Alcatraz Hard Rock & Metal Festival 2021

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ter info, de eerste dag van We Can Dance werd zopas gannuleerd vanwege de stormachtige wind die er momenteel waait aan de Noordzee.
Haha, oh men. Het is echt niet gegund hè. Fingers crossed de rest van het weekend.
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Weet er iemand wat het gratis ontbijt op Eagle's Plazza inhoudt? Zag het net staan. Dat maakt en tentje huren toch meteen interessanter.
 

ironman

Playlistbediener
10 jul 2019
17
4
Is het mogelijk om Jupiler six packs te kopen op de camping zonder pre order ?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.969
2.015
Wij hebben gewoon voor elke dag een ontbijtpaket gereserveerd.
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Ik ga er opnieuw gaan werken (toog). Ik permiteer me de luxe van een b&b. Met intussen 57 lentes op de teller is een goed bed onontbeerlijk. Het luxe ontbijt is best aangenaam.

Ik wacht eigenlijk op het tijdsschema. Ik weet dan wat ik kan combineren met mijn shiften. Al heb ik wel een uitstekend zicht op het hoofdpodium terwijl ik aan het werk ben.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Joslittel

Iron Mädchen

Playlistbediener
29 jul 2021
14
27
Oh jongens, ik heb er echt zin in trouwens! Nu ik (precies op tijd) de tweede prik heb gehaald, slaat de preventieve teleurstelling van afgelopen weken alweer een beetje om in voorpret...
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Oh jongens, ik heb er echt zin in trouwens! Nu ik (precies op tijd) de tweede prik heb gehaald, slaat de preventieve teleurstelling van afgelopen weken alweer een beetje om in voorpret...
Welkom trouwens! De voorpret begint inderdaad echt vorm te krijgen hier. Heb mezelf eindelijk toegestaan er echt naartoe te leven. Volgens mij kan het gewoon niet meer fout gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en duck

Iron Mädchen

Playlistbediener
29 jul 2021
14
27
Danku! In afwachting van of het door zou gaan (en om de toegang met die Belgische covid-app te doorgronden) las ik hier al even mee, dus ik kon me net zo goed aanmelden. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.593
4.954
Danku! In afwachting van of het door zou gaan (en om de toegang met die Belgische covid-app te doorgronden) las ik hier al even mee, dus ik kon me net zo goed aanmelden. :)
Welkom! ?
Sowieso al een duimpje voor de geweldige gebruikersnaam! ?
Maar, nu willen we natuurlijk nog één ding van jou weten..... JOUW MUST-SEES!!! ??
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.593
4.954
Is het mogelijk om Jupiler six packs te kopen op de camping zonder pre order ?
Ik geloof niet dat er festivals bestaan die geen bier willen verkopen aan bezoekers... ?
Maar goed, als je het specifiek over sixpacks hebt, als die zo worden aangeboden in de voorverkoop, dan zal dat wel financieel aantrekkelijker zijn dan ze ter plekke te kopen, lijkt me? Waarom zouden ze dat anders doen?
Je zult daar vast ook wel sixpacks kunnen kopen, maar dan wel aan de reguliere consumptieprijs, verwacht ik.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.593
4.954
T-minus 14, en Dark Tranquillity en Unleash The Archers staan nog steeds 'gewoon' op de line-up..
Of zijn ze nog in keiharde onderhandeling met deze of vervangende bands..?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
T-minus 14, en Dark Tranquillity en Unleash The Archers staan nog steeds 'gewoon' op de line-up..
Of zijn ze nog in keiharde onderhandeling met deze of vervangende bands..?
Vermoed het laatste maar hoop het eerste. Verwacht het blokkenschema wel met wat aanpassingen. Zal vandaag eindelijk de dag zijn?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
En met het blokkenschema kunnen we ook eindelijk de Festileaks meeting plannen! Al zal dat een uitdaging worden met zoveel must sees van iedereen
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
PCR test is gepland op de donderdag voor Alcatraz om 10.45! Dan kan ik in ieder geval de vrijdag en de zaterdag naar binnen en dan zien we de zondag wel hoe het loopt met de tweede test on site. De voorkriebels komen echt wel. Na veel te lang geen live muziek kan ik echt niet meer wachten!
Ik ben wel benieuwd inderdaad wanneer het blokkenschema komt, daar kunnen ze toch niet te lang meer op laten wachten?

Ik had de must sees nog een beetje gemist dus hierbij mijn lijstje nog
Vrijdag: Tarja, Epica, Channel Zero, Cradle of Filth, Gloryhammer, Black Mirrors, Unleash the Archers, Moonspell, Ostrogoth en Thorium (de beste dag voor mij)
Zaterdag: Heilung en Dark Tranquility (ik hoop echt dat ze op het affiche blijven staan). -> Ik zal voor de zaterdag jullie must sees nog even door gaan kijken voor tips ;)
Zondag: Eluveitie, Raven, Thurisaz, Doro, Sloper, Kreator, Jinjer en Lalma

Nog maar 2 weekjes!!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken