Bospop 2027

Manson lijkt me echt geen Bospop naam.

Headliner lijkt me, gezien de ingeslagen weg in Weert, niet van toepassing. Ik verachtdat hij als sub geprogrammeerd staat?
Ik denk het ook niet. Als ze de dag weer kunnen inrichten op wat gitaren zullen ze zomaar sub kunnen staan. Is het geen algemene gitaren dag misschien wel tentafsluiter. Als ze heel erg geluk hebben in de programmering krijgen ze Slash misschien zelfs wel met nog 2 namen erachter op de Main.

The Gathering - Slash - Dream Theater/Steven Wilson - Evanescence lijkt me bijv. wel wat.

• Leuk
Waarderingen: Loek123

"Op de mainstage" klinkt in elk geval niet als headliner!

• Leuk
Waarderingen: TVDH667
Geen idee wat ik hiervan moet denken maar er spelen veel leden in van coverband Britt Floyd en Waters is de bedenker van het geheel. Amerika is net aangekondigd met een gapend gat voor Europa in de zomer.
Tributebands zullen zeker ook op de lijst komen. Als ze echt visueel op zijn PF's willen uitpakken dan zou het wel een afsluiter moeten worden. Dat zal toch niet?

Haha, er zal gevloekt zijn op het kantoor van Bospop! En toen hebben ze maar snel dit bericht geschreven. :D
Haha, idd ja. Maar beter zo dan het maar negeren en ze doodleuk december in een pakketje stoppen. Wel leuk om te weten dat het Mainstage is, kunnen we ons dan idd weer opmaken voor een vrijdag hardrockdag?

Zal er langer tussen de aankondingen zitten van Bospop dit jaar of Rock Werchter, dat wordt nog wel een spannende. Rock Werchter zit nu op 39 dagen.

• Leuk
Waarderingen: Bart1981
Tröckener Kecks doen volgend jaar een club- én festival tour. Zou er niet van opkijken als deze band, net als Fatal Flowers afgelopen editie, een plekje in het programma krijgt. Zou heel fijn zijn.

• Leuk
Waarderingen: PJ, Neeltje en Cootje
Manson lijkt me echt geen Bospop naam.

Ik denk het ook niet. Als ze de dag weer kunnen inrichten op wat gitaren zullen ze zomaar sub kunnen staan. Is het geen algemene gitaren dag misschien wel tentafsluiter. Als ze heel erg geluk hebben in de programmering krijgen ze Slash misschien zelfs wel met nog 2 namen erachter op de Main.

The Gathering - Slash - Dream Theater/Steven Wilson - Evanescence lijkt me bijv. wel wat.
Slash als sub voor Smashing Pumpkins?

Smashing Pumpkins zie ik niet als potentiële headliner. Je wilt 30.000 mensen op het terrein. Evanescence lijkt me meer aannemelijk. Ik zie persoonlijk Robbie Williams wel als de absolute kandidaat voor zaterdag.

Smashing Pumpkins + Slash trekt het dagje wel vol.
Nee, slash verkoopt Ziggo bij lange na niet uit. SP vind ik lastig inschatten maar ik schat ook niet dat zij Ziggo uitverkopen. Zet dat naast een volbeat die Ziggo, Ahoy en afas dome zeer snel had uitverkocht. Een zelfs die dag was op bospop officieel niet uitverkocht. En dan stonden daar nog WT, Airborne en Floor Jansen bij.

Users who are viewing this thread