarom zet Festiwalla niet ook Rewire erbij in de tweet? Ook een Nederlands festival waar nu dus naast Grouper en Godspeed ook Evian Christ staat. Ken de naam eerlijk gezegd niet, mensen hier ervaring met zijn muziek?

Niet alles past in een tweet, en screenshot zit erbij.

Deze week komt Hurricane met namen!
 

MrShankly

Playlistbediener
13 jan 2015
44
0
Als BKS deze week niet met de namen komt gaan wij denk ik plannen maken voor End of the Road. Iemand daar ervaring mee? Ziet er uit als een leuk festival (beetje ITGWO sfeertje?) en ik vind Sufjan geweldig :).
Ik denk dat DTRH niet helemaal mijn ding is, maar blijf uiteraard wel een beetje bang dat BKS dat tóch met een Björk of Beck ofzo komt aanzetten ;). Ah well... We zullen het zien. Hopelijk deze week nu de eerste zelfbevestigingen komen!
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Supertof! Ik twijfel er ook over, maar vind het iets te duur... Maar als er niets voor Sufjan Stevens in Europa bij komt ga ik ook maar eens kijken of ik ergens geld vandaan kan halen
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Beck zie ik eerder op Lowlands, als je naar z'n huidige tourschema kijkt. Maar zeg nooit nooit.

Sufjan staat exclusief op End of the Road meen ik.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Exclusief festival lijkt me? Hij zal toch niet Europa helemaal overslaan met een nieuw album?
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Ja exclusief festival volgens mij. Ik hoop ook nog wel op een zalenshowtje hierzo.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Sufjan Stevens will play his first ever UK festival show on September 5. The artist, who releases new album 'Carrie & Lowell' in March, has only played one festival in his career and his End Of The Road date will mark his only European live show of 2015.
http://www.nme.com/news/various-artists/82459#Vs3pJFIR1XTEPtxh.99
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
B86Qni9IcAAXj6r.png:large
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken