Alcatraz Open Air 2023

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
990
Amon Amarth was in 2020 geboekt door Lokerse Feesten. Is toen niet door gegaan door corona, en sinds dien hebben ze al geen augustus tour meer gedaan.
Stonden eerder ook al op Alcatraz. Hangt ervan af of ze headliner willen zijn of eerder voor de headliner willen spelen. + lokerse zal mogelijk wel wat meer betalen...
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
990
Iemand die als eens op de alcatraz camping heeft geslapen? Goed bevallen? Voldoende ruimte? Na jaren gaan we ons toch nog eens wagen aan camperen... De laatste keer was graspop jaren geleden en daar kon je gewoon niet slapen. Gedoe om snel snel op te zetten,...
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.518
Iemand die als eens op de alcatraz camping heeft geslapen? Goed bevallen? Voldoende ruimte? Na jaren gaan we ons toch nog eens wagen aan camperen... De laatste keer was graspop jaren geleden en daar kon je gewoon niet slapen. Gedoe om snel snel op te zetten,...
Nu twee keer gedaan en elke keer positief. Prima ruime opzet, voldoende voorzieningen, korte wandeling naar het festival. Zit je goed hoor
 
  • Leuk
Waarderingen: Somekindofdylan

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.518
Oke. De meeting. Volgens mij gaan er twee opties rond (buiten de donderdagavond):
  1. Vrijdag om 15.20 uur na Kludde tot 15.55 uur want dan begint Svalbard. En tegen die tijd wil ik denk ik een goed plekje voor Bury Tomorrow gaan veroveren.
  2. Zaterdag om 16.40 uur na King 810. Ik wil opzich Taake wel meekrijgen eigenlijk.. Eventueel in de buurt van de Helldorado afspreken dan?
Mijn voorkeur gaat uit naar in ieder geval de vrijdag omdat er dan niks staat dat ik wil zien. Zullen we om 15.20 uur afspreken bij de bar bij de Morgue? Dan kunnen de Svalbard gangers (ga zelf dan ook no wel ff kijken) op tijd de tent in glippen als het vol dreigt te raken.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.518
He?!? Is Angelus Apatrida nou van plek gewisseld met Schizoprenia? Ik dacht dat ze tussen Yoth Iria en Gearea geprogrammeerd stonden maar beginnen nu na Gaerea, briljant!! Nu kan ik samen met @duck lekker in de black metal sfeer blijven hangen en mezelf kapot thrashen in de kleine tent!
 
  • On fire
Waarderingen: Dr. Hannibal en duck

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Oke. De meeting. Volgens mij gaan er twee opties rond (buiten de donderdagavond):
  1. Vrijdag om 15.20 uur na Kludde tot 15.55 uur want dan begint Svalbard. En tegen die tijd wil ik denk ik een goed plekje voor Bury Tomorrow gaan veroveren.
  2. Zaterdag om 16.40 uur na King 810. Ik wil opzich Taake wel meekrijgen eigenlijk.. Eventueel in de buurt van de Helldorado afspreken dan?
Mijn voorkeur gaat uit naar in ieder geval de vrijdag omdat er dan niks staat dat ik wil zien. Zullen we om 15.20 uur afspreken bij de bar bij de Morgue? Dan kunnen de Svalbard gangers (ga zelf dan ook no wel ff kijken) op tijd de tent in glippen als het vol dreigt te raken.
Haha, ik wou net hetzelfde voorstellen.
Vrijdag na Kludde bij de bar aan de Morgue is prima.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
990
Oke. De meeting. Volgens mij gaan er twee opties rond (buiten de donderdagavond):
  1. Vrijdag om 15.20 uur na Kludde tot 15.55 uur want dan begint Svalbard. En tegen die tijd wil ik denk ik een goed plekje voor Bury Tomorrow gaan veroveren.
  2. Zaterdag om 16.40 uur na King 810. Ik wil opzich Taake wel meekrijgen eigenlijk.. Eventueel in de buurt van de Helldorado afspreken dan?
Mijn voorkeur gaat uit naar in ieder geval de vrijdag omdat er dan niks staat dat ik wil zien. Zullen we om 15.20 uur afspreken bij de bar bij de Morgue? Dan kunnen de Svalbard gangers (ga zelf dan ook no wel ff kijken) op tijd de tent in glippen als het vol dreigt te raken.
Ik zie of ik kan aansluiten. Heb de timetable nog niet zo goed bekeken 🤣
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.693
Oke. De meeting. Volgens mij gaan er twee opties rond (buiten de donderdagavond):
  1. Vrijdag om 15.20 uur na Kludde tot 15.55 uur want dan begint Svalbard. En tegen die tijd wil ik denk ik een goed plekje voor Bury Tomorrow gaan veroveren.
  2. Zaterdag om 16.40 uur na King 810. Ik wil opzich Taake wel meekrijgen eigenlijk.. Eventueel in de buurt van de Helldorado afspreken dan?
Mijn voorkeur gaat uit naar in ieder geval de vrijdag omdat er dan niks staat dat ik wil zien. Zullen we om 15.20 uur afspreken bij de bar bij de Morgue? Dan kunnen de Svalbard gangers (ga zelf dan ook no wel ff kijken) op tijd de tent in glippen als het vol dreigt te raken.
Lijkt me een goed plan. Denk dat het zogezegd voor mij wel ff een bliksembezoek wordt hoor op vrijdag. Svalbard wil ik vooraan meemaken, is misschien wel mijn grootste mustsee van het hele weekend.

