Alcatraz Hard Rock & Metal Festival 2021

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
En met het blokkenschema kunnen we ook eindelijk de Festileaks meeting plannen! Al zal dat een uitdaging worden met zoveel must sees van iedereen
Ik denk dat dit inderdaad enorm problematisch gaat worden, net zoals Graspop 2019.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Eerste post op dit forum. Was altijd op het pukkelpop forum. Ik zie de meeting wel zitten. Maar ik zie nergens het blokkenschema. Andere jaren zat ik wel altijd op festileaks fora of wie weet de tijd van ashladan nog? amped-up?
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Ingelke

Playlistbediener
20 nov 2014
42
7
Hahaha, ja zo ver was ik ook. Maar ik vroeg mij af of het dan over één ontbijt gaat of elke dag.
Dat vroeg ik me indd ook af. Heb deze week gemaild en kreeg als reactie dat het ontbijt voor de zaterdag en zondag is inbegrepen voor het geboekte aantal personen :)
In 2019 was het ontbijt iig prima geregeld daar! Wij hadden toen het gewone ontbijt, (niet het buffet) maar was voor ons meer dan prima.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Eerste post op dit forum. Was altijd op het pukkelpop forum. Ik zie de meeting wel zitten. Maar ik zie nergens het blokkenschema. Andere jaren zat ik wel altijd op festileaks fora of wie weet de tijd van ashladan nog? amped-up?
Er zijn nog een paar van ashladan/amped-up naar hier overgeschakeld ;)
 
  • Geweldig
Waarderingen: Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Kzal zoals anderen hier mijn must-sees posten.
Mis ik hierna nog iets? Is er prog? Want dat is mijn favoriete subgenre. I know, het ziet er een beetje mainstream uit. Maar soit, alle genres bijna.
alles! Kzou me met bijna geen enkele band vervelen.
Ok, nu serieus...
vrijdag: Epica, at the gates?, cradle of filth, channel zero, tarja, gloryhammer, moonspell, unleash the archers, king hiss
zaterdag: Heilung!!!, emperor, orda ogan, fleddy melculy,
funeral dress ((Daar heb ik sinds mijn 16de een t-shirt van dat ik heb gewonnen en een week later was mijn eerste betalende concert.) Hij past nog op mijn 32ste).,
dyscordia, spoi engine, bizkit party... kbedoel bizkit park-> guilty pleasure
zondag: kreator?, amenra, eluveitie, stake, jinjer, evil invaders, wiegedood, russkaja!!
+ ontdekkingen!!!!!
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Kzal zoals anderen hier mijn must-sees posten.
Mis ik hierna nog iets? Is er prog? Want dat is mijn favoriete subgenre. I know, het ziet er een beetje mainstream uit. Maar soit, alle genres bijna.
alles! Kzou me met bijna geen enkele band vervelen.
Ok, nu serieus...
vrijdag: Epica, at the gates?, cradle of filth, channel zero, tarja, gloryhammer, moonspell, unleash the archers, king hiss
zaterdag: Heilung!!!, emperor, orda ogan, fleddy melculy,
funeral dress ((Daar heb ik sinds mijn 16de een t-shirt van dat ik heb gewonnen en een week later was mijn eerste betalende concert.) Hij past nog op mijn 32ste).,
dyscordia, spoi engine, bizkit party... kbedoel bizkit park-> guilty pleasure
zondag: kreator?, amenra, eluveitie, stake, jinjer, evil invaders, wiegedood, russkaja!!
+ ontdekkingen!!!!!
Mooi lijstje! Gezien je muzikale voorkeur, zou ik zeker even Solstafir, Monkey3 en Thurisaz checken. Op elke dag een tip. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Iron Mädchen

Playlistbediener
29 jul 2021
14
27
Oké, op vrijdag wil ik in elk geval Channel Zero, Epica, Cyclone, King Hiss en Ostrogoth wel zien.
En op zaterdag Burning Witches, Fleddy Melculy en Funeral Dress.
Zondag wordt mijn favo dag met Amenra, Bark, Sloper en Stake. Oh en Russkaja.

En Bizkit Park, Dirkschneider en Doro lijken me ook wel weer eens tof.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Mooi lijstje! Gezien je muzikale voorkeur, zou ik zeker even Solstafir, Monkey3 en Thurisaz checken. Op elke dag een tip. ;)
He je bent me voor. Zeker Monkey3 zou als prohliefhebber moeten bevallen. En ja, Solstafir. Veel beter kan het niet worden he. Zeker heen gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Tnx, het genre waar ik veel van hou en toch weinig van ken is post, stoner, sludge, psyche, experimental,... Prog ken ik wel wat van. Dus ik kijk al uit om er te ontdekken. Monkey3 klinkt al interessant.
Zo had ik enkele jaren geleden (hoe heten ze ook weer?) Ze speelden na de headliner in de swamp. Traag, voor velen saai, ik genoot. En toch leuke screams met een hypnotiserend emotioneel kantje.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Tnx, het genre waar ik veel van hou en toch weinig van ken is post, stoner, sludge, psyche, experimental,... Prog ken ik wel wat van. Dus ik kijk al uit om er te ontdekken. Monkey3 klinkt al interessant.
Zo had ik enkele jaren geleden (hoe heten ze ook weer?) Ze speelden na de headliner in de swamp. Traag, voor velen saai, ik genoot. En toch leuke screams met een hypnotiserend emotioneel kantje.
Als iemand erachter komt, laat het even weten! Beschrijving klinkt wel goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Tnx, het genre waar ik veel van hou en toch weinig van ken is post, stoner, sludge, psyche, experimental,... Prog ken ik wel wat van. Dus ik kijk al uit om er te ontdekken. Monkey3 klinkt al interessant.
Zo had ik enkele jaren geleden (hoe heten ze ook weer?) Ze speelden na de headliner in de swamp. Traag, voor velen saai, ik genoot. En toch leuke screams met een hypnotiserend emotioneel kantje.
Wolves in the Throne Room denk ik?

En idd Baroeg, wat was ik blij met die aankondiging van Monkey3 daar. Kom maar door.
 
  • Winning
Waarderingen: Pauly Robin

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Blokkenschema staat online! https://www.alcatraz.be/nl/line-up/schedule
Jammer genoeg wel wat annuleringen. Meest in het oog springende is natuurlijk Sólstafir, maar ook Cradle of Filth. Dark Tranquility speelt gewoon, evenals Unleash the Archers. Zal wel met het VK te maken hebben gehad. In ieder geval, we krijgen wel Brutus erbij! ❤️
Today we announce the long-awaited ❗️TIMETABLE❗️ on www.alcatraz.be/en/line-up/schedule
Combi tickets are almost SOLD OUT...
? So hurry up if you haven't bought your tickets yet!

Although it's not unexpected in these strange times, we sadly also have some cancellations to report: Cradle Of Filth, Monolord, Benediction, Sölstafir and Necrophobic unfortunately had to cancel.
They are being replaced by:
??MAYHEM
??BRUTUS
??ASPHYX
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: MetalLimbo en Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Oké, alle clashes per dag. Vijf minuten overlap of zoiets laat ik weg. Ik weet dat het alleen La Morgue en de Prison Stage is, maar ik vond het niet heel overzichtelijk en dit dient meteen als lijstje voor de keuzes die we mogen maken. Ik heb zelf in het vetgedrukt mijn keuzes gemaakt, maar 't is niet makkelijk. Sommige keuzes zie ik daar wel, daar is niks mee gebeurd.
Vrijdag
Channel Zero (New set) & Eternal Breath (leuk...)
Thundermother & Drakkar
King Hiss & Fireforce
Thorium & Unleash the Archers (denk Thorium, UTA op Dynamo)
White Heat & Gloryhammer
Ostrogoth & Tarja
Cyclone & At the Gates
Killer & Epica

Zaterdag
Carneia
& Dyscordia
Spoil Engine & nog een andere act die moet komen
Burning Witches & Atomic Vulture
Powerstroke & Fleddy Melculy
Seven Witches & Feed
Rawdriguez
& Destruction
Orden Ogan & Alkerdeel (meh) (denk Alkerdeel, want OO op Dynamo)
Dirkschneider & Cowboys and Aliens
Monkey3 & Heilung (godsamme)

Zondag
Russkaja
& The Grave Brothers
Tim's Favourite & After All
Haester
& Evil Invaders
Growing Horns & Raven
Huracan
& Eclipse
Lalma & Jinjer (ugh...) (denk Lalma, want Jinjer op Dynamo)
Thurisaz & Doro (wat...)
Bark & Eluveitie
Wiegedood
& Kreator (Kreator ook op Dynamo)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Cyclone - Channel Zero - Killer zal het al worden op vrijdag op het eerste zicht.


Mooi toch dit, weer een nieuwe stap naar iets waar we al zo lang naar uitkijken.
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Epica, Gloryhammer en Unleash The Archers van op mijn werkplaats (toog). Thundermother ga ik ook zien.
Orden Organ, Dirkschneider en Heilung (toog). Dark Tranquility en Dyscordia.
Op zondag alleen Raven.

Nu zie ik alles van het hoofdpodium terwijl ik aan het werken ben. maar dan betekent ook dat je niet alles met volle aandacht kan volgen. En op de vrije momenten moet de inwendige mens ook versterkt worden. En dan rust ik ook wat uit. Maar toch kijk ik weer uit om op de weide te mogen staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Kak, geen Solstafir vind ik echt enorm jammer. CoF en Benediction ook. Ff afronden in de tuin en ga er dan eens goed voor zitten
 
  • Verdrietig
Waarderingen: MetalLimbo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken