AC/DC

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
260
403
Helaas niet. Ik zal vast niet de enige zijn. Het blijft een loterij vind ik. Heel dat systeem.....
Ik kreeg vanmiddag wel een melding dat er nog tickets voor Arena beschikbaar zijn, kan zijn dat ze al wel weg zijn (of die melding al ouder is). Geen idee welke ook nog beschikbaar zijn hoor kunnen ook alleen maar slechte/extreem duren zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
547
409
Weet iemand hoe het nou precies zit met parking tickets voor Dessel? Is dat ter plekke kopen/betalen?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Weet iemand hoe het nou precies zit met parking tickets voor Dessel? Is dat ter plekke kopen/betalen?
De laatste keer wel maar dat is dus al even geleden. Bij Coldplay in Brussel heb ik zo'n parking ticket gekocht via Ticketmaster. Parking was toen vlakbij en dat verliep vlot.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.400
1.908
Weet iemand hoe het nou precies zit met parking tickets voor Dessel? Is dat ter plekke kopen/betalen?
De laatste keer in ACDC in Dessel kwam je daar toe met de wagen, via een obscure bosweg moest je offroad naar een veld, na het concert moest iedereen natuurlijk terug via diezelfde stofweg. Grofweg 3h staan aanschuiven om weg te geraken. Een Bosweg to Hell was het.
 

wess

Randprogramma
30 jun 2021
135
128
Bij eventim kan je nu nog kaarten kopen (19 juni)voor in dresden 152 euro....is blijkbaar in weide daar...
 

vanzwam

Playlistbediener
15 nov 2019
5
4
München 09 juni.
Wel frustrerend als je al zo'n 3u op voorhand ingelogd bent op de Duitse Eventim, je bijna een uur in de wachtrij staat.
Uiteindelijk geen enkele plaats beschikbaar is.
Je dan denkt dat het voorbij is, maar toch effe gaat piepen bij het stadion zelf ...
En direct kan kiezen wat je maar wil.
Mij maakt het niet uit, maar die 4u krijg ik nooit meer terug 😅😂
Back-up plan was Hockenheim.
Gelukkig hoeft dat niet.
München is gecombineerd met Italië reis met de auto. Optreden is op de terugweg met een hotel op 1km van het stadion.
 
  • Wow
Waarderingen: jaydee76

vanzwam

Playlistbediener
15 nov 2019
5
4
München 09 juni.
Wel frustrerend als je al zo'n 3u op voorhand ingelogd bent op de Duitse Eventim, je bijna een uur in de wachtrij staat.
Uiteindelijk geen enkele plaats beschikbaar is.
Je dan denkt dat het voorbij is, maar toch effe gaat piepen bij het stadion zelf ...
En direct kan kiezen wat je maar wil.
Mij maakt het niet uit, maar die 4u krijg ik nooit meer terug 😅😂
Back-up plan was Hockenheim.
Gelukkig hoeft dat niet.
München is gecombineerd met Italië reis met de auto. Optreden is op de terugweg met een hotel op 1km van het stadion.
Dessel was geen optie, ik ga daar Alcatraz niet voor opgeven. Dat kan ik zelfs horen thuis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos en MarcoReusel

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Ter info:
Deze ticketmasterpagina werd aangemaakt voor AC/DC in Dessel:

1708340124189.png

Gezien de ADD wel wat vreemd dat ze er 'n ticketmasterpagina voor hebben aangemaakt? 🤷‍♂️
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
547
409
Voor de sportfanaten (oke, vooral bankzitters die sport kijken)

9 augustus, het concert in Dessel, is in het laatste weekend van de Olympische spelen.

Dus wellicht missen we wel één of meerdere sportfinales, maar uiteraard met alle liefde 😘
 
  • Leuk
Waarderingen: Stoogie en Chronicbias

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
637
500
top, ik ga dit jaar voor die band naar daar.
goed geregeld? vlot weg? sfeer ok?
In Gelsenkirchen vorig jaar naar Springsteen geweest. Echt een verademing ten opzichte van Nederlandse stadions. Zowel de sfeer, het geluid alsmede de logistiek was daar beter dan in Nederland.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
379
129
top, ik ga dit jaar voor die band naar daar.
goed geregeld? vlot weg? sfeer ok?
Alles prima geregeld. Weet alleen niet meer hoe je in het stadion moest betalen. Weet uit ervaring dat Duitsers graag cash betalen, maar of dit in het stadion ook mogelijk was weet ik niet.

Wij hadden een hotel in de stad. Met je ticket kon je gratis gebruik maken van het OV. Er is een tramhalte bij het stadion. Kan mij niet herinneren dat we lang hebben moeten wachten. Weet echter niet hoe het met auto's en parkeren zit.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
In Gelsenkirchen vorig jaar naar Springsteen geweest. Echt een verademing ten opzichte van Nederlandse stadions. Zowel de sfeer, het geluid alsmede de logistiek was daar beter dan in Nederland.
Springsteen heeft vorig jaar niet in Gelsenkirchen gespeeld. Denk dat je in de war bent met Düsseldorf.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken