[BE] Pukkelpop 2015

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Sam Smith meteen bij de geruchtenlijst voor Pukkelpop na het cancelen van Rock Werchter? 22 augustus speelt hij op V Festival.

Dat soort acts hebben we met overdaad denk ik.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
<div class="d4p-bbt-quote-title">mattman wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Thomas wrote:</div>
Sam Smith meteen bij de geruchtenlijst voor Pukkelpop na het cancelen van Rock Werchter? 22 augustus speelt hij op V Festival.


Dat soort acts hebben we met overdaad denk ik.


Ik zeg ook niet dat ik het toejuich. Mij zul je ook niet bij Passenger en George Ezra vinden, maar ik denk dat de kans wel aanwezig is nu hij Werchter heeft gecanceld, hij wat goed moet maken met zijn Nederlandse & Belgische fans, en het voor Pukkelpop een goede naam is kijkend naar het affiche.

Denk dat hij te groot is om daar zomaar nog bij te komen. Op Werchter ging hij vermoedelijk vlak onder de subheadliner staan, dus op Pukkelpop minstens sub dan. En de vraag is of hij nu nog veel shows voor de zomer gaat boeken gezien zijn problemen...
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Maandag nieuwe namen. Ik ben benieuwd of er nog wat mooie grote namen bij gaan komen en vooral of we de laatste headliner krijgen
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik vermoed van wel, een livestream is toch ongewoon voor pukkelpop.

Waarschijnlijk de countdown livestream??
Die hebben ze sinds afgelopen week live. is een livestream waar een timer opstaat die aftelt naar Pukkelpop.
Beetje raar maarja PKP wil ook hip doen enzo.
Check it out.

https://www.youtube.com/watch?v=c5X4WTEkmGg
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Kleine voorspelling voor morgen. :) (Ik verveeld me wat)

Kings of Leon, Refused, Flying Lotus, STUFF., Meuris, Taxiwars, Patrick Watson, Years & Years, John Butler Trio, Hickey Underworld.

Of misschien toch nog the Libertines. Of misschien My Morning Jacket?
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Misschien Beck? Maar goed, dat is meer hopen.

Frank Turner schrijf ik ook op. Hij staat niet op Rock Werchter en staat op Reading/Leeds dus is in de buurt.

Verder hoop ik op dit:
Jamie T, Marmozets, Panic! At The Disco, Lonely The Brave, Everything Everything, Nothing But Thieves, Spector, Circa Waves, Catfish, The Bots, Saint Raymond

Marmozets en LtB staan volgens mij beide al op Werchter, maar zijn zulke kleine namen dat ik die wel beide zie doen.

 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Tourt nog genoeg wat een hele mooie toevoeging zou zijn voor de line-up. ik hoop ook op.
Jamie T, Kings Of Leon, Refused, Flying Lotus, Patrick Watson, Everything Everything.
En dingen die ik niet verwacht maar wel erg hoop zijn nog Foals en The Libertines.

Denk wel dat we morgen veel Groezrock spul mogen verwachten. +hopelijk de zaterdag headliner.
 

Libertine

Playlistbediener
6 feb 2015
19
0
Benjamin Booker, Tyler The Creator, Ride, Jeugd van Tegenwoordig, Raving George, Shameboy, Tiga, Twenty One Pilots, N'To, Ganz, Genghar, Natalie Pratt, De Sluwe Vos. Much ado about nothing dus. Enkel Tyler The Creator, Twenty One Pilots en Ride vind ik echt de moeite waard.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Verder oa. Tyler the Creator, De Jeugd, Benjamin Booker, Shameboy, De Sluwe Vos, Tiga, Twenty One Pilots, Gengahr.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Opnieuw een zwakke lichting, inderdaad. En waar zijn die namen die we al eeuwen zien aankomen? (Flying Lotus bvb)

Kele en Mark Ronson gecancelled trouwens.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Au.

Geen Pukkelpop voor mij dus dit jaar. De eerste keer in 5 jaar. :(
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken