Alcatraz Open Air 2026

Tijd voor een nieuwe weerupdate?
Lijkt dat de weerapps meer en meer ruzie zoeken met elkaar. Zoals Metallimbo gisteren aangaf worden er nu nog gemiddeldes gegeven van de inschattingen.
Bij KMI is dit goed zichtbaar in zowel temperatuur als neerslag.
Warmer dan 25 graden lijket het niet te gaan worden, met voorlopg nog een kansje op neerslag. (Lichtblauwe bij neerslag is hun 'foutmarge', dus voorlopig nog geen voorspelling voor neerslag op de dagen van Alcatraz. Als het wat tegenzit kan er dus wel een druppeltje vallen, maar lijkt niet veel te zijn)

1785228650181.png

1785228678959.png

Een klein beetje neerslag is echt wel welkom om het stof uit de lucht te spoelen en op de grond te houden. En KMI heeft de neiging om de temperaturen lager weer te geven dan ze uiteindelijk zijn.

De scavenger hunt staat op de app. Iemand al iets gevonden?
Lijkt me toch dat dat puur iets op het terrein is als ik de info lees.
Bij de update staat 'tijdens het festival' en bij de uitleg staat 'hidden QR codes across the festival grounds'.
Dus wat ik eruit opmaak is dat je die QR codes op het terrein moet scannen en dan kans maakt op een ritje.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Lijkt me toch dat dat puur iets op het terrein is als ik de info lees.
Bij de update staat 'tijdens het festival' en bij de uitleg staat 'hidden QR codes across the festival grounds'.
Dus wat ik eruit opmaak is dat je die QR codes op het terrein moet scannen en dan kans maakt op een ritje.
Zo begreep ik het idd ook. Een soort GeoGuessr op het terrein. Wel tof!

Users who are viewing this thread