Hm, de grote namen trekken me niet echt... Behalve alt-J dan, maar die ga ik morgen in de HMH zien. Niet dat het erg is om een artiest voor de tweede keer te zien in korte tijd, maar op een festival komt het nieuwe album toch iets minder tot zijn recht denk ik. Als je alt-J nog niet live hebt gezien; ga dan vooral!
Algehele line-up is vrij goed. Ik kijk dan vooral naar namen als Mew, Jesus and the Mary Chain, Hinds, Death Cab, Arial Pink en Future Islands. Ik mis een beetje echt spannende namen (meer zoals Jonny Greenwood, hulde daarvoor aan de organisatie!) en heb het idee dat het festival iets meer mainstream is geworden: Royal Blood, Tallest Man, Monsters & Men, Chet Faker. Het is niet echt helemaal mijn smaak, maar het geeft het festival wel een erg brede line-up.
Vind het wat dat betreft ook goed dat DTRH en BKS dit jaar allebeide wat meer een eigen richting kiezen dan vorig jaar, om elk hun eigen publiek aan te spreken en denk dat dit goed nieuws is voor beide festivals. BKS wordt zo echt synoniem met indie, waar DTRH voor psychedelisch kiest, of iets wat daar voor door moet gaan.
Nog even meer namen afwachten voor ik besluit wel of niet een kaartje te kopen. Death Cab for Cutie moet ik eigenlijk wel zien dit jaar.