Album releases 2025

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Album van Mac Miller klinkt goed, je hoort duidelijk dat het rond de tijd is gemaakt waarin Faces ook werd gemaakt. Goede raps, maar veel referenties naar z’n intense drugsgebruik die periode. Die teksten steken toch wel hier en daar :confused:

Heel duister , heel donker. Ook groovy passages.
Voorbij een koude boswandeling wel een aanrader.
Onirophagus.👇

Bijlagen

• Screenshot_20250120_000620_Spotify.jpg
    Screenshot_20250120_000620_Spotify.jpg
    572 KB · Weergaven: 6
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en johanra
Nieuwe album van The Weather Station erg goed.
Mac Miller vind ik zelf wat minder, maar misschien nog eens goed luisteren.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Vanmorgen met wandelen dit album geluisterd.
Beetje Up-tempo deathmetal met hier en daar wat leuke momenten, maar mij kan het niet bekoren.
Voor fans van 200 stab wounds en Sanguisugabogg gaat dit er wel in denk.
Gored Embrace.👇

Bijlagen

• Screenshot_20250120_012525_Spotify.jpg
    Screenshot_20250120_012525_Spotify.jpg
    336,7 KB · Weergaven: 3
  • Leuk
Waarderingen: johanra
Deze met koken net geluisterd.😄
Trashmetal uit Italië.
Staan 2 nummers op die er bovenuit springen. Zanger best aardig maar uiteindelijk toch een lange zit met een akoestische track die niet helemaal lekker klinkt.
Doet me denken aan Atrophy of Morbid Saint.
Necrodeath.👇

Bijlagen

• Screenshot_20250120_204228_Spotify.jpg
    Screenshot_20250120_204228_Spotify.jpg
    466,1 KB · Weergaven: 6
  • Leuk
Waarderingen: johanra
Intussen al wat inhaalwerk geleverd en wil graag mijn mening hier delen, want ja, daar is een forum voor 😂

Vaak heb ik bij overleden artiesten het gevoel dat mochten ze niet dood zijn, hun muziek niet zo gewaardeerd zou worden. Bij Mac Miller heb ik net het gevoel van verdomme, mocht die nog leven was dat een mooie extra sub/headliner in dat ondervertegenwoordigd genre erbij. Heel veel Post Malone-vibes gehad, maar dan gewoon met een rustigere, minder uitgesproken stem erop. Ik kon het dus zeker appreciëren, maar niet dat ik het zelf nog eens ga opleggen.

Dat is bij The Weather Station anders. Don’t kill me, maar ik kende hen nog niet. Ik luisterde het album tijdens een autoritje en bleef geboeid, al sprong er voor mij niks meteen uit. Wel kreeg ik met momenten The XX-vibes, dus dat zorgt ervoor dat ik het nog eens wil beluisteren en dan echt mijn volle aandacht erop vestigen. To be continued dus, alvorens mijn eindoordeel.

Over some fear kan ik kort zijn: als debuutalbum niet mis, maar kan me nog niet genoeg intrigeren dat ik het nog eens zal opleggen. Een one-to-watch band dus.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Koekdoos
Dat is bij The Weather Station anders. Don’t kill me, maar ik kende hen nog niet. Ik luisterde het album tijdens een autoritje en bleef geboeid, al sprong er voor mij niks meteen uit. Wel kreeg ik met momenten The XX-vibes, dus dat zorgt ervoor dat ik het nog eens wil beluisteren en dan echt mijn volle aandacht erop vestigen. To be continued dus, alvorens mijn eindoordeel.
Voor The Weather Station ook even haar vorige album checken, vond ik net tandje sterker dan deze!

Goedemiddag..😀👌
Nou de eerste echte metal klapper is hier gevallen. Echt genoten. Hoes ook geweldig.
Deus Sabaoth.👇

Bijlagen

• Screenshot_20250121_125658_Spotify.jpg
    Screenshot_20250121_125658_Spotify.jpg
    516,9 KB · Weergaven: 15
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en johanra
Ela Minus kende ik nog niet, maar lekker album hoor. Ik denk invloeden te bemerken van CHVRCHES, Feist en Charli XCX. Allemaggie, misschien wel eerste album van dit jaar dat op mijn verlanglijstje om fysiek te hebben komt! (samen met Paleface Swiss dan)

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov en BeWario
Ela Minus kende ik nog niet, maar lekker album hoor. Ik denk invloeden te bemerken van CHVRCHES, Feist en Charli XCX. Allemaggie, misschien wel eerste album van dit jaar dat op mijn verlanglijstje om fysiek te hebben komt! (samen met Paleface Swiss dan)
Ik volg haar al sinds haar debut maar volgens mij is ze tot voor kort nog niet in Europa/NL geweest (ze zou op Lowlands 22 staan maar had toen gecancelled). Ze staat 5 feb in t voorprogramma van Caribou 😉

Edit: nvm, ze stond op ADE dit jaar 😂

The Wheater Station valt hier wel redelijk goed. jasmine.4.t op plaat minder, terwijl ik het live niet verkeerd vond.

Users who are viewing this thread