Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zou een rijtje zijn waar ik weinig problemen mee heb. Fontaines wil ik nu toch wel graag eens zien. Editors leveren altijd een prima show en NBT is prima om mee te pakken maar ook prima om te skippen bij betere alternatieven in de tenten.
Ik ben echt het meest benieuwd wat ze gaan doen met Pommelien Thijs. Populair genoeg voor sub headlinespot maar een internationaal gerenommeerd festival als Werchter kan daar eigenlijk niet mee aankomen. Ik hoop dan van ganse harte dat er een hele mooie grote Barn naam staat. The National of Elbow ofzo
Zou een rijtje zijn waar ik weinig problemen mee heb. Fontaines wil ik nu toch wel graag eens zien. Editors leveren altijd een prima show en NBT is prima om mee te pakken maar ook prima om te skippen bij betere alternatieven in de tenten.
Ik ben echt het meest benieuwd wat ze gaan doen met Pommelien Thijs. Populair genoeg voor sub headlinespot maar een internationaal gerenommeerd festival als Werchter kan daar eigenlijk niet mee aankomen. Ik hoop dan van ganse harte dat er een hele mooie grote Barn naam staat. The National of Elbow ofzo
Zijn die 3 niet iets te stacked? Zou Editors niet eerder als sub staan ipv 3e laatst?
Alleszins is Editors + Fontaines wel een prachtige combo.
Zou Pommelien ook niet beter een jaartje sabbat nemen ofzo? Ze heeft nu toch de laatste 2-3 jaar echt elk mogelijk podium in het land gedaan? Dan in 2028 door de grote poort als sub op Werchter
Ik ben echt het meest benieuwd wat ze gaan doen met Pommelien Thijs. Populair genoeg voor sub headlinespot maar een internationaal gerenommeerd festival als Werchter kan daar eigenlijk niet mee aankomen.
Hoezo niet? Populaire artiest, verkoopt vlotjes 100.000 tickets voor haar shows in Antwerpen, stond in de NY Times, de pers is lovend.... Als O&TW dat mag, dan zij zéker. Maar zoals iemand hier net zei, laat ze nog een jaar rusten.
Precies. Vorig jaar de grote 2 gedaan (PkP en RW), dit jaar alle andere middelgroten (en dat zijn er véél). Plus die AB en AFAS Dome residentie. Denk dat dat een opmaat is voor een festivalloos 2027.
Precies. Vorig jaar de grote 2 gedaan (PkP en RW), dit jaar alle andere middelgroten (en dat zijn er véél). Plus die AB en AFAS Dome residentie. Denk dat dat een opmaat is voor een festivalloos 2027.
Blink-182 - Volbeat (of MCR, maar zie die niet touren in zomer 2027).
Alt-J - Florence + The Machine
Muse - Nothing But Thieves
Pearl Jam - Pommelien Thijs
- Als SOAD nog toert, dan staan die in een stadion of eigen dagevent.
- Hetzelfde denk ik voor Rammstein.
- Metallica zal wel een pauze nemen na drie jaar.