Eind van de ochtend weer teruggekomen uit Biddinghuizen. Echt ontzettend balen dat het zo moest eindigen, zeg. En jammer dat een (zeer klein) groepje idioten nu de aandacht opeist met die vernielingen. Had er veel zin in, maar uiteindelijk is dit wel de verstandigere keuze. Bij de aftrap van het feest leek het oprecht 45 graden in de tent. Het zweet liep met straaltjes tegelijk over m'n voorhoofd heen. Heb het een kwartiertje volgehouden en ben vervolgens maar buiten de schaduw op gaan zoeken. Het voelde na die sauna alsof het maar 20 graden was ipv de 33 waar je feitelijk instond. Zo kun je oprecht niet feesten. Het werd gedurende de avond wel beter, maar ik snap dat de organisatie hier ingrijpt. Zeker als er vandaag nog eens minstens 5 graden bijkomt. Als er wél mensen onwel worden of overlijden, wijst iedereen ook gelijk naar Q-Dance.
Kan het gelukkig zelf nog wel enigszins relativeren. Klote dat er nu een streep door Defqon is gezet, maar voor mij is de 'investering' ook redelijk beperkt geweest. Er zaten in onze groep ook onder meer een Deen en een Amerikaan. Vliegtickets gekocht, extra kampeerspullen gehaald, 5 uur feest gehad, en nu zitten ze met de gebakken peren. Ipv het feestje waar je dan zo naar uitkeek mag je ineens gaan uitzoeken of de vlucht nog te verzetten is, of kijken in welk hotel je het best terecht kan. In de rij ook een grote groep Amerikanen gezien die voor het eerst gingen en enorm naar uitkeken. Japanners, Mexicanen, noem het maar op. Allemaal langs zien komen, en stuk voor stuk gaan ze met niets naar huis. Daar vind ik het nog wel het zuurst voor.