wenteldave wrote:
Yannick wrote:
wenteldave wrote:
Verder is Steven Wilsons The Future Bites natuurlijk uitgekomen, wat voor Wilson’s begrippen misschien even wennen is voor de meesten, maar hij zit weer geweldig in elkaar.
Een progrocker die vollédig pop gaat, lijkt als schelden in de kerk. Wat een onding ook, teleurgesteld in hem want hij is echt een rasmuzikant maar dit is het echt niet. Shame steekt er deze maand wel uit voor mij, maar heb dan ook nog niet echt heel veel albums beluisterd als normaal. Iemand aanraders?
Ook precies een album dat je of fantastisch vindt of niks vindt, denk ik. Kan het maar al te goed begrijpen. Wardruna raad ik wel echt aan, maar weet niet hoe jij in de folk zit. Verder misschien Motorama met Before the Road, dat is meer richting de indierock. Voor de rest niks in m’n lijstje staan waarvan ik denk dat jij dat goed gaat vinden ?
Ik weet niet goed meer wat ik van ‘m moet vinden eerlijk gezegd. In interviews komt ie vrij hautaine en quasi arrogant over. Hij lijkt zich zo zelfbewust dat hij zo briljant is maar ‘niet succesvol’ genoeg is dat het ergerlijk begint te worden en dat hij fans van het genre bijna wil provoceren met de muziek die hij maakt om toch maar buiten de lijntjes te kleuren.