Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
Zullen we nog eens een Festileaks meet-up plannen inclusief kekke groepspicca?

Twee suggesties:
  • (y) Vrijdag om 14:30 (na Wet Leg). Of:
  • 🔥 Zaterdag om 15:15 (na Goldband, voor Weval).
Wat komt beter uit? Reageer je keuze met een emoji op deze post, als het je leuk lijkt aan te haken.

Qua locatie dan ergens in de buurt van de Heineken. Bijv bij de Terraza van Nespresso: https://lowlands.nl/nieuws/2022/08/05/la-terraza-van-nespresso/
Leuk!
Liever de vrijdag maar op de zaterdag zal ik er ook bij zijn :)
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.369
1.052
Niet over nagedacht. We hebben in t verleden op Werchter wel eens een grotere gaspit willen mee smokkelen. Die werd afgepakt en zou na het festival opgehaald kunnen worden. Uiteraard was dat niet waar. Nooit terug gekregen het was gewoon weg gegooid.
Maar dat waren Belgen….
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
226
224
Als iemand die morgen vanuit werk naar een maat gaat om daar te crashen ben ik nu me tas alvast aan t pakken. En ik heb echt geen idee qua weer enzo hahaha.

Nja goed, zelfs als t echt gaat regenen zal t niet echt koud worden toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

eva84

Dagopener
30 jan 2019
531
570
Als iemand die morgen vanuit werk naar een maat gaat om daar te crashen ben ik nu me tas alvast aan t pakken. En ik heb echt geen idee qua weer enzo hahaha.

Nja goed, zelfs als t echt gaat regenen zal t niet echt koud worden toch?
Ik weet niet hoe je slaapt maar ik zou voor de nacht wel iets warms meenemen. Mijn laatste x in een tentje was ook er ook wisselvallig weer. Ik heb het zelden zo koud gehad in m'n slaapzak.

Als je van de grond af ligt zal t we meevallen.

Ik neem sws 2 hoodies mee en een simpel jasje. Elke dag een schoon T-shirt en wat spijkerbroeken. Verder poncho mocht het echt de spuigaten uit lopen met de regen.

Voor mij is LL geen modeshow ik ben meer van praktische en comfortabel 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom en djessnl

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
566
476
Omdat er in de meest recente post van Lowlands over Feike werd gesproken die overleden is, ben ik even gaan googlen. Kwam dit verhaal van vorig jaar tegen. Hoop dat ze er dit jaar ook bij waren! ❤️
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Zullen we nog eens een Festileaks meet-up plannen inclusief kekke groepspicca?

Twee suggesties:
  • (y) Vrijdag om 14:30 (na Wet Leg). Of:
  • 🔥 Zaterdag om 15:15 (na Goldband, voor Weval).
Wat komt beter uit? Reageer je keuze met een emoji op deze post, als het je leuk lijkt aan te haken.

Qua locatie dan ergens in de buurt van de Heineken. Bijv bij de Terraza van Nespresso: https://lowlands.nl/nieuws/2022/08/05/la-terraza-van-nespresso/
Leuk plan, de zaterdag komt iets beter uit dan vrijdag, maar beide is een optie
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
531
570
Mogen om 8u kan ik de caravan ophalen. Dus nu is het echt nog 24u aftellen en dan ben ik onderweg 😱
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

mgbss

Support act
15 feb 2019
769
449
Wie helpt me nog aan de ultieme voorpret? Oude blogposts, leuke sfeerverslagen etc etc.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
769
449
Er was toch ook een heel zuur verslag op het Fok forum? Kan die niet meer vinden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken