Actualiteit

Haha ik heb het een en ander gemist, denk ik. Maar ik neem het terug; de Vietnamese keuken is ook los van loempia's hemels (dit dan toch als nabrander;))

Pokemon Sleeping GIF

Chinchou!

En iedereen die een Vietnamese loempia niet vindt kunnen als favo snack heeft nog nooit een echte geproefd. Goddelijk!
Hé hé, gaan we hier ook al zo populistisch bezig door woorden uit z'n verband te trekken...? Nooit gezegd dat ik tegen de Vietnamese loempia ben, alleen als favoriete snack is dat een bijzondere keuze.

Hé hé, gaan we hier ook al zo populistisch bezig door woorden uit z'n verband te trekken...? Nooit gezegd dat ik tegen de Vietnamese loempia ben, alleen als favoriete snack is dat een bijzondere keuze.

Ik ben vooral benieuwd naar jouw favoriete pokemon…

De bamischijf. Oh, dat vroeg je niet. Nee, ik ken maar één Pokémon, dus daar heb je niet zoveel aan.

Dan is dat wel meteen je favoriet natuurlijk. Ik zie niet zo vaak mensen van jouw leeftijd die niks met pokemon hebben of er niks van kennen, interessant

Ik heb alleen het verslag gelezen van het SBS debat gelezen, maar het lijkt erop dat Wilders toch echt weer tot paria wordt gesteld (thank god). Waar hij vorig jaar nog die dame kon misbruiken, wordt hij daar nu natuurlijk zelf mee om de oren geslagen.

Het zou me oprecht niet verbazen als de PVV niet als grootste uit de bus komt volgende week (wishfull thinking much ook).

• Leuk
  • Pray
Waarderingen: Timmetje en Dr. Hannibal
Ik heb alleen het verslag gelezen van het SBS debat gelezen, maar het lijkt erop dat Wilders toch echt weer tot paria wordt gesteld (thank god). Waar hij vorig jaar nog die dame kon misbruiken, wordt hij daar nu natuurlijk zelf mee om de oren geslagen.

Het zou me oprecht niet verbazen als de PVV niet als grootste uit de bus komt volgende week (wishfull thinking much ook).
Zolang die mensen dan maar niet naar JA21 gaan. Blijft het net zo rechts, maar dan willen VVD etc. wel samenwerken met deze kant van het spectrum. Doe mij maar gewoon weer een centrumkabinet van CDA - PvdA/GL - D66 - VVD. Met Bontenbal als minister-president omdat hij overkomt als het meest neutraal in mijn ogen die vol staat voor het herwinnen van vertrouwen in de politiek.

Zolang die mensen dan maar niet naar JA21 gaan. Blijft het net zo rechts, maar dan willen VVD etc. wel samenwerken met deze kant van het spectrum. Doe mij maar gewoon weer een centrumkabinet van CDA - PvdA/GL - D66 - VVD. Met Bontenbal als minister-president omdat hij overkomt als het meest neutraal in mijn ogen die vol staat voor het herwinnen van vertrouwen in de politiek.
Ja, gevoelsmatig verwacht ik dat GL/PvdA redelijk stabiel blijft en CDA en D66 gaan profiteren van hun toch meer verbindende toon in een gepolariseerde bende.

Ben heel benieuwd in ieder geval.

• Pray
  • Leuk
Waarderingen: Davidd en visdave34

Die dame werd in Lubach ook nog benoemd. Hoe erg een vertekend beeld dat was…

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ben het compleet eens met je alleen zie ik PvdA/GL nou niet bepaald als centrum de andere 3 zouden wel goed werken echter hebben die nooit genoeg zetels samen om er wat van te maken. Zie het wel gebeuren dat we over 3 a 4 maanden weer gaan stemmen want hoe het er nu uitziet zie ik geen coalitie gevormd worden

Users who are viewing this thread

• Auke