Best Kept Secret 2015

elo

Headliner
3 dec 2013
5.010
3.696
Modest Mouse zojuist aangekondigd voor Tinderbox. Zou zeer fijn zijn :)
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Placebo, Death Cab for Cutie en Modest Mouse. Dat zou wel een erg sterke line-up zijn in ieder geval!
 

Horst Tappert

Campingartiest
13 jan 2015
88
0
Hoofd: Kasabian, Tame Impala en Noel Gallagher/Libertines.
Sub: Spoon, Florence and the Machine, Death Cab, Modest Mouse

Ondertussen blijft ik hopen op Björk (zou dat dan de naam zijn die alles in vertraging bracht?) of Beck.

Alt J zie ik niet gebeuren en Placebo ook niet. De eerste vanwege te kort op vorige keer en de tweede omdat het te duur is voor niet goed genoeg. Zelfde met Smashing Pumpkins. Die hebben (of eigenlijk alleen Corgan) toch de legacy te grabbel gegooid.

Ook zeker lijkt me dat Future Islands, Strand of Oaks, Ought en Viet Cong komen.
 

Horst Tappert

Campingartiest
13 jan 2015
88
0
Hoofd: Kasabian, Tame Impala en Noel Gallagher/Libertines.
Sub: Spoon, Florence and the Machine, Death Cab, Modest Mouse

Ondertussen blijft ik hopen op Björk (zou dat dan de naam zijn die alles in vertraging bracht?) of Beck.

Alt J zie ik niet gebeuren en Placebo ook niet. De eerste vanwege te kort op vorige keer en de tweede omdat het te duur is voor niet goed genoeg. Zelfde met Smashing Pumpkins. Die hebben (of eigenlijk alleen Corgan) toch de legacy te grabbel gegooid.

Ook zeker lijkt me dat Future Islands, Strand of Oaks, Ought en Viet Cong komen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Mijn gokje/wishlist:

The Strokes - Eels - The Libertines
Death Cab For Cutie - Frank Turner - Thurston Moore - The Gaslight Anthem - Andy Burrows - Low - The Tallest Man On Earth
Soak - Marble Sounds - I Will, I Swear


Het liefst van al heb ik Incubus maar daar durf ik niet (meer) op te hopen
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Kendrick Lamar - The Strokes - Florence & The Machine
Hot Chip - Modest Mouse - Eagles of Death Metal - Death Cab For Cutie - Chet Faker - Flume
Ought - Iceage - Viet Cong - King Gizzard & The lizard Wizard - Young Fathers - Jon Hopkins - James Holden - Death From above 1979 - ex hex - The Gaslamp killer

Dit zou fantastisch zijn




 

Zjoepske

Playlistbediener
12 dec 2013
9
0
Waar ik nog aan zat te denken: Editors? Hebben hun nieuwe plaat zo goed als opgenomen, kunnen komende zomer kleinere festivals headlinen om materiaal te testen en in het najaar de plaat uitbrengen.

Natuurlijk is deze theorie vergezocht, maar het zou kunnen. Grote festivals hebben ze afgelopen jaren al genoeg gedaan, maar ze touren vaak.

 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Als de editors worden geboekt dan ga ik lekker naar het zwembad op de camping. Wat een saaie muziek maken die gasten zeg. Laat hen maar lekker in de studio zitten deze zomer
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Iggy Pop
FKA twigs
Flying Lotus
Damian Marley
Max Richter
Songhoy Blues
King Gizzard & The Lizard Wizard
JD McPherson
Misun

Op DTRH, afschrijven dus. Jammer van Iggy(toch niet verwacht), FKA Twigs, FlyLo, Richter en King Gizzard & the Lizard Wizard. Benieuwd waar BKS morgen mee komt. Zou wel lachen zijn als ze alleen ticketinformatie droppen ofzo.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Als ze Thee Oh Sees en/of King Gizzard & The Wizard Lizard halen ben ik al tevreden.

Nou vooruit, dan Thee Oh Sees maar..

Maar geen verkeerd lijstje voor DTRH. FlyLo en FKA heb ik niet zoveel mee dus die zal ik niet missen. Voor de rest ken ik niet echt iets eigenlijk.

Edit: Ok even snel wat beluisterd. Maar ik geloof niet dat ik het heel erg vind dat die overigen niet op BKS staan.
 

superarie1

Playlistbediener
19 nov 2014
7
0
Wel lekker gehaaid van DTRH om nog snel die namen te droppen :) vooral wel jammer van FlyLo wat mij betreft.

Ik verwacht wel wat hiervan morgen:
Florence + the Machine, Libertines, Kendrick Lamar (headliners)
Death Cab For Cutie, Chet Faker, Future Islands, Thurston Moore, Ought, Tallest Man on Earth, Badbadnotgood, UMO, Tobias Jesso Jr.

Dit zou al een home-run zijn wat mij betreft, maar als The Strokes of Antony and the Johnsons ertussen zitten, dan koop ik echt direct mijn ticket. Ben heel erg benieuwd of BKS erop en erover kan morgen.


 

iGiMMiCk

Nieuw lid
4 feb 2015
1
0
Ik zeg
Placebo / Alt-J / Death Cab / The strokes (twijfel)

Tame impala / Chet Faker / Panama / Diiv / Sylvan Esso / The Preatures / Cage The elephant (grote twijfel)/ Hot Chip /
Spoon / Wolf Alice / Gengahr / Courtney Barnett / (ook nog wat namen zeker van aankomend London Calling)


 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken