Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
De hype was er door de terugkeer (en dat ze dan fantastische concerten spelen mocht wel zeker) en is zo blijven duren. maar vijftien jaar daarvoor was er allesbehalve zo'n fuzz rond Oasis en solo was het ook maar zus en zo. Leuk voor namiddag of vooravondspot op onze festivals, maar ook niet meer.

Marketinggewijs hebben ze het gewoon heel goed gedaan.

En dat is hier ook niet de discussie. Het is een voorbeeld ook waarom Blink nu plots hogere posities kan eisen. Door nostalgie, beetje hype, het momentum, enz. En dat geldt wel voor meer bands. Het is natuurlijk een gave dat het hen lukt. Veel andere bands dromen ervan om zo terug te keren.
Tuurlijk goede marketing, daar draait toch alles om.
Maar nu zeggen dat er vroeger geen fuzz was om oasis.. 2009 fantastisch als headliner trouwens

• Leuk
Waarderingen: luukduif en musicislife
Er stond voordien wel degelijk ballroom en Gurriers heeft zelf de upgrade aangekondigd.
In het geval van Gurriers geloof ik het dan wel. Maar ik heb dit weekend tickets gekocht voor 3 andere shows die als Ballroom/Box gemarkeerd stonden, vandaag staan die allemaal op grote zaal. Lijkt me straf dat ze allemaal tegelijk een venue upgrade gekregen hebben... Of is de politiek van AB gewijzigd?

In het geval van Gurriers geloof ik het dan wel. Maar ik heb dit weekend tickets gekocht voor 3 andere shows die als Ballroom/Box gemarkeerd stonden, vandaag staan die allemaal op grote zaal. Lijkt me straf dat ze allemaal tegelijk een venue upgrade gekregen hebben... Of is de politiek van AB gewijzigd?
Het kan wel want ze waren hopeloos uitverkocht. Misschien door de wachtlijst?

Met orkest bedoel ik geen groot symfonisch orkest maar wat background zangeressen, blazers, drummer(s) en gitaren. Op RW 2025 tel ik meer dan 10 mensen in haar begeleidingsband. Dus dat lijkt me geen simpele band meer:).
Nee klopt, op Lowlands had ze volgens mij 1 trompettist en een "gewone" 4-pers band bij zich

Tuurlijk goede marketing, daar draait toch alles om.
Maar nu zeggen dat er vroeger geen fuzz was om oasis.. 2009 fantastisch als headliner trouwens
Het optreden was fantastisch, mede legendarisch gemaakt door de split een tijdje later.

Maar het was zeker niet drummen om naar voor te gaan aan de main..

Users who are viewing this thread