Maar goed, de meesten die gaan zullen mij inmiddels wel (her)kennen, dus spreek me gerust aan als je me elders in het weekend tegenkomt. :)
 

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
270
455
2 (drukke) dagen alcatraz voor mij:

Zaterdag:
- Maceration
- Gaerea
- king 810
- Shadow of Intent
- Sepultura
- Decapitated
- Belphegor
- Obituary

Zondag:
- Bleed from Within
- Gatecreeper
- Dying Fetus
- Kataklysm
- Deicide
- Killswitch Engage
- Electric Callboy
 
  • Leuk
Waarderingen: Sdg, MarcoReusel en duck

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.693
Ticket zojuist gekocht, dus er is geen weg meer terug. :)

Lets Go GIF by The Roku Channel
 

wess

Randprogramma
30 jun 2021
135
128
Van de flarden die ik gezien heb op social media zal Biohazard dik in orde zijn
Biohazard was heel goed op Wacken (1 van de redenen waarom ik gegaan ben)...Vss keren gezien in mijn jeugdjaren waaronder één van de zotste optredens ever in de Brielpoort Deinze.Ik durf zeggen dat er bijna niets van sleet op zit (ook al zijn ze niets meer van de jongste)...Had wel de indruk dat veel mensen de band niet goed kende op Wacken...ben dan nog een bandshirt gaan kopen en al de mensen naast of achter mij hadden dezelfde gedachte....Ook nog een meet en greet gedaan....Forever Fan!!!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.518
Sinds 9 uur zijn de tickets ook eindelijk vrij gegeven! Nog één dag werken en dan is het eindelijk tot voor Alcatraz. Morgen rond 12 uur vertrekken we die kant op, zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en duck

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Heeft iemand zijn tickets al gedownload via Eventix?
Bij mij lukt dat vooralsnog niet
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Bij mij blijft maar “preparing tickets” staan.
Ik heb de tickets wel oorspronkelijk via ticketmaster gekocht (die early bird tickets waren nog via ticketmaster). Misschien is dat de reden
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.639
3.282
Heeft iemand zijn tickets al gedownload via Eventix?
Bij mij lukt dat vooralsnog niet
Ik kreeg zelfs een mail dat ze beschikbaar zijn en krijg alles gewoon open.
Misschien is die omzetting van ticketmaster inderdaad nog niet op punt. Hopelijk krijgen ze dat snel in orde, ze hebben zichzelf weinig tijd gegeven voor als er iets misloopt. Van ticketswap tickets zie ik dat ze ook pas om 11u beschikbaar zijn, dus misschien loopt het bewust gefaseerd.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Ik kreeg zelfs een mail dat ze beschikbaar zijn en krijg alles gewoon open.
Misschien is die omzetting van ticketmaster inderdaad nog niet op punt. Hopelijk krijgen ze dat snel in orde, ze hebben zichzelf weinig tijd gegeven voor als er iets misloopt. Van ticketswap tickets zie ik dat ze ook pas om 11u beschikbaar zijn, dus misschien loopt het bewust gefaseerd.
Het is ondertussen gelukt :p.
Het lijkt erop dat ze het inderdaad bewust gefaseerd hebben.

2de hindernis op weg naar Alcatraz verholpen. Vorige week positief getest op Covid (op weg terug van Japan), nu gelukkig terug negatief.
 
  • Wow
Waarderingen: Jamel en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken