Inhakend op Willem, vond Pom Pokos Cheater inderdaad best goed te pruimen. Verder is Steven Wilsons The Future Bites natuurlijk uitgekomen, wat voor Wilson's begrippen misschien even wennen is voor de meesten, maar hij zit weer geweldig in elkaar. Personal Shopper blijft wel duidelijk m'n favoriete nummer, maar een rustiger nummer als Man of the People komt daar ook zeker dichtbij. Follower slaat opeens weer een compleet andere richting, meer de indiepop op lijkt het wel, maar toch werkt die wisseling best aanstekelijk. Wat een muzikant.
Weezer was ook goed te doen met OK Human. Geen super album, maar zeker niet slecht.
Soen overtreft met Imperial mijn stoutste verwachtingen. Duidelijk één van de beste bands in het genre. Zou me enorm verbazen als ie niet hoog in mijn jaarlijstje komt. Voorlopig met afstand nummer één!
Where the Gloom Becomes Sound van Tribulation was ook al zo'n pareltje. Mooi duister.
Wat een heerlijke dag was dit voor muzikaal vertier. Op naar volgende week met o.a. Foo Fighters, DeWolff en Smith & Burrows!