Albums van 2021

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Morgen weer een waslijst, ik weet nog niet waar ik moet beginnen. oa Royal Blood, Girl in Red, Gojira, Juilia Stone, The Coral, Manchester Orchestra, Dropkick Murphy's en post-postuum Tony Allen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Morgen weer een waslijst, ik weet nog niet waar ik moet beginnen. oa Royal Blood, Girl in Red, Gojira, Juilia Stone, The Coral, Manchester Orchestra, Dropkick Murphy's en post-postuum Tony Allen.
Jep, echt niet normaal. Vond de 16e al een schitterende dag, maar dit ook zeker. Hopelijk weet ik alles nog mooi weg te werken zodat we morgen rustig kunnen beginnen met Gojira.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Morgen weer een waslijst, ik weet nog niet waar ik moet beginnen. oa Royal Blood, Girl in Red, Gojira, Juilia Stone, The Coral, Manchester Orchestra, Dropkick Murphy's en post-postuum Tony Allen.
Gojira en Manachester Orchestra klinken al erg goed.

Royal Blood vind ik t.o.v. het eerste album erg tegenvallen. Eens kijken wat Julia Stone ervan gemaakt heeft.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Gojira klinkt weer als vanouds. Het titelnummer komt alleen uit het niets en Sphinx is ook opeens enorm stevig. Niet dat ik dat niet kan waarderen, maar vind het een vreemde keuze. Royal Blood doet me heel erg denken aan een lichtere versie van Muse, Weet niet zo goed wat ik van dat album vind, misschien binnenkort nog maar een keer beluisteren.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
Gojira klinkt weer als vanouds. Het titelnummer komt alleen uit het niets en Sphinx is ook opeens enorm stevig. Niet dat ik dat niet kan waarderen, maar vind het een vreemde keuze. Royal Blood doet me heel erg denken aan een lichtere versie van Muse, Weet niet zo goed wat ik van dat album vind, misschien binnenkort nog maar een keer beluisteren.
Royal Blood kreeg een hele magere recensie in de Volkskrant. Die hadden het ook over Muse Light.

Zelf nog niet geluisterd.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Royal Blood kreeg een hele magere recensie in de Volkskrant. Die hadden het ook over Muse Light.

Zelf nog niet geluisterd.
Ik vind 't ook niet per se slecht, maar ook gewoon niet heel bijzonder. Vooral aan het begin van Boilermaker hoor je hoe groot de invloed van Muse is op hun muziek.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
Debuut van Girl In Red vind ik ook echt heel vet! Lekker energiek, kijk er nu al naar uit om dit live te horen.

Seffens gaan die van Manchester Orchestra, Gojira en Julia Stone ook nog zeker op. Mooi dagje.. :)
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.584
585
Royal Blood stevent met nieuwe plaat gewoon af op headliners posities. Inmiddels al 3e plaat, lekker toegankelijk, toch rock en volgens het massavolk toch lekker alternatief. Alle ingredienten om aflsuiter op festivals te worden. Snap ze wel. Is het een spannende plaat? Nee, maar ondanks dat luistert hij wel lekker weg.
Zo ook girl in red proberen. Erg benieuwd naar.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Girl in Red is ook zeker niet slecht. Debuutplaat zeg je? Klinkt alsof ze dit al ontzettend lang doet.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Enkel nog tijd gehad voor girl in red. Die klonk fijn hoor!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Zo, Royal Blood is er toch in geslaagd om hun holle sound nog wat meer uit te hollen. Wat een lege huls. En godsmachtig wat een lelijke muziek. :oops: Hier zit toch niks, nada persoonlijkheid in. Gezichtloze, suffe bende.

Girl In Red valt me trouwens ook een beetje tegen. Leuke energie en wél heel eigen, maar de productie trek ik toch niet echt.

Gojira klinkt op het eerste gehoord wel (weer) erg goed!
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Rikkie en Yannick

Gebruikers die dit onderwerp bekijken