Lowlands 2027

Ik zou echt een huge-ass discobal heel gaaf vinden. Beetje zoals Despacio heeft (en dan nog wat coole spots of mini disco dingen langs de kant?)

Of juist een Boris Acket kinetische opstelling ofzo, met doeken die bewegen, kan je heel tof met projecties spelen ook (onder water projecties en dan af en toe vissen laten langs zwemmen).

Ik hou me aanbevolen als Camiel mee leest 😜😜

Vond het echt heel tof hoe ze kunnen switchen van relatief intiem naar grootst. Heel sick dat zoiets mogelijk is in een festivaltent.

Maar had het idee dat in 2025 er meer lasers en andere lichteffecten waren als de lampen omhoog waren, dat ontbrak een beetje dit jaar naar mijn idee.
Ja ik vond het ook heel vet laat ik dat voorop stellen. Persoonlijk vindt ik het ook heel vet als de lampen zo van voor naar achter schieten beetje dat tunnel effect. Als ze zo laag hangen heb je dat effect iets minder. Maar goed we gaan het zien wat ze weer in petto hebben 😎

Ik ben ook groot fan van lichten die omlaag kunnen. Brengt dynamiek in je lichtshow. De lichtshow van soenda werkspoor 2023 blijft de vetste die ik ooit heb gezien, misschien ook leuk voor de bravo:

• Leuk
Waarderingen: sjoeske
De grootste winst in de Bravo sinds tijden is dit jaar gehaald door het publiek achter de DJ te laten op 1 avond. Dat mogen ze wel doortrekken naar volgend jaar. Verder had ik ook niet zoveel met het lichtplan van afgelopen 2 jaar. De zaal is te groot denk ik voor zo iets als in kleine zaal Raum en Pit Draaimolen - de 'spiderlamb', maar iets meer beweeglijk zou leuk zijn.

• Leuk
Waarderingen: sjoeske
Morgen waarschijnlijk poster primaverasound barcelona, zeer benieuwd naar hun jubileum lineup, was in 2022 ook al zo geweldig, dubbel weekend, hele week overal in de stad optredens, was een prima weekje toen!
Nog even wachten 5 oktober, geruchten gaan Bjork! Zou wel heel mooi zijn

Iemand in de Heineken geweest ‘s nachts trouwens? Ik zit net een stukje TLM te kijken op youtube en moet zeggen dat die beloofde lichtshow er best karig van af komt op film. Was het beter in het echt?

Users who are viewing this thread