Album releases 2025

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Recap of today: na Ethel Cain deze morgen het album van Franz Ferdinand maar opgezet en teleurgesteld. Vind er niks bovenuit springen en weinig vernieuwend. Hoeft niet altijd vernieuwend te zijn om goed te zijn, maar goed vond ik het helaas ook niet. Dan Lambrini Girls geluisterd en had het gevoel dat ik naar Amyl and The Sniffers aan het luisteren was, maar dan alleen maar veel lawaai maken. Daar doet Amyl het toch veel beter imo, dus wederom niet helemaal mijn ding.

Tot slot Stick To Your Guns een kans gegeven en geschrokken dat dit metal was. Op basis van de bandnaam had ik blijkbaar iets anders in gedachten, maar vond ik wel het beste album van deze 3. Ga het nog eens luisteren denk ik, want was nu in de auto op weg om een nieuwe autobatterij te halen voor de andere auto dus was vooral aan het stressen dat de volledige planning in de soep liep 😅 Maar dus wel zeker een te pruimen album!

Bad Bunny heeft weer een fantastisch album gemaakt zeg. Weet niet of het on par is met 'YHLQMDLG', maar vindt het nog verfijnder dan 'Un verano sin ti' dat 'm voor het eerst z'n voeten in bomba en andere PR genres tot zelfs psych pop zag zetten.

Users who are viewing this thread