Dag mede festivalliefhebbers,
Ik heb hier al eerder een berichtje gepost, maar for some reason is dat niet op het forum terecht gekomen. Dus tijd voor een tweede poging.
Iets meer dan een jaar geleden kwam ik via dit forum in aanraking met 2 meisjes en één andere jongen die ook niemand hadden om mee naar Werchter te gaan. Uiteindelijk hebben wij besloten om samen te gaan. Dit beviel zó goed, dat we besloten hebben om hier een oproep te plaatsen en zo mensen te vinden die ook niemand hebben om mee te gaan.
Dus, lijkt het je wat om met een tof (klein) groepje mee te gaan met allemaal begin twintigers? Stuur me dan een pb! Hieronder volgt nog wat verder info over de groep.
Wij zijn zoals gezegd met zijn vieren. Ik ben zelf de oudste (24), verder zijn de 2 dames 23 en 20 en is de andere jongen ook 20. We gaan samen af en toe ook naar losse concerten, en spreken soms wat af om een dag wat te gaan doen. We houden van alternatieve muziek, fashion en lifestyle en worden omschreven als easy going. Hoe wij verder zijn zul je zelf moeten ontdekken
Mocht er iemand interesse hebben stuur mij dan een pb, en dan gaan we er een hele toffe Werchter editie van maken!
Jeffrey