AC/DC

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.619
7.336
Ach het kon ook niet anders met 120.000 man voor je in de wachtrij

Vooral pech dan, als een paar pagina's eerder iemand met 119.000 man nog 3 staplaatsen had. Maar dat bericht was ook al van net voor 11:00 vreemd genoeg. Vreemd dat er zoveel tijd dan tussen zit met jou en hem...
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.828
omdat de knop kies wordt toegevoegd op het moment dat je op het plusje klikt, heb je ineens beweging op je scherm en wordt de indruk gewekt dat je daar verder moet.

pure misleiding.

zet daar gewoon ook een + en - neer in plaats van een extra woord kies
Het gaat volgens mij om een upgrade van de tickets die je al hebt, niet om een los ander ticket. Vandaar dat de optie pas in beeld komt nadat je andere tickets selecteert. Het zou wellicht duidelijker zijn als ze “Upgrade” oid op de knop zouden zetten ipv “Kies”, of pas in een volgend scherm te vragen of je die upgrade wil, dat wel. Maar als je gewoon even leest wat er staat in plaats van blind klikt waar je beweging ziet, zou het allemaal goed moeten gaan.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Vooral pech dan, als een paar pagina's eerder iemand met 119.000 man nog 3 staplaatsen had. Maar dat bericht was ook al van net voor 11:00 vreemd genoeg. Vreemd dat er zoveel tijd dan tussen zit met jou en hem...
Ik kwam er door rond half 12 en alleen maar foutmeldingen.... Het is niet anders. Zoals ik zei, ga het straks nog wel eens proberen. Er komt nog wel eens wat vrij de eerste 24 uur. Heb ze gelukkig al een keer gezien. Dessel lukt wel nog zag ik net. Maar helaas is dat midden in onze vakantie...
 
  • On fire
Waarderingen: DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Denk ik ook. Wachtrij was ook nog maar 91 personen, maar niks meer was te kiezen. Voordat ik die foutmelding kreeg, had ik wel eerst bij 4x staplaatsen "geen tickets beschikbaar", daarna pas "oeps er ging iets mis" bij 3x, 2x en 1x staplaatsen.
Ik kon zelfs gaan kiezen via de plattegrond. Stoelen aangeklikt en vervolgens, oeps.....opnieuw en oeps.... en nog een keer.... en nog een keer.....
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
146
165
Sta kaarten voor Hockenheim in de pocket. Moest improviseren😂

Ritje van 5 uur, maar daar maken we wel iets van.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr en PJ

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.459
6.124
Doet toch wel een beetje pijn dat dit allemaal zo rap verkoopt met deze prijzen. Zo houdt het nooit op.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
693
630
Ik heb juist m'n Duits Eventim account nog eens te goed ingesteld, gecheckt of ik zeker kan betalen met m'n eigen bancontact kaart van Argenta via de Duitse Klarna, ik ben geprepared voor morgen een ticket te scoren voor Munich op 12 juni!

Edit: het klopt wel dat men te nemen of te laten had. Daar had noch Graspop noch Live Nation iets over te zeggen, over de datum, lijkt ook uit het artikel
Argenta is geen fan van Eventim, altijd last om te betalen, ook met kredietkaart of opweg via Bonsai en Paypal.

Tickets besteld voor Rock am Ring, pas na de 6de poging gelukt en later nog bellen of het effectief een betaling van mezelf was.
 

TDZ

Playlistbediener
20 jun 2023
32
35
Ik kan nog steeds staan- en zitplaatsen selecteren voor Amsterdam. Nog niet uitverkocht dus…
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.230
screenshots maken van comments in plaats van de reply functie gebruiken werkt niet zo lekker, mensen worden dan natuurlijk niet getagd
wel interessant artikel om te lezen verder. dat de band dus echt voor Dessel koos, en dat de organisatie inderdaad helemaal niets te zeggen had over de datum zoals al verwacht.
Klopt. Mijn excuses
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Alles is nog beschikbaar in arena. Geen enkel vak of veld uitverkocht.
Dus die wachtrij klopt niets van. Loopt geen mega storm dus. Net als 2015 arnhem makkelijk kaartjes kopen.
 
  • Wow
Waarderingen: Joslittel

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.230
Argenta is geen fan van Eventim, altijd last om te betalen, ook met kredietkaart of opweg via Bonsai en Paypal.

Tickets besteld voor Rock am Ring, pas na de 6de poging gelukt en later nog bellen of het effectief een betaling van mezelf was.
Ik heb het gemerkt! Ging niet dus ikke rap improviseren. Hockenheim. Ging dus ook niet dus rap geld naar ING gezet. Ik probeer opnieuw en ging opnieuw fout. Kreeg foutmelding. Maar nu merk ik wel dat geld er af is! 😡

Fucking hell
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
379
129
Alles is nog beschikbaar in arena. Geen enkel vak of veld uitverkocht.
Dus die wachtrij klopt niets van. Loopt geen mega storm dus. Net als 2015 arnhem makkelijk kaartjes kopen.
Bizar zeg! Maken ze nu de wachtrij kunstmatig hoog? Of zijn er heel veel mensen die op 6-7 apparaten tegelijk proberen? Daarnaast snap ik dan niet dat je rangplaats 2 niet meer kon kiezen, maar op basis van de plattegrond zijn er nog duizenden van dat soort plekken beschikbaar....
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken