Alcatraz Open Air 2022

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ik ben benieuwd of er al nieuwe ontdekkingen zijn gedaan in de line-up? Ik vind het een heerlijke line-up om door te grasduinen met ondertussen al een paar goede uitschieters met King Buffalo, Bear en Hippotractor. Maar mijn grootste ontdekking tot nu toe is Rivers of Nihil. Natuurlijk al een tijdje bekend met de naam, maar niet met de muziek. Wat een geweldige nummers. The Silent Life is tot nu toe voor mij het beste nummer, mede door deze heerlijke videoclip. Kijk nu al uit naar deze show!

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Nu Nightwish in Lotto Arena verplaatst wordt zal het me niet verbazen als die binnenkort als headliner worden aangekondigd. Lijkt me dat ze hiermee wilden wachten tot na de show.

Daarnaast oa Samael en Orbit Culture aangekondigd voor Bloodstock. Die mogen er nog wel bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: redbaron en duck

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Ik ben benieuwd of er al nieuwe ontdekkingen zijn gedaan in de line-up? Ik vind het een heerlijke line-up om door te grasduinen met ondertussen al een paar goede uitschieters met King Buffalo, Bear en Hippotractor. Maar mijn grootste ontdekking tot nu toe is Rivers of Nihil. Natuurlijk al een tijdje bekend met de naam, maar niet met de muziek. Wat een geweldige nummers. The Silent Life is tot nu toe voor mij het beste nummer, mede door deze heerlijke videoclip. Kijk nu al uit naar deze show!

Ik had tot nu toe nog niet echt de line-up van Alcatraz bekeken omdat ik vooral op Eindhoven Metal Fest gefocust was.
Nu de teleurstelling van EMM is doorgespoeld, ben ik dan maar aan Alcatraz begonnen. Rivers of Nihil is inderdaad wel heel erg goed.
De 2 bands waar ik tot nu toe het meeste uitkijk zijn UADA en 1914. De eerste bracht een van de beste albums uit van 2020. Ik ben nu bezig aan de nieuwste van 1914. Hoe goed is dat? Ik durf niet te zeggen dat ik iets beters heb gehoord dit jaar.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ik had tot nu toe nog niet echt de line-up van Alcatraz bekeken omdat ik vooral op Eindhoven Metal Fest gefocust was.
Nu de teleurstelling van EMM is doorgespoeld, ben ik dan maar aan Alcatraz begonnen. Rivers of Nihil is inderdaad wel heel erg goed.
De 2 bands waar ik tot nu toe het meeste uitkijk zijn UADA en 1914. De eerste bracht een van de beste albums uit van 2020. Ik ben nu bezig aan de nieuwste van 1914. Hoe goed is dat? Ik durf niet te zeggen dat ik iets beters heb gehoord dit jaar.
Ja 1914 is echt fantastisch! Tof dat je die er ook uithaalt, ik vind dat echt hele goede muziek. Bijzondere mix tussen doom, melo death/black. Heel intens. De live shows schijnen ook een belevenis te zijn, hier sta ik gegarandeerd vooraan. Ik hoop dat UADA ook in het schema gaat passen, fijne melodieuze black metal.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

saurus

Dagopener
4 feb 2019
511
596
Ja 1914 is echt fantastisch! Tof dat je die er ook uithaalt, ik vind dat echt hele goede muziek. Bijzondere mix tussen doom, melo death/black. Heel intens. De live shows schijnen ook een belevenis te zijn, hier sta ik gegarandeerd vooraan. Ik hoop dat UADA ook in het schema gaat passen, fijne melodieuze black metal.
normaal ga ik 1914 zien in bilzen in de south of heaven op 16/05/22 kleine intieme zaal voor een man of 200-300 denk dat het de moeite wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Ik ben niet kapot van die namen. Zit zelf met The Raven Age en Der Weg Einer Freiheit en dan houdt het wel op.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Eskimo callboy gaat een pak volk trekken, dat kan ik nu al zeggen. 2 keer Trix uitverkocht op een paar weken tijd. Dit is een lotto arena band en de hype gaat niet meteen gaan liggen
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Ook niet slapen op killethelogo, stuk voor stuk grondleggers van de Vlaamse hardcore scene die hun nieuwe band voorstellen
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
En vergeet niet dat de grootste namen nog moeten komen. Ik vond het trouwens deze zomer zo verpletterend geweldig dat ik onmiddellijk mijn tickets voor voor 2022 weer gekocht heb. Inclusief een 90-tal drankbonnen. Zo is het net of je een all-in vakantie doet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en duck

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
En vergeet niet dat de grootste namen nog moeten komen. Ik vond het trouwens deze zomer zo verpletterend geweldig dat ik onmiddellijk mijn tickets voor voor 2022 weer gekocht heb. Inclusief een 90-tal drankbonnen. Zo is het net of je een all-in vakantie doet.
Hier net hetzelfde.
Ben trouwens blij met de extra namen. OK, Accept zonder Udo interesseert me niet maar er zit voor de rest genoeg bands tussen die ik wil zien. Eskimo Callboy, Cattle Decapitation en Lorna Shore zijn must sees. en dan moet ik nog een aantal leren kennen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Na een dag stenen sjouwen nog niet genoeg kunnen kijken maar weer een paar mooie vangsten erbij. Eskimo Callboy voor het foute maar toffe feestje. Der weg Einer Freiheit eindelijk eens zien en ook Catle Decapitation spreeekt me erg aan. De rest om te ontdekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Na een dag stenen sjouwen nog niet genoeg kunnen kijken maar weer een paar mooie vangsten erbij. Eskimo Callboy voor het foute maar toffe feestje. Der weg Einer Freiheit eindelijk eens zien en ook Catle Decapitation spreeekt me erg aan. De rest om te ontdekken.
Oh, huh. Cattle Decapitation helemaal gemist. Hele toffe boeking! Altijd al willen zien, maar nooit echt de kans gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Der weg einer freiheit vind ik echt een topboeking, steengoede band!

Bijzonder hoe lang ze wachten met de headliners he?! Elk festival begint ermee maar hier zijn ze half januari nog steeds niet aangekondigd.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Gebruikers die dit onderwerp bekijken