Album releases 2025

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Little Simz hikt wel een beetje tegen de ziggodome aan, denk ik telkens. Maar ik zie dat niet met dit album gebeuren eigenlijk. Had een beetje Tyler the Creator route uitgestippeld, waar de albums tegenwoordig door hele jonge jeugd wordt opgepakt. Maar dit is daar misschien nog wat te moeilijk voor?

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Little Simz hikt wel een beetje tegen de ziggodome aan, denk ik telkens. Maar ik zie dat niet met dit album gebeuren eigenlijk. Had een beetje Tyler the Creator route uitgestippeld, waar de albums tegenwoordig door hele jonge jeugd wordt opgepakt. Maar dit is daar misschien nog wat te moeilijk voor?
Ja dit lijkt me niet echt een album voor de populaire hitlijsten. De eindejaarslijstjes, daarentegen..

Prima toch. Voor mijn gevoel heeft Sometimes I Feel Like an Introvert ook, dat album wordt heel hoog geratet, maar de hitlijst/social media populariteit valt nog behoorlijk mee. Juist wel een fijn hoekje.

(ik vind featurings met Sampha, Yussef Dayes, Kiwanuka, Obongjayar etc. daarin ook heel slim)

• Leuk
Waarderingen: Novis95 en Raskolnikov
Daarover gesproken, ik vond dat altijd wel een fijn album, maar toen hij laatst opstond bij Plato binnen heb ik hem dus op vinyl gekocht omdat ik weer even besefte hoe fucking goed dat album is. Old school modus

Turnstile is toch serieus aan het solliciteren voor AOTY. Dat gaat op repeat zijn de rest van de dag.

• Leuk
Waarderingen: jarne
Hier ook aan het genieten van het album van Turnstile.
Nieuwe album van Pulp begon ook sterk vond ik, maar zakte halverwege een beetje in.

Sterk album van Little Simz hoor, erg veel zin in de show. Features zijn ook allemaal erg goed!

Little Simz, Pulp én Turnstile op 1 dag. Voor mij toch 3 zwaargewichtjes.

Simz weer op en top meesterlijk. Tjonge.

• Geweldig
Waarderingen: Novis95
Ja dit lijkt me niet echt een album voor de populaire hitlijsten. De eindejaarslijstjes, daarentegen..
Absoluut hoor. Maar vind het ook wel leuk dat sommige artiesten die ik lief heb, zoals bv een Kendrick of Tyler doorstomen naar stadionacts. Een soort trots dat je er in het eerste uur bij was. Ik heb dat een beetje hetzelfde met Littlesimz. Maar die route is duidelijk niet wat ze wil. En dat is ook helemaal prima. Deze plaat gaat wel hoog eindigen ja.

Leuk ook dat Moonchild Sanelly bijdrage levert aan Little Simz. Paar jaar geleden op piepklein podiumpje gezien op DTRH, was zo fantastisch en onverwacht leuk.

Users who are viewing this thread