Alleen naar Rock Werchter?

PasQuality

Playlistbediener
15 jun 2015
30
0
Hola! Afgelopen jaren gingen wij altijd met een hele groep, maar daar zijn er nu nog maar 2 van over! We kennen nog wel een andere groep, maar die staan op de Hive en gaan vaak niet weg bij de Main.

Mochten mensen zin hebben aan te sluiten, stuur me dan een berichtje! Wij staan op camping C7.

Stippel wel zelf je route uit en dan kan je ons joinen als we naar hetzelfde gaan, ik heb namelijk al een heel schema klaarliggen en daar zal ik niet snel van afwijken ?

Hier eigenlijk hetzelfde. Wij gingen ook altijd met 7/8 man, zijn nu nog met z'n tweeën over. Ook wij staan op C7.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Hallo iedereen! Als er dit jaar weer een groepje is waar solo mensen zich bij kunnen aansluiten, dan hoor ik het graag! :)
 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
Hoi Thijs, in 2015 ging ik alleen naar RW. Destijds via dit forum een groepje gevormd van een man of tien. Drie van ons gingen of de woensdag al en zaten op een andere camping. Het klikte goed, op het terrein gingen we soms samen, soms alleen naar een artiest maar vooral bij het chillen en op de camping gaf het echt iets extra's. Leuke gasten, relaxed sfeeetje,we kregen eigen injokes en zelf nu spreek ik ze nog wel eens via de app. Met de rest van de groep één keer op het terrein afgesproken maar voegde voor mij niet super veel toe. Na afgelopen jaren met vrienden naar BKS te zijn geweest ga ik dit jaar weer soort van alleen naar Werchter dus als er weer groepje komt houd ik me aanbevolen :)
 

Medic92

Playlistbediener
1 jun 2015
31
0
Hoi,

Ik ga dit jaar voor het eerst alleen naar Rock Werchter. Hiervoor al 5 jaar met een grote groep geweest, maar die hebben nu besloten om niet meer te gaan. Ik ben wel van plan om een groep op te zetten voor mensen die alleen gaan. Ik zelf zal op The Hive verblijven vanaf woensdagavond. Als iemand verder interesse heeft dan kan die mij een berichtje sturen en dan kan ik bijvoorbeeld een whatsapp groep opstellen. Dus Thijs en HunterRule als jullie of andere mensen interesse hebben dan hoor ik dat graag.

Gr. Luc
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
@HunterRule Inderdaad op het terrein maakt het mij allemaal niet zo veel uit maar 's avonds op de camping is het altijd gezellig om nog wat bij te praten over de concerten van de dag! :)

@Medic92 Ik heb je een PM gestuurd!
 

zohee

Nieuw lid
30 mei 2018
1
0
Hoi allemaal,

ik ga dit jaar voor het eerst alleen naar Werchter (helaas, al m'n vrienden wilden liever naar Woo Hah), maar het lijkt me toch leuk om met wat mensen te gaan.
Dus als ik me ergens kan aansluiten zou ik dat erg waarderen!
 

danny1617899896

Campingartiest
11 jan 2018
89
0
Ik ben ook op zoek naar mensen! Ticket nog niet gekocht. Ben van plan dit te doen nadat ik medekampeerders heb gevonden. Sinds The Hive is uitverkocht zoek ik mensen die op één van de andere campings liggen of zelf ook nog geen ticket hebben. Indien interesse mag een privé berichtje.
 

Medic92

Playlistbediener
1 jun 2015
31
0
Ja dat is inderdaad wel logisch om te doen. Alleen moeten we dan nog even een camping afspreken. Ik heb een Hive Ticket maar wil het best verkopen voor een A1 ticket bijvoorbeeld. Laat maar even weten! ;)

Vooral op de camping is het leuk om met wat mensen te zijn, op het terrein vind ik mijn weg wel.
 

Jeffrey Hage

Nieuw lid
8 jan 2017
2
0
Dag mede festivalliefhebbers,

Ik heb hier al eerder een berichtje gepost, maar for some reason is dat niet op het forum terecht gekomen. Dus tijd voor een tweede poging.

Iets meer dan een jaar geleden kwam ik via dit forum in aanraking met 2 meisjes en één andere jongen die ook niemand hadden om mee naar Werchter te gaan. Uiteindelijk hebben wij besloten om samen te gaan. Dit beviel zó goed, dat we besloten hebben om hier een oproep te plaatsen en zo mensen te vinden die ook niemand hebben om mee te gaan.


Dus, lijkt het je wat om met een tof (klein) groepje mee te gaan met allemaal begin twintigers? Stuur me dan een pb! Hieronder volgt nog wat verder info over de groep.


Wij zijn zoals gezegd met zijn vieren. Ik ben zelf de oudste (24), verder zijn de 2 dames 23 en 20 en is de andere jongen ook 20. We gaan samen af en toe ook naar losse concerten, en proberen elkaar zoveel mogelijk te zien.

Mocht er iemand interesse hebben stuur mij dan een pb, en dan gaan we er een hele toffe Werchter editie van maken!



Jeffrey
 

Yvar de niks

Playlistbediener
12 mei 2015
20
0
Dag mede festivalliefhebbers,

Ik heb hier al eerder een berichtje gepost, maar for some reason is dat niet op het forum terecht gekomen. Dus tijd voor een tweede poging.

Iets meer dan een jaar geleden kwam ik via dit forum in aanraking met 2 meisjes en één andere jongen die ook niemand hadden om mee naar Werchter te gaan. Uiteindelijk hebben wij besloten om samen te gaan. Dit beviel zó goed, dat we besloten hebben om hier een oproep te plaatsen en zo mensen te vinden die ook niemand hebben om mee te gaan.

Dus, lijkt het je wat om met een tof (klein) groepje mee te gaan met allemaal begin twintigers? Stuur me dan een pb! Hieronder volgt nog wat verder info over de groep.

Wij zijn zoals gezegd met zijn vieren. Ik ben zelf de oudste (24), verder zijn de 2 dames 23 en 20 en is de andere jongen ook 20. We gaan samen af en toe ook naar losse concerten, en spreken soms wat af om een dag wat te gaan doen. We houden van alternatieve muziek, fashion en lifestyle en worden omschreven als easy going. Hoe wij verder zijn zul je zelf moeten ontdekken :p

Mocht er iemand interesse hebben stuur mij dan een pb, en dan gaan we er een hele toffe Werchter editie van maken!

Jeffrey

Ik heb helemaal niks met mode ruksmurf en ook niks met lifestyle, en ik hou van mooi technobeuken.
 

Medic92

Playlistbediener
1 jun 2015
31
0
Hi Jeffrey,

Ik ben geïnteresseerd en heb al contact met Thijs en danny over, wellicht samen gaan. Ik heb je een PM gestuurd.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Hi Jeffrey,

Ik ben geïnteresseerd en heb al contact met Thijs en danny over, wellicht samen gaan. Ik heb je een PM gestuurd.

Jep ik heb nog altijd interesse (ook al heb ik ondertussen al een kennis gevonden voor op de camping)! Misschien best, zodra je contact gegevens hebt van Jeffrey Hage, meteen iets van groepje maken zodat er dingen kunnen afgesproken worden :)
 

nikkih96

Nieuw lid
4 jun 2019
2
0
Hoi hoi zijn er deze editie ook mensen die solo gaan? Ik heb voor de vr-za-zo kaartjes gekocht, en zou met een groep gaan die nu last minute heeft afgezegd :-x . Ben nu aan het overwegen om ze te verkopen of alleen te gaan, vanwege het aantal acts wat ik toch heel graag een keer live wil zien. Ik ga wel vaker alleen naar concerten ( vanwege mn te brede muzieksmaak), maar festivals zijn toch wat anders zonder aanhang..
 

Jitse

Playlistbediener
28 okt 2015
12
0
Hoi hoi zijn er deze editie ook mensen die solo gaan? Ik heb voor de vr-za-zo kaartjes gekocht, en zou met een groep gaan die nu last minute heeft afgezegd
1f621.svg
. Ben nu aan het overwegen om ze te verkopen of alleen te gaan, vanwege het aantal acts wat ik toch heel graag een keer live wil zien. Ik ga wel vaker alleen naar concerten ( vanwege mn te brede muzieksmaak), maar festivals zijn toch wat anders zonder aanhang..

Hoi, ik ga niet solo maar slechts met twee man. Je mag altijd aanhaken, alleen maar gezellig toch?! Hoe kunnen we in contact komen?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
Hoi hoi zijn er deze editie ook mensen die solo gaan? Ik heb voor de vr-za-zo kaartjes gekocht, en zou met een groep gaan die nu last minute heeft afgezegd
1f621.svg
. Ben nu aan het overwegen om ze te verkopen of alleen te gaan, vanwege het aantal acts wat ik toch heel graag een keer live wil zien. Ik ga wel vaker alleen naar concerten ( vanwege mn te brede muzieksmaak), maar festivals zijn toch wat anders zonder aanhang..

Heb je nou drie losse dagtickets gekocht, terwijl je ook een weekendkaart kunt kopen en dan pas vrijdag aankomen?
 

ilonka1999

Nieuw lid
18 jun 2019
1
0
Heyhoi!

Helaas heeft mijn vriendin afgezegd en wil verder niemand met mij mee dit jaar, maar heb wel tickets dus waarom zou ik dan niet alleen gaan? :) toch vind ik het wel gezellig om mensen daar te meeten en gezellig te kletsen! Dit is mijn eerste weekend dat ik naar een festival ga en ook meteen alleen dus als iemand in dit zelfde schuitje zit of denkt hoe meer zielen hoe meer vreugd, stuur me een berichtje!

(Btw, zelf zit ik op camping regular A1)

Groetjes!
 

megann93

Nieuw lid
20 jun 2019
1
0
Hoi allemaal!

Ook ik wil dit jaar solo naar Rock Werchter. Waarom niet?! :) Lijkt mij heel gezellig om met een aantal mensen de tenten bij elkaar te zetten. Inderdaad, festivalterrein geen probleem maar alleen wakker is toch n beetje saai ;)

Ik kom zelf uit Rotterdam, heb eventueel ook nog plek voor 1 of 2 mensen om met mij mee te rijden?

(misschien is FB Messenger handig om contact op te nemen? https://www.facebook.com/megan.oosterbaan)

Groetjes Megan
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken