Nu de stofwolken zijn neergedaald vallen de clashes reuze mee eigenlijk op Heilung/Monkey3 na. Scheelt ook dat alleen main en morgue overlappen. Alleen op zondag staan in de morgue bands die ik ook wel graag wil zien.
Wat ik wel vervelender vind zijn enkele opeenvolgende optredens die ik graag geheel op een goede plek wil zien. De meeste optredens beginnen direct na afronding van de andere en sommige overlappen zelfs een beetje. Dat wordt toch nog keuzes maken aangezien er ook tijd nodig is voor heen en weer lopen, toilet en bier halen (in willekeurige volgorde qua prioriteit). Voor mij gaat het vooral om de volgende reeksen:
Wat ik wel vervelender vind zijn enkele opeenvolgende optredens die ik graag geheel op een goede plek wil zien. De meeste optredens beginnen direct na afronding van de andere en sommige overlappen zelfs een beetje. Dat wordt toch nog keuzes maken aangezien er ook tijd nodig is voor heen en weer lopen, toilet en bier halen (in willekeurige volgorde qua prioriteit). Voor mij gaat het vooral om de volgende reeksen:
- Brutus, Unleash The Archers, Suicidal Angels. Vooral UTA wil ik graag zien en begint voordat Brutus is afgelopen.
- Fleddy Melculy, Omnium Gathering. Fleddy wil ik vooraan feesten maar dit betekent dus al snel 10 minuten tot een kwartier missen van OG
- Dark Tranquility, Orden Ogan, Hipocrisy. Een fantastische reeks die ik alle drie enorm graag wil zien.
- Emporer, Heilung/Monkey3. Emporer strak vooraan, waarschijnlijk geen plek meer daarna in de morgue dus zal Heilung worden.
- Stake, Eluveitie, Amenra, Wiegedood. Dit is de lastigste, zondag start vrij traag en dan opeens dit. Stake wil ik een mooie plek hebben en ik kan niet weg bij Eluveitie zonder Inis Mona. Maar kom ik dan nog wel binnen bij Amenra? Om van Amenra te genieten is een mooie plek toch wel gewenst. En na zo'n intense show gelijk door naar Wiegedood is geweldig maar ben bang dat de Morgue enorm snel vol is en wil niet eerder weg bij Amenra.