Best Kept Secret 2015

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Nu kunnen we toch vrijwel zeker zeggen dat The Libertines een van de Headliners is voor BKS. Die band zie ik gewoon geen ander festival spelen.

Ik haat het om het te zeggen maar, Ik denk dat het nu rond is met The Libertines en dat ze morgen namen gaan droppen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Nu kunnen we toch vrijwel zeker zeggen dat The Libertines een van de Headliners is voor BKS. Die band zie ik gewoon geen ander festival spelen.

Ik haat het om het te zeggen maar, Ik denk dat het nu rond is met The Libertines en dat ze morgen namen gaan droppen.

Zou ik nog niet te zeker van zijn, vanop Graz:

Persoon die vorig jaar de najaarsconcerten ''voorspelde'' noemde net wat festivals en daar zat BKS niet tussen.
T in the Park wel?
Yes en Reading/ Leeds, Rock en Seine, Low Festival, Ibiza Rocks en uh een festival in Milaan.


Edit: we mogen ook niet vergeten dat Benicassim en Optimus Alive vorig jaar voor Libertines een bedrag betaalden dat ergens tussen 800.000 en 1.000.000 lag.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Persoon die vorig jaar de najaarsconcerten ”voorspelde” noemde net wat festivals en daar zat BKS niet tussen.
T in the Park wel?
Yes en Reading/ Leeds, Rock en Seine, Low Festival, Ibiza Rocks en uh een festival in Milaan.

Edit: we mogen ook niet vergeten dat Benicassim en Optimus Alive vorig jaar voor Libertines een bedrag betaalden dat ergens tussen 800.000 en 1.000.000 lag.

Dat maakt het natuurlijk een heel ander verhaal, maar ik verwacht dat Libertines die prijs niet kan blijven vragen. Vorig jaar waren het nog een soort van reünie shows.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Persoon die vorig jaar de najaarsconcerten ”voorspelde” noemde net wat festivals en daar zat BKS niet tussen.
T in the Park wel?
Yes en Reading/ Leeds, Rock en Seine, Low Festival, Ibiza Rocks en uh een festival in Milaan.

Edit: we mogen ook niet vergeten dat Benicassim en Optimus Alive vorig jaar voor Libertines een bedrag betaalden dat ergens tussen 800.000 en 1.000.000 lag.

Dat maakt het natuurlijk een heel ander verhaal, maar ik verwacht dat Libertines die prijs niet kan blijven vragen. Vorig jaar waren het nog een soort van reünie shows.

Klopt natuurlijk ook. Maandag komt Reading/Leeds in ieder geval met de quasi-volledige lineup. Dus in het geval dat BKS dan nog niets gelost heeft weten we zo ook al of die bron klopt.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Maar zou BKS echt pas zo laat met namen komen puur en alleen vanwege ‘The Libertines’. Ik kan het me maar moeilijk voorstellen.

Stel, die bron van The Libertines klopt en ze staan niet op BKS + dat facebookberichtje waar we het hier eerder over hadden. Dan begin ik steeds meer te geloven dat ze geen drie headlinerwaardige namen bij elkaar krijgen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Stel, die bron van The Libertines klopt en ze staan niet op BKS + dat facebookberichtje waar we het hier eerder over hadden. Dan begin ik steeds meer te geloven dat ze geen drie headlinerwaardige namen bij elkaar krijgen.

Dat ben ik ook met je eens. Toch moet er iets tussen zitten wat we totaal niet verwachten.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Thomas wrote:</div>
Maar zou BKS echt pas zo laat met namen komen puur en alleen vanwege ‘The Libertines’. Ik kan het me maar moeilijk voorstellen.

Stel, die bron van The Libertines klopt en ze staan niet op BKS + dat facebookberichtje waar we het hier eerder over hadden. Dan begin ik steeds meer te geloven dat ze geen drie headlinerwaardige namen bij elkaar krijgen.

Tsja, ik zou het niet zo erg vinden als er geen typische headliners staan :p. De pool die nu nog over is, is volgens mij niet heel erg aan mij besteed (de Placebo's en DCFC's van deze wereld).
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
<div class="d4p-bbt-quote-title">Wessel wrote:</div>
Nu kunnen we toch vrijwel zeker zeggen dat The Libertines een van de Headliners is voor BKS. Die band zie ik gewoon geen ander festival spelen.

Ik haat het om het te zeggen maar, Ik denk dat het nu rond is met The Libertines en dat ze morgen namen gaan droppen.


Zou ik nog niet te zeker van zijn, vanop Graz:

Persoon die vorig jaar de najaarsconcerten ”voorspelde” noemde net wat festivals en daar zat BKS niet tussen.
T in the Park wel?
Yes en Reading/ Leeds, Rock en Seine, Low Festival, Ibiza Rocks en uh een festival in Milaan.


Edit: we mogen ook niet vergeten dat Benicassim en Optimus Alive vorig jaar voor Libertines een bedrag betaalden dat ergens tussen 800.000 en 1.000.000 lag.

Maar lijkt me erg mooie naam voor iig Hu/So. En op Graz zijn er ook al wel wat bronnetjes gesneuveld dit jaar. Blijft toch altijd gissen, misschien noemt zo iemand ff de grote festivals, of is het nog niet rond met Friendly Fire/Scorpio, wat zou verklaren dat er nog niks is/wordt aangekondigd.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Maar Loveless, de festivals die worden genoemd zijn allemaal ruim ná Best Kept Secret. Ik denk ook niet dat een band als die hun festivaltour begint in Nederland... Zelf zou ik ze afschrijven.

Weer geen aankondigingen deze week, ze zullen wel gewoon bang voor de concurrentie. Rock Werchter heeft erg grote namen en DTRH heeft momenteel nog een goede deal. Volgende week dan maar? :)
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Maar Loveless, de festivals die worden genoemd zijn allemaal ruim ná Best Kept Secret. Ik denk ook niet dat een band als die hun festivaltour begint in Nederland… Zelf zou ik ze afschrijven.

Weer geen aankondigingen deze week, ze zullen wel gewoon bang voor de concurrentie. Rock Werchter heeft erg grote namen en DTRH heeft momenteel nog een goede deal. Volgende week dan maar?
icon_smile.gif

Hurricane is eerder dan BKS. En denk dat ze ze alleen kunnen hebben als een package is met die 2 festivals. BKS zelf is te klein gok ik, of ze moeten er echt een partij geld tegenaan smijten.

Deze week zou ik niks meer verwachten, waarom zouden ze nu iets droppen als morgen early bird DTRH eindigt en VVK Lowlands begint. Kan je beter ff wachten, halverwege volgende week iets droppen en in de luwte je VVK laten beginnen die zaterdag erop.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Hurricane is eerder dan BKS. En denk dat ze ze alleen kunnen hebben als een package is met die 2 festivals. BKS zelf is te klein gok ik, of ze moeten er echt een partij geld tegenaan smijten.

Maar willen ze wel op Hurricane/Southside staan? Dan moeten ze vrede nemen met een plaats ergens in de buik van de affiche, en dat lijkt me bij die mannen een even groot probleem als de gage. En wat Kid bedoelt is dat alle festivals die door die bron vermeld worden tussen half juli en eind augustus plaatsvinden, kan ook gewoon zijn dat ze uberhaupt niet aan het touren zijn tijdens BKS.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
<div class="d4p-bbt-quote-title">Loveless wrote:</div>
Hurricane is eerder dan BKS. En denk dat ze ze alleen kunnen hebben als een package is met die 2 festivals. BKS zelf is te klein gok ik, of ze moeten er echt een partij geld tegenaan smijten.


Maar willen ze wel op Hurricane/Southside staan? Dan moeten ze vrede nemen met een plaats ergens in de buik van de affiche, en dat lijkt me bij die mannen een even groot probleem als de gage. En wat Kid bedoelt is dat alle festivals die door die bron vermeld worden tussen half juli en eind augustus plaatsvinden, kan ook gewoon zijn dat ze uberhaupt niet aan het touren zijn tijdens BKS.

Klopt, kan ook nog hoor, we zijn nu al zover dat iedere 'grote' act die ergens wordt aangekondigd direct als 'de grote act waarop BKS wacht' wordt gebombardeerd :p
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Het is ook wel opvallend hoe koffiedik het kijken kan zijn zo 'kort' bij het festival. Tenminste wat headliner betreft.

Ondertussen bevestigt die webmaster van Hurricane/Southside dat het weldegelijk 1 grote naam is die het hele pakket tegenhoudt.

Ik denk dan spontaan aan The Strokes, de enige naam die hier al voorbij gekomen is die ook headlinerwaardig is voor H/S én die mogelijke redenen heeft om de aankondigingsdata zelf te bepalen.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Tjah, bij de Strokes vraag ik me dan altijd waarom dat in godsnaam zo zou zijn, aangezien die vorig jaar al ergens in November ofzo zijn aangekondigd voor Primavera. Dus dat ze 'op pad' waren is geen geheim meer. En verder geldt voor hen wat ook voor bv. Libertines zou gelden; dates die 'bekend' zijn vallen niet rond BKS.

Maar goed, dan kunnen we er dus ondertussen wel vanuit gaan dat het niet iets als Alt-J of Flo is, dat is nl. al voor tig festivals aangekondigd en geen mysterie er omheen.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
We moeten nou ook weer niet overdrijven hoe goed de voorlopige line-up van DTRH is, als je het mij vraagt :p.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
We moeten nou ook weer niet overdrijven hoe goed de voorlopige line-up van DTRH is, als je het mij vraagt :p.

Die line-up is niks!

Damien Rice heeft BKS niet geboekt ivm herhaling en het lijkt erop dat War on Drugs misschien wel Headliner is. Tussen de rest van de namen zitten nog een paar leuke dingen. Maar zeker niet een Line-up waardoor BKS onverwachts toch nog iets hoger in moeten zetten.

Dat er één naam is die alles tegenhoud maakt het nog een stuk spannender. :p
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Precies. Ik vind Andrew Bird en GOAT leuk, maar niet 'ikmoetpotverdrienuendanbedoelikookechtnueenkaartjehebben'-leuk. Of BKS moet inside info hebben, maar daar ga ik niet van uit.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Ja zonder Goat blijft er al weinig over van die lineup van DTRH. Gaat BKS wel overheen. Ondanks dat is het toch niet verstandig om te wachten met de eerste namen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken