Alcatraz Open Air 2023

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Hier mag alcatraz ook wel enkele bands gaan shoppen. Bekijk bijlage 3025
Na dit jaar absoluut ook één van m'n favoriete festivals geworden. Heel kleinschalig en alles is toegestaan. Barbecuetje meenemen? Gewoon doen! Eigen drank meenemen? Tuurlijk! En dan ook nog zulke bands.

Jammer dat Alcatraz ook niet wat breder kan programmeren, want namen als Standards, Tortuganónima, Catbamboo, Barrens en Jaga Jazzist zijn echt fantastisch. Voor Alcatraz dan wel (even zonder dat ik weet of ze er al staan): Igorrr, Deafheaven, Loathe, The Ocean, Elder, Brutus, Vola, Svalbard, Liturgy, Holy Fawn, Conjurer, Wiegedood, LLNN, Bear, Briqueville (al is dat al randje), Cobra the Impaler, Dvne, Five the Hierophant, Hippotraktor, Lack the Low, Playgrounded, Psychonaut, Sugar Horse, Unprocessed en Year of No Light. Ik zei het al in het topic van Overige Internationale Festivals, maar Unprocessed mag overal langskomen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Voorspelling: de show op Alcatraz wordt de doorbraakshow van Shadow of Intent. Net als bijvoorbeeld Lorna Shore dit jaar. Laatste dagen wat meer geluisterd en echt zeer veelbelovend. Voor fans van Lorna Shore en Dimmu Borgir. Aanrader!

 

wess

Randprogramma
30 jun 2021
135
128
Voorspelling: de show op Alcatraz wordt de doorbraakshow van Shadow of Intent. Net als bijvoorbeeld Lorna Shore dit jaar. Laatste dagen wat meer geluisterd en echt zeer veelbelovend. Voor fans van Lorna Shore en Dimmu Borgir. Aanrader!

Idd leuke band....komen ook met zaalshow naar Kavka Antwerpen
 
  • Leuk
Waarderingen: kaiser en Joslittel

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Voorspelling: de show op Alcatraz wordt de doorbraakshow van Shadow of Intent. Net als bijvoorbeeld Lorna Shore dit jaar. Laatste dagen wat meer geluisterd en echt zeer veelbelovend. Voor fans van Lorna Shore en Dimmu Borgir. Aanrader!

subliem is een understatement. Heb ze ook al eerder ontdekt. Bedankt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en duck

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Zou heaven shall burn niet een mogelijke alcatraz headliner zijn? Of zijn die daar te klein voor? Hebben wel een flinke headline waardige show.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
373
529
Zonet mijn combiticket + glamping ticket besteld.
Wetende dat er bij deze topaffiche alsnog 3 headliners en een (wellicht mooie en stevige) undercard bijkomt... Ik kon niet langer wachten.

Dit jaar wederom een VIP-ticket besteld. Dit beviel me vorig jaar enorm, was toen zeker de moeite waard.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken