AC/DC

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Mijn Frans is niet zo goed, maar de Engelse vertaling zegt dit in ieder geval:
"He also mentioned the AC / DC group: If they call me tomorrow, of course I will discuss with them"

Weet niet of dit een vertaalfout is, maar anders slaat deze zin helemaal nergens op natuurlijk.
Als AC/DC mij morgen op belt of ze in mijn tuin mogen spelen, zal ik ook wel met ze in gesprek gaan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Zegt ie niet iets in de trant van: 'als je het me vandaag zou vragen, zou ik AC/DC graag willen'. Vergelijkbaar met Beyonce voor Pinkpop.
nee, precies... hij zei "als de AC/DC groep belt, ga ik zeker met ze praten"

dat is zo niets zeggend, maar waar rook is.... ?
nu wel benieuwd wanneer Zegut iets gaat oppakken voor Hellfest 2023?
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik verwacht stiekem nog wel iets van AC/DC. Een officiële aankondiging dat ze definitief stoppen is er nog niet geweest. Ik hoop dat ze nog een keer gaan touren al is het maar kort. Zeg een jaartje, moet te doen zijn....
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Ik verwacht stiekem nog wel iets van AC/DC. Een officiële aankondiging dat ze definitief stoppen is er nog niet geweest. Ik hoop dat ze nog een keer gaan touren al is het maar kort. Zeg een jaartje, moet te doen zijn....
Volgens mij was het - net voor corona - zeker de bedoeling om nog eens rond te touren (was het niet zo dat er plots een Tour-pagina op hun website werd toegevoegd of zoiets?)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Volgens mij was het - net voor corona - zeker de bedoeling om nog eens rond te touren (was het niet zo dat er plots een Tour-pagina op hun website werd toegevoegd of zoiets?)
Hun website had toen wat kleine veranderingen ondergaan waaronder de tour pagina. Is misschien helemaal niets geweest. Op de forums werd wel duidelijk dat er rondom het nieuwe album geen tourplannen waren al zaten we toen ook midden in een corona crisis... Als er iets speelt voor volgend jaar wordt dat na de zomer wel duidelijk vermoed ik. Er sijpelt altijd wel iets door.....
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Volgens mij was het - net voor corona - zeker de bedoeling om nog eens rond te touren (was het niet zo dat er plots een Tour-pagina op hun website werd toegevoegd of zoiets?)
ja die tourpagina staat er nog altijd https://www.acdc.com/tour/

om precies te zijn ging de site ook weer naar acdc.com ipv naar de pwrup.acdc pagina (die album pagina bestaat overigens nog) waar op de gewone site een link staat naar PWRUP.
de "gewone" site heeft overigens weinig updates meer gehad sinds er "bekend werd" / bleek dat 2022 geen tour meer ging komen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
leuke fake poster anyone?

twitter.com/RSeptre/status/1537137946339549185/photo/1
Image
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
De website van AC/DC heeft blijkbaar weer de nodige veranderingen ondergaan. Op de fanforums zijn ze er desondanks niet gerust op. De meningen verschillen erg. Waar de 1 vermoed dat het over is qua touren gelooft de ander er nog wel in. Over 1 ding is men het wel eens. Is er tegen december geen nieuws voor 2023 dan is de stekker er definitief uit. Men had al wat concerten verwacht vanwege hun laatste album maar die zijn er ook nooit gekomen.
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Die poster is nep natuurlijk. Nog nooit meegemaakt dat er 1 jaar van te voren al een volledige poster uitlekt....
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Die poster is nep natuurlijk. Nog nooit meegemaakt dat er 1 jaar van te voren al een volledige poster uitlekt....
Ja maar ook nog eens slecht gemaakt in dat deze namen eigenlijk allemaal dit jaar touren.
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
Zag dit net op het AC/DC forum voorbijkomen: https://www.themetalcircus.com/noticias/acdc-concierto-espana-2023/
Het blijft een gerucht, maar het zou leuk zijn als het waar is. Zo'n krantenartikel is meestal wel een gevalletje "waar rook is moet vuur zijn".

Heb het even door Google Translate gegooid want mijn Spaans is ook niet meer zo muy bien:
" AC/DC: concerten in Spanje in 2023 - Sergi Ramos 23-08-2022 14:12

De band van Angus Young, Brian Johnson, Stevie Young, Cliff Williams en Phil Rudd zal in 2023 eindelijk ons land bezoeken.

Zeven jaar na hun laatste bezoek aan ons land, bereidt AC/DC zich voor om de komende maanden een spectaculaire tour langs stadions over de hele wereld aan te kondigen. De tour, die in theorie dient als ondersteuning voor de release van hun nieuwste studioalbum "Pwr Up", zal meer dan twee jaar na de release van het album plaatsvinden vanwege aanhoudende vertragingen en uitstel als gevolg van de pandemie over de hele wereld.

De tour was oorspronkelijk gepland voor het jaar 2020, met veel van de locaties al gereserveerd door Live Nation, die de concerten op wereldwijde schaal moest produceren. De komst van de pandemie verstoorde echter alle plannen, hoewel de band het album in 2020 uitbracht, zoals oorspronkelijk gepland door Sony Music. De tour zou echter opnieuw worden overwogen voor 2021 en 2022, hoewel de onzekerheid van de wereldwijde situatie en het enorme knelpunt veroorzaakt door de tours van andere artiesten ervoor zorgden dat de groep liever wachtte om de eerste tour van de groep met Phil Rudd sinds 2010 te maken en de eerste met Brian Johnson sinds zijn onverklaarbare uitzetting uit de groep in 2016.

Twee dates in Spanje

AC/DC zou een wereldtournee maken die echter niet zo uitgebreid zou zijn als bij andere gelegenheden, maar met een of twee dates Spanje zou aandoen. Er wordt gespeculeerd dat de band begin juni twee optredens zal geven in het Civitas Metropolitano-stadion in Madrid of zelfs in het Estadi Olimpic in Barcelona. Als de aankondiging officieel wordt gemaakt, zou deze uiterlijk in het najaar van 2022 arriveren.

Het worden de eerste AC/DC-shows in ons land sinds ze in 2016 hun laatste optreden gaven in La Cartuja in Sevilla met Axl Rose als zanger."
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Een band die nog op mijn wensenlijstje staat! Wordt denk ik Goffert, GelreDome of Malieveld
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Graspopwei, Werchterwei, Park De Nieuwe Koers, Koning Boudewijn Stadion ... Opties genoeg, ook in België.

Als het er maar nog eens van komt ... In deze bezetting ... Nog één laatste keer. We salute you!
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh en PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Over die concerten wordt verder niet gediscussieerd. Het forum leeft niet echt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken