Alcatraz Open Air 2023

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.408
6.708
Kk's priest toch wel wat jammer... Voor my persoonlijk voelt het wat aan als een beginnende band waarvan rijke papa een dure productie heeft aangekocht.
Oh echt niet mee eens! Wilde juist komen zeggen dat ik ze nomineer als de verrassing van het weekend. Best afgestelde geluid wat ik tot nu toe gehoord heb. The Ripper in topvorm. Fijne setlist. En een mooie productie. Zeg ik allemaal als iemand die geen liefhebber is van Priest.
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: Pauly Robin en johanra

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
892
992
Oh echt niet mee eens! Wilde juist komen zeggen dat ik ze nomineer als de verrassing van het weekend. Best afgestelde geluid wat ik tot nu toe gehoord heb. The Ripper in topvorm. Fijne setlist. En een mooie productie. Zeg ik allemaal als iemand die geen liefhebber is van Priest.
Smaken verschillen natuurlijk, en is dik oke 😀 geluid bij heaven shall burn was slechter, moet ik toegeven
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.541
Wat een vette en gevarieerde dag vandaag! Maakte alle verwachtingen waar. Al vroeg op de dag intense black met Yoth Iria en Gaerea. Mooi gefeest met Alestorm en Angelus Apatrida en topdeath met Obituary, Heaven Shall Burn en Decapitated. En weet niet hoe je King 810 moet omschrijven maar het was bijzonder en ook indrukwekkend.

Onmogelijk om die ervaringen te vergelijken maar een poging voor een top:
  1. Obituary
  2. Yoth Iria
  3. Alestorm (telkens niet perse behoefte om ze te zien en dan ben je er en sta je 70 minuten mee tw zingen en springen)
  4. Angelus Apatrida
  5. Gaerea
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
542
736
Begonnen bij HSB met de bedoeling door te steken naar Amorphis. Uiteindelijk gebleven voor de rest van de set. Strakke show als je het mij vraagt!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.541
Begonnen bij HSB met de bedoeling door te steken naar Amorphis. Uiteindelijk gebleven voor de rest van de set. Strakke show als je het mij vraagt!
Ja absoluut! Eerste keer dat ik ze eens fatsoenlijk zag ipv flarden op Graspop ofzo. Topshow en dat knalde er van begin tot einde hard op!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.541
Aan de shirtjes en attributen nu al niet te missen wie de headliner is vanavond. Daardoor nu zelfs al bij opener Annisokay feest voorin
 

johanra

Playlistbediener
13 sep 2021
29
84
Mooie 2de dag met veel variatie.

Gaerea (helldorado) onmiddellijk gestart met een top optreden.

Predatory Void (swamp) goed optreden.

Dynazty (prison) leuk als achtergrondmuziek

King 810 (swamp) Wat was dat? Kan het ook niet echt definiëren verder onderzoek is nodig maar het was wel top.

Tribulation (helldorado) goede melodieuze black

Biohazard (prison) goede show net als op de lokerse

The Exploited (helldorado) mijn jaarlijkse dosis punk op Alcatraz. Best goed

Godflesh (helldorado) keiharde portie industrial

Amorphis (helldorado) Top optreden alweer van de Finnen
 

1880

Randprogramma
2 jul 2022
106
108
Iemand een idee waarom Alestorm zijn set even stopte?
Iemand gewond in het publiek?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.541
En weer een duo topoptredens! Ik zit nu definitief in het kamp van de Psychonaut fans. Wat een zegetocht in de afgeladen Helldorado. En ook Bleed From Witihin vanuit de pit ontsteeg mijn verwachting. Hele fijne show en The End of all we Know is een beest van een nummer. Eindelijk live gehoord!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en theblackmadness

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.461
Ben erg benieuwd naar de ervaringen van de headline show van electric callboy
Hoe was Powerwolf? Beetje headliner waardig?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.460
4.624
Aan de rij bij de electric callboy signing te zien gaat dit ontploffen vanavond.
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
542
736
Psychonaut meer dan in orde! Waren in topform!
Geluid voorin oke, niet super
Mantah ook zeer vermakelijk
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
892
992
Early bird tickets in verkoop vanavond om 00.01. Dus tijdens de huidige editie, tijdens de laatste headliner. Wel wat vreemd. Kon toch tot morgen wachten tot iedereen thuis is.

Edit, nu komt op het scherm voorverkoop dinsdag.
 
Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: Joslittel en Piebe71

Gebruikers die dit onderwerp bekijken