Het grappige is: Toen je zei dat je een band wou aanraden dacht ik ook aan dyscordia. Maar ik was niet de enige. Maar man: Dit nummer: Wat een verrassing! Jammer dat ik met dit nummer zaterdag niet verrast ga worden, want dat was echt geweldig. Ben nu nog meer fan.Voorpret blijkt toch maar weer eens bijna even belangrijk te zijn als het festival zelf! Wat heb ik dat gevoel gemist. En om dat te vieren toch nog maar één nummer delen van een vroege vogel artiest. Startend om 11 uur op de zaterdag, Dyscordia! Nog zoiets dat ik gemist heb van festivals, zonder problemen voor 12 uur beginnen met bier drinken. Doe ik thuis toch minder snel. Om 11 uur sta ik met mijn pils vooraan daar, wat een fijne band! Vooral het afsluitende nummer Twin Symbiosis vind ik enorm sterk. Beetje proggie, beetje power metal. Ik gun deze band een groter publiek.
Dat is bij deze geregeld ... ik sleur je mee naar Raven ?Dus om mij als slechtziende te oriënteren. Ik heb wel even begeleiding naar de meeting als het niet alleen lukt.
Als ik met de rug naar de swamp sta: Rechtdoor lopen. De hekken volgen naar rechts. Daarna juist de hoek voorbij, daar gaan jullie staan?
Mijn foto is zo'n 3 jaar oud. Dus kheb nog iets minder haar deze zondag. Voor de rest een t-shirt van alcatraz of devin townsend. Een korte zwarte broek of een licht beige. En wat blauw plekken van de afgelopen moshpits. Wss ga je me ook zien met een witte stok.
Ik kom van evil invaders en kans is dat ik daarna naar growing horns ga. Tenzij iemand van jullie me meesleurt naar raven. Zie ik dan wel.
Op de camping is vrijdagochtend ook geen ontbijt zie ik op de website. In de buurt van XPO (locatie voor Covid Safe-bandje) zijn er wel wat opties laat Google Maps zien. Er ligt o.a. een MacDonalds op de hoek, al kan ik begrijpen dat je dat liever overslaat als ontbijtHeeft er iemand een idee (of op het plan gezien) of er vrijdagochtend voor het opengaan van het terrein mogelijkheid is tot eten of een ontbijt? Er is geen ontbijt beschikbaar voor vrijdag.
Tnx, Mss een ontbijt mcdonalds slaatje haha.Op de camping is vrijdagochtend ook geen ontbijt zie ik op de website. In de buurt van XPO (locatie voor Covid Safe-bandje) zijn er wel wat opties laat Google Maps zien. Er ligt o.a. een MacDonalds op de hoek, al kan ik begrijpen dat je dat liever overslaat als ontbijt
Zal ook vast wel een eetkraampje op de camping staan naast de tap. Met wat broodjes enzo. Denk dat hij daar op doelt.Tnx, Mss een ontbijt mcdonalds slaatje haha.
Ik kreeg dit antwoord terug van iemand van alcatraz. (Mathias)
Maar misschien is dat een standaard antwoord omdat hij zoveel mails krijgt.
"Het zal steeds mogelijk zijn om een ontbijt op de camping te benutten, ook zeker op het festival. Tot dan."
Er zal wel de mogelijkheid zijn om een ochtendpils te nemen als ontbijt. Vloeibaar boterhammeke om de innerlijke mens te sterken...Zal ook vast wel een eetkraampje op de camping staan naast de tap. Met wat broodjes enzo. Denk dat hij daar op doelt.
Als eerste post hier kan dat wel tellen ?Er zal wel de mogelijkheid zijn om een ochtendpils te nemen als ontbijt. Vloeibaar boterhammeke om de innerlijke mens te sterken...
Dit klinkt als de 15 jarig jongere ik.Er zal wel de mogelijkheid zijn om een ochtendpils te nemen als ontbijt. Vloeibaar boterhammeke om de innerlijke mens te sterken...
k weet niet hou oud je bent, maar wij doen het al 20 jaar zo.Dit klinkt als de 15 jarig jongere ik.
Top!
zit al langer op het forum hier, maar de laatste jaren wat minder opgezeten en mijn paswoord en mijn toenmalig emailadres gebruik k of weet k niet meer. Daardoor nieuw account moeten aanmaken...Als eerste post hier kan dat wel tellen ?
ik heb voor elke dag op de camping een sixpack gekoelde Jupiler besteld. Dat moet op voordat we naar de festivalwei vertrekken. Dus vrijdag morgen drinken mijne maat en ik ieder 3 blikken bier als ontbijt ?
Gaaf, goede keuze! Ik denk dat ik mijn keuze niet hoef toe te lichten in dat uurtjeVooruit, nog een laatste aanrader, die zeker genoemd moet worden: Thurisaz!
Prachtige, sfeervolle, melodieuze combinatie van symphonic death/doom en atmospheric black, om heerlijk bij weg te dromen.
Het ene moment ingetogen en betoverend, het andere weer bruut en bombastisch.
Of je gaat naar tante Doro, dat kan natuurlijk ook.
Geen zorgen, die test valt goed mee. Het prikkelt wat maar daar blijft het ook bij. Niet te druk om maken, het is de zorg niet waard!Zo... De koffer staat alvast klaar, de testen zijn ingeboekt en mijn dagschema's ingevuld. Ik heb er echt enorm veel zin in! De weide betreden zal zo euforisch aanvoelen!
Enkel kijk ik absoluut niet uit naar de coronatesten, hahaha. Als er iemand tips heeft die me morgen & zaterdag kunnen helpen, altijd welkom Zo jammer dat mijn twee weken na volledige vaccinatie pas op 17 augustus om zijn.
Absoluut mee eens! Deze band zal in mijn top 5 staan van dit weekend. Ik dacht dat ze dit of een ander nummer van + 10 minuten laatst op graspop of alcatraz speelden. (Ik denk alcatraz.) En dat lange nummer speelden ze als laatste. Weet jij of het dit nummer was? Btw, ik ga ze als belg ook zien in Nederland.Ja, Thurisaz lijkt me ook heel gaaf! Een van mijn absolute must-sees van het weekend.
Speaking of... Laat ik ook eens een duit in het zakje doen. Waarschijnlijk kent iedereen deze band al, of heeft er toch in elk geval van gehoord. Maar voor wie denkt er goed aan te doen om de eerste avond vroeg z'n tentje of hotel in te kruipen, om zo een beetje energie te sparen: doe het niet! Want je gaat het absolute hoogtepunt van het weekend missen als je niet gaat kijken bij Epica. Epica is al ruim 15 jaar mijn favoriete band. Ik heb ze op zien groeien van de kleinste zaaltjes naar de grootste podia. Voor mij zijn ze met recht Neerlands trots. Waar ze ooit begonnen zijn als een band die bij de meesten bekend stond als 'weer een Gothic bandje, met een knappe zangeres', zijn ze inmiddels uitgegroeid tot één van de beste livebands van de wereld. Een fors statement, ik weet het. Maar ik heb inmiddels al heel, heel veel bands gezien. En Epica is echt verschrikkelijk goed. Een symfonische metalmachine. De energie en het plezier spat van het podium af, hun steeds groter wordende catalogus bestaat uit de meest uiteenlopende composities. Van bombastisch, tot intiem. Van catchy tot ronduit brutal. Altijd snaarstrak gespeeld en opgeleukt met de nodige visuals. En ik heb ook begrepen dat ze vanwege hun headlinerstatus en een jaar zonder optredens voor Alcatraz extra gaan uitpakken. Deze band wordt met de plaat en met de jaren beter en beter. Dus ook al heb je ze jaren geleden ooit gezien en denk je het wel te weten, laat je de kans niet ontnemen om weggeblazen te worden. Voor mij wordt het letterlijk de 25e keer dat ik ze ga zien en voor de 26e keer heb ik ook al kaartjes.
Het wordt naar mijn mening vooral uitkijken naar ergens halverwege het concert, waarin ze waarschijnlijk het prachtige 'Kingdom of Heaven' op laten volgen door 'Kingdom of Heaven part 3', een ruim dertien(!) minuten durend spektakelstuk, welke rechtstreeks van het meest recente album afkomt. Symfonisch, progressief, bombastisch, catchy, snoeihard. Het zit er allemaal in. Komt dat zien, komt dat zien!
Tante Doro heb ik nog gezien als 19 jarige zangeres van Warlock.Vooruit, nog een laatste aanrader, die zeker genoemd moet worden: Thurisaz!
Prachtige, sfeervolle, melodieuze combinatie van symphonic death/doom en atmospheric black, om heerlijk bij weg te dromen.
Het ene moment ingetogen en betoverend, het andere weer bruut en bombastisch.
Of je gaat naar tante Doro, dat kan natuurlijk ook.
Goed dat je ze nog ff wat aandacht geeft! Voor mij ook op 1 van de must see lijst, mede omdat die nummers in mijn geheugen gegrift staan. En inderdaad die twee Kingdom of Heaven's achter elkaar, dat wordt meesterlijk. Man wat kijk ik hier naar uit!Ja, Thurisaz lijkt me ook heel gaaf! Een van mijn absolute must-sees van het weekend.
Speaking of... Laat ik ook eens een duit in het zakje doen. Waarschijnlijk kent iedereen deze band al, of heeft er toch in elk geval van gehoord. Maar voor wie denkt er goed aan te doen om de eerste avond vroeg z'n tentje of hotel in te kruipen, om zo een beetje energie te sparen: doe het niet! Want je gaat het absolute hoogtepunt van het weekend missen als je niet gaat kijken bij Epica. Epica is al ruim 15 jaar mijn favoriete band. Ik heb ze op zien groeien van de kleinste zaaltjes naar de grootste podia. Voor mij zijn ze met recht Neerlands trots. Waar ze ooit begonnen zijn als een band die bij de meesten bekend stond als 'weer een Gothic bandje, met een knappe zangeres', zijn ze inmiddels uitgegroeid tot één van de beste livebands van de wereld. Een fors statement, ik weet het. Maar ik heb inmiddels al heel, heel veel bands gezien. En Epica is echt verschrikkelijk goed. Een symfonische metalmachine. De energie en het plezier spat van het podium af, hun steeds groter wordende catalogus bestaat uit de meest uiteenlopende composities. Van bombastisch, tot intiem. Van catchy tot ronduit brutal. Altijd snaarstrak gespeeld en opgeleukt met de nodige visuals. En ik heb ook begrepen dat ze vanwege hun headlinerstatus en een jaar zonder optredens voor Alcatraz extra gaan uitpakken. Deze band wordt met de plaat en met de jaren beter en beter. Dus ook al heb je ze jaren geleden ooit gezien en denk je het wel te weten, laat je de kans niet ontnemen om weggeblazen te worden. Voor mij wordt het letterlijk de 25e keer dat ik ze ga zien en voor de 26e keer heb ik ook al kaartjes.
Het wordt naar mijn mening vooral uitkijken naar ergens halverwege het concert, waarin ze waarschijnlijk het prachtige 'Kingdom of Heaven' op laten volgen door 'Kingdom of Heaven part 3', een ruim dertien(!) minuten durend spektakelstuk, welke rechtstreeks van het meest recente album afkomt. Symfonisch, progressief, bombastisch, catchy, snoeihard. Het zit er allemaal in. Komt dat zien, komt dat zien!