Rock Werchter 2027

En een nieuw topic aangemaakt voor Rock Werchter 2027. Hopelijk met toestemming (denk het wel) met een foto van Festileaks zelf.

• Leuk
Waarderingen: Brian
Ik denk niet dat er concrete geruchten zijn buiten Blink 182? Dan maar een wishlist droppen: Depeche Mode, Biffy Clyro, Robert Finley, De Staat, The Kiffness, Nu Genea en Sombr.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
blink 182
MUSE
Bring me the horizon

Al is dat misschien iets te heavy? hoop eigenlijk om dan MUSE eens graspop te zien doen en Bring me the horizon te laten zien wat ze kunnen op werchter.

verder denk ik dat gaerea niet onmogelijk is, stonden dit jaar al op graspop, ze touren weer volgend jaar in juni/juli en het zit wel in een genre metal die werchter niet schuw is om te plaatsen.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Joslittel
Mijn eerste, op niets gebaseerde gok:

Billie Eilish
Fred Again..
Muse
Florence + The Machine
Pearl Jam
Fred Again... wel een beetje het lelijke eendje in dat lijstje, daar heb ik echt al jaren niets meer van gehoord, die hype lijkt mij wel een beetje over. Een rijtje met die andere namen lijkt mij iets te veel van het goede maar ik juich het toe! QOTSA, Raye, Sam Fender, Bring Me The Horizon lijken mij qua grootte een paar kleinere potentiële headliners.

Muse heeft nieuw album en heeft sinds 2023 niet meer in Belgie opgertreden, dus lijkt logische. (maar kan ook nog op een werchter dagfestival terechtkomen natuurlijk)

Stond vorig jaar nog in Brussel voor paar tienduizenden mensen te spelen. Was op enkele seconden uitverkocht. De hype blijft duren.
Oh dan neem ik mijn woorden terug, helemaal gemist, vond de show in The Barn van 2023 erg vet maar denk niet dat het overkomt op de Main. Zie Kings of Leon, The Killers en Lorde ook nog wel als goede kanshebbers.

Hoge spot voor Angele lijkt me binnenkopper (zou mooi dagje zijn met Stromae als die er nog eens een lap tegen aan zou durven geven)
Fred Again uiteraard
Noah Kahan zal ook wel een dagje krijgen op RW of Boutique
Billie Eilish zou met Finneas de studio in duiken, hopelijk eens raak
Denk dat Paul McCartney zich ook opmaakt voor een laatste zegetocht
En uiteraaaaaard Oasis!

Fred Again..
Oasis
Angele - Noah Kahan
Paul McCartney zou alleszins een droomrijtje zijn hier!

Oh dan neem ik mijn woorden terug, helemaal gemist, vond de show in The Barn van 2023 erg vet maar denk niet dat het overkomt op de Main. Zie Kings of Leon, The Killers en Lorde ook nog wel als goede kanshebbers.
Al meermaals op grote podia gezien en dat werkt er even goed als op kleine!

Die Charli XCX geruchten indachtig, ik denk dat Herman dat maar al te graag op zijn feestje zal willen programmeren.
Voor de rest hoop ik dat Matt Berninger nu weer goed weet waar Rock Werchter ligt. The National als cohead bitte. Zou dan 14 jaar geleden zijn.

Voor de rest, niet perse als absolute headliners maar ergens bovenaan: Faith No More, Sam Smith (nieuw album dit jaar, vorige keer al PkP), Angèle, Phoebe Bridgers.

Als Charli beschikbaar is de hele zomer verwacht ik haar toch eerder op Pukkelpop. Pal in de doelgroep en gaat daar ook beter werken.
Angele als sub zou ook top zijn. Anders combo Angele en Pommelien om beide landshelften te verenigen? ;-)

Oh, then I take back my words, completely missed it. I thought the show at The Barn in 2023 was really cool, but I don't think it will come across on the Main. I also still see Kings of Leon, The Killers, and Lorde as strong contenders.
Brandon is doing his solo stuff so that’s more likely than anything else

Users who are viewing this thread